Ainoa vaan, että kyseisen princen pitäisi kulkea jalan, loitsu ei toimi mounted modelleihinOberon kirjoitti:entäs tämä yhdistelmä?
Radiand gem of hoeth, pure of heart, enchanted shield,armour of protection ja barded steed-->lvl 1 mage/prince hepalla, 2+ armour save ja 4+ wardi, immuniteetti paniikille? laillinen? ideana tuossa olisi taikoa walk between worldsia ja taistella sitten ethereal creaturena...
Helf princen varustaminen
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
-
The Scientist
Voisi sanoa niille jotka pelkäävät sisiliskoa ottaa empire/kääpiö tykkien pelossa että, vihollinen saa vain yhden (enintään kaksi) vuoroa aikaa sihdata tykeillään, eikä silloinkaan kaikilla tykeillä jos kentällä on vähääkään metsää ennenkuin käärme repii tiensä lävitse ensimmäisen epäonnekkaan rykmentin flankista. Sivustaan ja taakse sitä kannataa hakea, mutta menee käärme edestäkin läpi useasta vihollisesta.
Luota Haltiaan...
-
Ceridan the Green One
Mä tapaan käyttää princeä:
Ratsailla hevosella: Vambraces of defence, Blade of sea gold, D-armour+shield= 2+ re-rollatava, 4+ ward, ja lyö läpi armourin.
Kävellen: Armour of the Gods, Blade of leaping gold= 3+ armour, S5, 7 attackia.
Kävellen: Radiant gem o hoeth, Armour o the gods, Channeler ja Silver Wand= 3+ armour ja taikoja
Hevosella: Golden shield, Blade o leaping gold ja D-Armour= 2+ armour, 7 attackia ja kaikki saa 1- osumiseen.
Ratsailla hevosella: Vambraces of defence, Blade of sea gold, D-armour+shield= 2+ re-rollatava, 4+ ward, ja lyö läpi armourin.
Kävellen: Armour of the Gods, Blade of leaping gold= 3+ armour, S5, 7 attackia.
Kävellen: Radiant gem o hoeth, Armour o the gods, Channeler ja Silver Wand= 3+ armour ja taikoja
Hevosella: Golden shield, Blade o leaping gold ja D-Armour= 2+ armour, 7 attackia ja kaikki saa 1- osumiseen.
All my foes share one thing:
They all fear me!
They all fear me!
Olen samaa mieltä siitä, että 2000 pinnan armeijassa aarnikotka on parempi valinta kuin lohikäärme. Mutta poikkeustapauskin löytyy: maalaan Caledorilaista armeijaa, ja siinä lohikäärme on oikeastaan pakollinen. Kuten sanottu, makuasia.MakeH kirjoitti: Loharin ottaminen on mielestäni perusteetonta paitsi jos ottaisi muutenkin vain kolme sankaria eikä keksi 100+ pisteelle mitään käyttöä. makunsa ja pelityylinsä kuitenkin jokaisella... itse käytän griffonia enkä ole valintaani hetkeäkään katunut.
Hero+Armour of Gods+XtraHW. Sellainen Kauhistus, että uskaltaa pistää vaikka orc warlordia vastaan. Olen itse tehnyt sen Commanderilla ja mä tapoin sen örmyn. Prince saattaa saada vielä Vebraces of Defencen tohon päälle. (Lähinnä sitä wardia ajatellen)
Strike hard. Strike fast. And before all... Strike below the belt 
-
von Maelkoch
Se on Power Armour. 3+ Armour Save ja +1 Strenght. Vain jalkamiehille (ja naisille) ja savea ei voi enää korottaa. Kilpeä siinä ei ole. Täältä löytyvät ne lisäesineet Treasures of the Old Onesta.Thrag kirjoitti:Mikäs tuo Armor of gods on? Kuulin, että se löytyy jostain lisäsäännöistä, mutta mistä?