"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys Hrudeista...

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Kysymys Hrudeista...

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Eli siis olen kuullut mainttavan tästä.... oletan muukalaisiksi.... 40K- ja Inquistitor-pelien yhteydessä. Eli mitä mörköjä nämä tämmöset ovat? Olen aika heikoilla mitä 40K-universumin juttuihin tulee.... siis muihin kun Chaokseen ja Necroihin olen perehtynyt.
Mutta siis, jos saisi vähäsen tietoa Hrudeista niin olisin hyvin kiitollinen. Saatais sekin tiedon aukko täyttn :D
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Tuolla viime GT:ssä esiintynyt Hrud armeija:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... light=hrud

Eli kyseessä on käytännössä 40k:n korvike skaveneille (rottamiehille.) Figujahan näille ei oikeasti ole (eikä kyllä sääntöjäkään), mutta kuten yllä näkyy, kärsivällinen ja taitava kaveri tekee sellaiset itse.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Eiväthän ne välttämättä ole Avaruus-Skaveneita, vaan Hammer vain näki nämä tällaisina (aivan mahtavia muuten..). Joku asiaan paremmin perehtynyt saa jatkaa...
Work out, in case future happens.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Ghen'tos kirjoitti:Eiväthän ne välttämättä ole Avaruus-Skaveneita, vaan Hammer vain näki nämä tällaisina (aivan mahtavia muuten..). Joku asiaan paremmin perehtynyt saa jatkaa...
Kyllähän ne ovat Space Skaven. Jos vaikka olet joskus nähnyt sen kuvan Isosta Mustasta Kirjasta, niin eikös siinä aika selvästi ole rotta pukeutuneena kaapuun ja aseistettuna jollain pyssyllä?
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Itseasiassa, ei se nyt ihan rotta välttämättä ole. Jokin rotan tapainen, mutta eihän sitä tiedä. ;)
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Muistaakseni Hrudit on kuvattu humanoideksi liskoiksi joilla on karvoitus.
Eikös kolmannen edikan kirjassa ole kuvakin kyseisestä rodusta?
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Onhan siinä, mutta se näyttää lähinnä vaatemytyltä, jolla on häntä ja joka puristaa pyssyä käsissään.
Wolffer

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

Ghen'tos kirjoitti:Eiväthän ne välttämättä ole Avaruus-Skaveneita, vaan Hammer vain näki nämä tällaisina
Onhan/olivathan Squatitkin avaruus kääpiä mikä estäisi gw:n poikia sekoittamasta Fb:tä ja 40kilosta sekaisin?
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Wolffer kirjoitti:
Ghen'tos kirjoitti:Eiväthän ne välttämättä ole Avaruus-Skaveneita, vaan Hammer vain näki nämä tällaisina
Onhan/olivathan Squatitkin avaruus kääpiä mikä estäisi gw:n poikia sekoittamasta Fb:tä ja 40kilosta sekaisin?
En ole sellaista väittänytkään. Sanoin vain, että ne eivät VÄLTTÄMÄTTÄ ole the space-skaven..
En ole muuten huomannut yhdistää sitä kuvaa ja hrudeja toisiinsa, vaikka siinä jotain "Noctural warrior of Hrud" lukeekin.
Ja kuten Jarloz jo mainitsi, niin ei siitä kyllä sen pahemmin selvää saa, jos ei teidä ennaltaan, että mikä se on.. :)
Work out, in case future happens.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

aivan.... se on GWn synkkä projekti jota he ovat rakennelleet monta vuotta ja joka julkaistaan 2006 suren vuoden hypetyksen jälkeen...
ensiksi kaikki ovat innoissaan, sitten kuuluu iso pettynyt huokaisu ja kaikki palaavat takasin vanhoihin armeijoihinsa, lukuun ottamatta niitä jotka myivät vanhat armeijansa pois voidakseen ostaa Hrud Nocturnal Warriors Army Dealin jossa tulee mukana limited edition Hrud Marauder Captain with Warp-lock Bolter ;-)
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”