"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tylsin armeija!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Olen itselleni määritellyt tylsät armeijat aika tarkasti: Kaikki sellaiset armeijat ovat tylsiä, joissa ei ole isoja örmöjä tai jotain hyvin outoa.
Pidän myös äärimmäisestä elitismistä, jossa melkein jokainen miestappio jää vaivaamaan. Mutta toinen asia josta pidän ovat orja-yksiköt, joita saa tunkea mihin väliin vain, eikä ketään kiinnosta.

Näiden perusteella tylsiä armeijoita siis ovat:
Empire
Bretonnia
High Elf
Dwarf
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Rutabaga kirjoitti:Olen itselleni määritellyt tylsät armeijat aika tarkasti: Kaikki sellaiset armeijat ovat tylsiä, joissa ei ole isoja örmöjä tai jotain hyvin outoa.

Näiden perusteella tylsiä armeijoita siis ovat:
Empire
Höyryvoimalla kulkeva tankki ei ole iso örmö ja/tai hyvin outo? :)

Itse en vaan pysty pitämään empireä tylsänä - kaikkea löytyy, voi käyttää erilaisia taktiikoita, ja voi tehdä melkein minkänäköisen armeijan vaan haluaa (japanilaistyylinen, viikinki, arabialainen.. Kaikenlaisia voisi tehdä, jos jaksaa vääntää.)
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

korkeat ja pimeät velhot ja bretonniat ovat tylsimmät jos jotkut pitäisi valita...
mutta mitään ei pidä syrjiä.... ;)
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Taarne kirjoitti:Höyryvoimalla kulkeva tankki ei ole iso örmö ja/tai hyvin outo? :)
pyhpäh. tankkejahan näkee nyt melkein joka toisessa uutisessa, mutta missäs näet puumiestä tahi karnosaurusta? :>
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Örkkipelaajana vihaan kaikkea ampuma- ja magiapainotteista mutta yli kaiken vihaan tzeentchiä..siinä menee fiilis kun on 3½ figua kentällä jotka taikovat kaikki muut helvetin kuudennelletoista tasolle eikä niitä saa hengiltä sitten millään..
Eye is green.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Minun mielestäni GWn pelien sarjoissa on vain yksi kaksi "tylsää" armeijaa. Nekin molemmat 40kn puolella, FBstä en ole onnistunut löytämään porukkaa millä en suostuisi pelaamaan, ehkä joku perusempire ei kamalasti innostaisi, mutta niistäkin saa teemalla aika mielenkiintosen sakin aikaseksi :D
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Lahtaaja

Viesti Kirjoittaja Lahtaaja »

Hmm.. En ole kyllä ikinä pitänyt Empiresta. Jotenkin ei vain "iske" urheat ritarit, heppamiehet ja Griffinit.. (en kyllä myöskään pidä Bretonniasta)
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Tomb Kings. En edes koskaan muista mokomaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Itellä ei ole armeijaa joka olis tylsä, on vain unitteja joista ei pidä esim. bretonnian knightit, niistä koostuva armeija on ärsyttävä. Onneksi nykyään on sentään pegasus cavalry, se tuo meinaan hyvää vaihtelua.

Maalauksellisista puolista en sano mitään, sehän on ihan oma päätös minkä värisiä ne on.(skaveneiden ei tarvi olla ruskeita)
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Bretonnia saattaa olla melkoisen tylsä ainakin ensimmäiseksi armeijaksi. Itselleni kävi 5. editionissa niin, ettei bretonnia sitten alkuinnostuksen jälkeen kiinnostanut pätkääkään lähinnä full knight meiningin vuoksi.

Nyt taas, kun on pari muutakin armeijaa kerättynä iskee bretonnia aivan kympillä, vaikkei se juurikaan ole muuttunut ja kerään vielä sillä pahamaineisella full knight-tyylillä.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kuinkas ihmeessä tällainen ilmiselvä Flamebait on päässyt livahtamaan läpi ja sivulle kaksi? Nämä ovat ennenkin menneet sellaisiksi väittelyiksi, eli paras laittaa nyt piste ajoissa.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”