"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Stand and shoot

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Asdrubael

Stand and shoot

Viesti Kirjoittaja Asdrubael »

Muutama kysymys stand and shootista:

1. Voiko stand and shootata useaa samalla vuorolla chargeavaa vastaan (ottaen tietysti huomioon, että se ensimmäinen ei tule sisään)?

2. Jos chargettava kohde pystyy ampumaan useamman kuin yhden kudin aseestansa, pystyykö näin tekemään stand and shootissa (esim. skinkit blowpipeilla)?

Semmosia.
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

1. Juuri lukemani threadin (minulla on huono muisti) perusteella sanon, että ampuu vain yhtä vastustajaa.

2. Kyllä pystyy.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Asdrubael

Viesti Kirjoittaja Asdrubael »

Elanthor kirjoitti:1. Juuri lukemani threadin (minulla on huono muisti) perusteella sanon, että ampuu vain yhtä vastustajaa.

2. Kyllä pystyy.
2. Jostain ihme syystä mulla on ollut sellainen päähänpinttymä, että saisi ampua vain kerran, mutta hyvä että nyt selvisi. Enhän sääntökirjasta tietty mitään sellaista löytänytkään, joka olisi kieltänyt ampumasta useampaa kertaa, mutta asia on jäänyt vaivaamaan.
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”