Empirestä.
eli toisin sanoen toinen armeija koostuu tykistä ja sen miehistöstä, toinen vihollisesta joka yrittää tuhota tykin
vois muuten lisätä sääntöihin et tykki aiheuttaa Terroria ja kun sillä ampuu kaikki unitit 12" päässä piipun kärjestä eteenpäin ottaa 2d6 S5 As-3 hyökkäystä savusta ja lentelevistä maastonkappaleista
vois muuten lisätä sääntöihin et tykki aiheuttaa Terroria ja kun sillä ampuu kaikki unitit 12" päässä piipun kärjestä eteenpäin ottaa 2d6 S5 As-3 hyökkäystä savusta ja lentelevistä maastonkappaleista
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Ar-Senator
- I.C. Wiener
- Viesti:
Örkkienkin katapulttikin taitaa olla juntattu maahan kiinni. SpearShukka on ainakin.VD kirjoitti:Helposti, työntämällä. Ja täytyykin alkaa pummimaan osia tuohon tykkiin :D
Niin että ala sitten niitä työntelemään :)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
I.C. Wiener kirjoitti:Örkkienkin katapulttikin taitaa olla juntattu maahan kiinni. SpearShukka on ainakin.VD kirjoitti:Helposti, työntämällä. Ja täytyykin alkaa pummimaan osia tuohon tykkiin
Niin että ala sitten niitä työntelemään
Cannot be moved. Line of sight is only 180 ?
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Ar-Senator
Tarkoitin lähinnä sitä, että ei isoa osaa warhammerin sotakoneista pysty kääntämään taistelussa, jos katsotaan niiden figuihin. Ainakaan ne pari miehistön jäsentä jotka sitä hoitavat eivät pysty sitä kääntämään. Että tämän perusteella se jättitykkikin pystyisi kääntymään koska muutkin realistisesti paikallaanpysyvät vehkeet kääntyvät.
Niin, ja lukiko kukaan sitä Hellhammerin selostusta siitä daiderin(?) antamasta linkistä? Eli alunperin sitä ajateltiin maalle, mutta koska se oli liian iso niin se upposi vähitellen maahan ja jotain muutakin vikaa siinä oli, en jaksa tarkistaa. Ikävä pilata teidän hupinne näin (no ei, kyllä minä nautin siitä!).
Niin, ja lukiko kukaan sitä Hellhammerin selostusta siitä daiderin(?) antamasta linkistä? Eli alunperin sitä ajateltiin maalle, mutta koska se oli liian iso niin se upposi vähitellen maahan ja jotain muutakin vikaa siinä oli, en jaksa tarkistaa. Ikävä pilata teidän hupinne näin (no ei, kyllä minä nautin siitä!).
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
no hyvä että edes joku saa nautintoa Internetissä väittelemisestä...
mutta se ei ollut minun antamani linkki, älä yritä syyllistää minua...
Spear Chukkassa on muuten selvä tappi jonka varassa sitä voi pyörittää ympäri...
mutta se ei ollut minun antamani linkki, älä yritä syyllistää minua...
Spear Chukkassa on muuten selvä tappi jonka varassa sitä voi pyörittää ympäri...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Storm of Chaos -kirjassa on kuva ja hieman fluffia vielä Hell-hammeria isommasta kanuunasta, jonka lataamiseen vaaditaan avulias jättiläinen. Ei näyttänyt liikuteltavalta, mutta jos sattuu olemaan hyvä tulisektori Ulricsbergin huipulta, niin mikäs siinä. Kyllä Archaonin leuka vielä loksahtaa; hänellä ei olekaan suurin.
it is apparent the intent has been revealed
Onkos linkkiä sivuille, josta olet nähnyt/kuullut vai onko Joensuussa joku ihme epeli, joka vilauttelee kirjaa?Guzlob kirjoitti:Storm of Chaos -kirjassa on kuva ja hieman fluffia vielä Hell-hammeria isommasta kanuunasta, jonka lataamiseen vaaditaan avulias jättiläinen. Ei näyttänyt liikuteltavalta, mutta jos sattuu olemaan hyvä tulisektori Ulricsbergin huipulta, niin mikäs siinä. Kyllä Archaonin leuka vielä loksahtaa; hänellä ei olekaan suurin.