Köyhän Opiskelijan Kuumalankaleikkuri
-
Harmaavaeltaja
-
Biibob HElf
Se on GW:n omaa taistelumattoa ja 25 erkkiä siitä joutuu maksamaan (mutta samalla matolla on tehty myös yksi 4' x 4' Border Patrol -kenttä). Kerrankin GW:n pojan on onnistunut tekemään jotain halvempaa kuin mitä pienoismalliliikkeissä joutuu maksamaan (60cm x 120cm maksaa jotain 10 ekee ja taistelumatosta saa kolme sen kokoista palaa 25 ekee), mutta eiköhän ne korjaa kyseisen virheen seuraavassa hintojen 'tarkastuksessa'Biibob HElf kirjoitti:Oletko laittanut tohon mäen päälle jonkun maton? Jos on matto niin mistä ostit sen ja paljonko se maksoi? Hieno on
Never argue with a fool. Someone watching may not be able to tell the difference.
Saako mattoa tilattua samoista kaupoista mistä figutkin tilaa ? Vai pitääkö tilata itse suoraan GW:ltä, tjsp.Rapupöllö kirjoitti: Se on GW:n omaa taistelumattoa ja 25 erkkiä siitä joutuu maksamaan (mutta samalla matolla on tehty myös yksi 4' x 4' Border Patrol -kenttä). Kerrankin GW:n pojan on onnistunut tekemään jotain halvempaa kuin mitä pienoismalliliikkeissä joutuu maksamaan (60cm x 120cm maksaa jotain 10 ekee ja taistelumatosta saa kolme sen kokoista palaa 25 ekee), mutta eiköhän ne korjaa kyseisen virheen seuraavassa hintojen 'tarkastuksessa'
Juu, eiköhän sellaisia oo melkein joka kaupassa jotka pikku-ukkojakin myy, kysyt vaan ruohomattoa...Roksteri kirjoitti:Saako mattoa tilattua samoista kaupoista mistä figutkin tilaa ? Vai pitääkö tilata itse suoraan GW:ltä, tjsp.
Never argue with a fool. Someone watching may not be able to tell the difference.
Noh, kun kerran noi sauvat ei kuumene niin noheva harrastaja vetää siihen kierroksen johto- tai ilmastointiteippiä päälle välttääkseen sähköiskuja.
Pitkään olen moista kapistusta pähkäillyt tekemisen puolesta. En edes tiennyt että noita myydään. Saas nähdä ostanko kun ei ole styroksiakaan käsillä. Tekeminen voisi olla optio jos osaisi vaan noutaa oikeat osat oikeista kaupoista. Hobbypointista saa varmaan osat mutta hintakin on sen mukainen.
Tästä tuli mieleen jotta mistä saa ostettua maastoksi kelpaavaa materiaalia kohtuullisella hinnalla? Käsitys on se että erikoisliikkeistä saa oikeaa ainetta mutta levyn hinnalla saakin sitten jo melkein pienen plasmatelevision.
Pitkään olen moista kapistusta pähkäillyt tekemisen puolesta. En edes tiennyt että noita myydään. Saas nähdä ostanko kun ei ole styroksiakaan käsillä. Tekeminen voisi olla optio jos osaisi vaan noutaa oikeat osat oikeista kaupoista. Hobbypointista saa varmaan osat mutta hintakin on sen mukainen.
Tästä tuli mieleen jotta mistä saa ostettua maastoksi kelpaavaa materiaalia kohtuullisella hinnalla? Käsitys on se että erikoisliikkeistä saa oikeaa ainetta mutta levyn hinnalla saakin sitten jo melkein pienen plasmatelevision.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja