Lizardmen VS Orcs & Goblins
Lizardmen VS Orcs & Goblins
Mitä ukkoja kannattaa ottaa orccejä vastaa ??
2000 pisteen peliin.
Minulla on seuraavat ukot:
slann-mage
64 saurus
35 skink
2 terradon riders
1 salamander
2 skink priest
scar veteran
3 kroxigor
Siinä olisi kaikki mitä minulla on.
Kaverini aikoo hankkia:
Black orccejä
stone trolleja
spear shukan
tavallisii orccei
chariot
jotain ridereita
ja mahdollisesti myös taikojia.
Olisiko esim ehdoituksia mitä kannattaisi ostaa lisää ? Tai milla ukoilla olisi hyvät saumat tappaa nuo orcit ?
2000 pisteen peliin.
Minulla on seuraavat ukot:
slann-mage
64 saurus
35 skink
2 terradon riders
1 salamander
2 skink priest
scar veteran
3 kroxigor
Siinä olisi kaikki mitä minulla on.
Kaverini aikoo hankkia:
Black orccejä
stone trolleja
spear shukan
tavallisii orccei
chariot
jotain ridereita
ja mahdollisesti myös taikojia.
Olisiko esim ehdoituksia mitä kannattaisi ostaa lisää ? Tai milla ukoilla olisi hyvät saumat tappaa nuo orcit ?
Kroxigorit ovat suht koht päteviä mitä vain vastaan. Niillä saa chariotit, (melkein aina) boar boyzit ja kyllä kain Blackiksillekin pärjää.
Saurukset lyövät 'tavallisia orcceja' henglitä aikas lailla helposti.
Terradoneilla saa spear chukat ja maagit.
Trolleja voisi yrittää vaikka stegalla.
Saurukset lyövät 'tavallisia orcceja' henglitä aikas lailla helposti.
Terradoneilla saa spear chukat ja maagit.
Trolleja voisi yrittää vaikka stegalla.
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
kyllähän salamantut tappaa örkkejä, mutta parhaimmillaan ne ovat haltioita vastaan, kun t3, niin 4+ väkeä kaatuu...
siis täh, 64 saurusta? kukas niitä niin paljon käyttää, saisi kyllä aika paljon väkeä, vaikka 2x24 sauruksia, joista toiselle se Spawning että save paranee. Tulee mukavasti sauruksia peliin, ja jää 2 special paikkaa Kroxigoreille sekä terradoneille.
siis täh, 64 saurusta? kukas niitä niin paljon käyttää, saisi kyllä aika paljon väkeä, vaikka 2x24 sauruksia, joista toiselle se Spawning että save paranee. Tulee mukavasti sauruksia peliin, ja jää 2 special paikkaa Kroxigoreille sekä terradoneille.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
-
hyytelöperuna
-
Omenat & Goblinit
Mutta sähän sanoit, että ne oli ilman lippuu/bossii.hyytelöperuna kirjoitti:Combat resolla. Lippu, outnumba,rankit,tapot, siinä on jo paljon ja mahdollisuus nousee jos on bsb tai/ja bossi lähellä.Friikki^ kirjoitti:Miten 20 night gobboa voi voittaa 3 roskakorii ??
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
-
Gragh the Bloodhammer
Jos ei tule Wyverniä tai sotakoneita, jättäisin Skinkit kotia, ja panostaisin 3x 20 Saurus Blockeihin, Stegadoniin ja 3kpl Kroxigoreja. Ja Scar-Veteran kessuksi juoksentelemaan sinne minne Combat Resoo tarvittaisiin. Tietty 3 Skink Shamaania vielä tähän mukaan.
Ja Terradonitkin voisivat olla ihan käteviä iskemään selkään, kun vaikkapa Saurukset iskevät eteen.
Salamanderit jättäisin kotia ellei tule Goblineita vastaan.
Ja Terradonitkin voisivat olla ihan käteviä iskemään selkään, kun vaikkapa Saurukset iskevät eteen.
Salamanderit jättäisin kotia ellei tule Goblineita vastaan.
64 saurusta? näenkö oikein? jos näen, niin yritä saada kaikki ne mahtumaan listaasi. Saurukset on pelin kustannus tehokkain yksikkö. Ja kun niillä on jotain kivoja spawningejä, ja kun niissä on oldblood/scar veteran mukana, menee mistä tahansa läp...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
saurukset vai pelin kustanus tehokkaimpia
ne 0n hyviä ja sellasta mutta ei ne ole mun mielestä kustanus tehokkaimpia
esim. kääpä warru heavy armourilla ja great weppalla on kustannus tehokas
tai dwarffien IBeet 13 pojoo nuppi ja paremmat WS, I, LD ja AS
+ saavat 50 pojon lipun eli huh huh
mut on ne saurukset silti hyvii ota niitä vaikka 20+20 (toisella blokilla keihäät ) (oma tyylini)
ja niitä skinkkejä
ne 0n hyviä ja sellasta mutta ei ne ole mun mielestä kustanus tehokkaimpia
esim. kääpä warru heavy armourilla ja great weppalla on kustannus tehokas
tai dwarffien IBeet 13 pojoo nuppi ja paremmat WS, I, LD ja AS
+ saavat 50 pojon lipun eli huh huh
mut on ne saurukset silti hyvii ota niitä vaikka 20+20 (toisella blokilla keihäät ) (oma tyylini)
ja niitä skinkkejä