"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkki maasto/örkkien maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Large Target

Viesti Kirjoittaja Large Target »

Acoparaptor kirjoitti:Jostain vaahtomuovista veistät loivan kallion, jonka päälle rakennat puisen muurin. (5-10 cm korkea) Muurin eteen samanlaisia seipäitä, kuin 6. edikan bretonnialaisten jousimiehilläkin on.. Muurin toiselle puolelle korokoke, johon voi pistää örkkejä ampumaan muurin yli tai sen raoista. Tunnelmaa korostamaan noita hammastikun päissä olevia päitä :) Kaverilla on tollainen.. Aika vaikee sitä oli voittaa, mutta kukakohan korjasi voiton kotiin? :D
Muuten hyvä, mutta minua kiinnostaisi tietää miten vaahtomuovista (se on sitä jota on esim. sohvissa, sängyissä ja petareissa) saa tehtyä hyvän kun se on kerta pehmeää :) .
Jos tosiaan sinä tai kaverisi olette tehneet vaahtomuovista kukkulan , niin minua kiinnostaisi tietää miten (kun vaahtomuovia sattuu olemaan reilusti varastossa ).
Omenat & Goblinit

Viesti Kirjoittaja Omenat & Goblinit »

Cosa La Buta kirjoitti:
Acoparaptor kirjoitti:Jostain vaahtomuovista veistät loivan kallion, jonka päälle rakennat puisen muurin. (5-10 cm korkea) Muurin eteen samanlaisia seipäitä, kuin 6. edikan bretonnialaisten jousimiehilläkin on.. Muurin toiselle puolelle korokoke, johon voi pistää örkkejä ampumaan muurin yli tai sen raoista. Tunnelmaa korostamaan noita hammastikun päissä olevia päitä :) Kaverilla on tollainen.. Aika vaikee sitä oli voittaa, mutta kukakohan korjasi voiton kotiin? :D
Muuten hyvä, mutta minua kiinnostaisi tietää miten vaahtomuovista (se on sitä jota on esim. sohvissa, sängyissä ja petareissa) saa tehtyä hyvän kun se on kerta pehmeää :) .
Jos tosiaan sinä tai kaverisi olette tehneet vaahtomuovista kukkulan , niin minua kiinnostaisi tietää miten (kun vaahtomuovia sattuu olemaan reilusti varastossa ).
niin muuten huomasin nyt vasta että se puhu vaahtomuovista eikä styroksista, kyllä se on joo vähän outoo.
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Ei vaahtomuovista mitään maastoa voi tehä.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Katsoppas, vaahtomuovi on tietääkseni (huom. minun tietääkseni) lähes yhtä hyvää, kuin styrox. Niissä ei ole paljoakaan eroa, jos puukolla työstää.. Vaahtomuoveja on kovin montaa eri mallia, pehmeää ja ja vielä pehmeämpää. Pehmeää, siis ei vielä pehmeämpää, on mahdollista työstää puukolla. Kovaksi (tai vähintään mediumiksi ;) ) muovin saa maalamalla tai spraylla. Ulkopinta kovettuu, jolloin figut voivat tepastella aivan rauhassa muovin päällä. Sisältä se ei tietenkään kovetu, mutta ei sen puoleen, että sen pitäisi. Joistain askarteluliikeistä saa käsityöhön tarkoitettua vaahtomuovia, mutta sitä me emme käyttäneet, vaan antoisan varaston antimia. Kiitos
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... errain.pdf

tämä voisi sopia savage örkki maastoksi
Omenat & Goblinit

No sopishan se periaatteessa, mutta ei ne asu viidakossa mun mielestä.

Miten muuten maalaatte örkkien silmät.
Ite käytän pelkkää Blood Redii Goblin Greenin päälle.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Miksi ihmeessä muuten ostaa jotain kovaa vaahtomuovia, jos kaupasta saa halvemmalla finfoamia ?
Omenat & Goblinit

baretul kirjoitti:Miksi ihmeessä muuten ostaa jotain kovaa vaahtomuovia, jos kaupasta saa halvemmalla finfoamia ?
Niin, sitähän minä en tiedä.
Ei noista hepuista ota Erkkikään selvää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”