"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Far North Figut

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Siis karhuja tai poroja ei ole? Eikös se yksi kislevin karhu kelpaisi? :D
Thunderheart

Viesti Kirjoittaja Thunderheart »

BTW minun mielestäni hirvet sopisivat paremmin kuin porot. Porothan ovat jalostuksen tulos? En nimittäin usko, että niitä tuohon aikaan siis olisi ollut.
Mortui non dolent ex Ð+S
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Hmm onkos kukaan muuten tehnyt Warchieffia tai bravea? Voisin kokeilla jotain vääntää ylijäämä bitseistäni...
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

WH40k:n Imperial Preacherista tai Uriah Jacobuksesta voisi saada jonkinnäköisen Shamanin, ovat sellaisia kaapuveikkoja...
Thunderheart

pamp-pu kirjoitti:WH40k:n Imperial Preacherista tai Uriah Jacobuksesta voisi saada jonkinnäköisen Shamanin, ovat sellaisia kaapuveikkoja...
Ainaski tosta Uriahista saisi loistavan shamaanin vaihtamalla sille jonkun miekan, muuttamalla hieman sen päätä, muuttamalla sen kaulassa roikkuvat pankoset vai mitkä lie esim. luiksi ja vaihtamalla sitä sen lippua.
Toinen tapa olisi laittaa sen toiseen käteen luu ja toiseen noitarumpu, jota se sitte niinku hakkasi (sen perus pään ilme sopis just siihen).
Mortui non dolent ex Ð+S
zamppu

Viesti Kirjoittaja zamppu »

mallia vois ottaa kalevalasta mm. louhi muuttuneena siksi linnuksi
Krulor

Viesti Kirjoittaja Krulor »

Ööh, tuota onkos noita kuvien sijainteja tuolla netissä muttettu? olen itse hyvin kiinnostunut ja ajattelin että olisi kiva nähdä yksikin kuva kun mulla ei toimi yksikään noista linkeistä.... :(
Power is nothing without the Wisdom to use it
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

ÐukeSøvereign kirjoitti:BTW minun mielestäni hirvet sopisivat paremmin kuin porot. Porothan ovat jalostuksen tulos? En nimittäin usko, että niitä tuohon aikaan siis olisi ollut.
Uskotko sitten että "tuohon aikaan" olisi ollut esimerkiksi jättimäisiä kivensyöjäpeikkoja (tai mitä tuolla FN-listassa nyt taas olikaan ;) ) Huomauttaisin vaan että "tuo aika" ei ole tämän ajan tuo aika...
Järjenkäyttö sallittu!
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Niin. Tuo aika ei ole tämän ajan tuo aika. Warhammer on Fantasia peli....mielikuvitusta.
Thunderheart

Aivan, mutta hirvi on oikea alkuperäinen eläin. Se olisi sama asia kuin, että ne söis siellä kirsikkatomaatteja normaalien sijasta (ok, huono vertaus).
Mortui non dolent ex Ð+S
Lantty

Viesti Kirjoittaja Lantty »

Minullakaan ei toimi nuo linkit... Siihen tulee joku teksti että ei löyvy... :'(
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

sama täälä linkit rikki
Lunastaja

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Bhaz kirjoitti:Minullakaan ei toimi nuo linkit... Siihen tulee joku teksti että ei löyvy... :'(

Poista siitä alusta se http:// tai lopusta poistat .jpg
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Jos on kyse minun Geocities linkeistäni niin kallopala on oikeassa:
Kopiokaa linkeistä osoite uuteen ikkunaan, ja jos ei aukea kokeilkaa ottaa alkuosa osoitteesta pois. Pitäisi näkyä. Kysykää lisää, jos ei toimi.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

ÐukeSøvereign kirjoitti:Aivan, mutta hirvi on oikea alkuperäinen eläin. Se olisi sama asia kuin, että ne söis siellä kirsikkatomaatteja normaalien sijasta (ok, huono vertaus).
Ettei samantien polyyppeja ja tohvelieläimiä... Ne on vielä alkuperäisempiä eläimiä...
...Paitsi tietysti warhammerissa, koska warhammer on Mielikuvitusta!
Järjenkäyttö sallittu!
Wurm

Viesti Kirjoittaja Wurm »

Anteeksi nyt, että tuppaudun tähän kertomaan ajatuksiani, mutta hirvihän tosiaan oli muinaisille fenneille mahtava ja tärkeä, pyhä eläin (Toisaalta niin olivat kyy ja karhukin. Kyy symbolisoi itse maaemoa, ja karhu taasen oli suomalaisten kantaisä. Tästä johtuen karhu olikin niin kunnioitettu eläin, että karhunkaadon jälkeen pidettiin peijaiset, karhun hautajaiset). Eli siis hirvi sopisi aivan hyvin ratsuksi jollekin mahtavalle hahmolle, kuten karhukin tietysti. Toisaalta, erään vanhan tarun mukaan eräässä Lapissa käydyssä sodassa ruijat (vai olivatko ne lappalaiset?) ratsastivat kuninkaansa johdolla porojen selässä taisteluun. Taruahan tämä suurimmaksi osaksi lienee, ymmärtääkseni, mutta tukee hyvin tuota ideaanne.

(Muistakaa skulpteerata myös hirvenpäisiä kirveitä mahtavimmille sotureille :D )

Ööö... Jätänpä teidät nyt projektinne pariin... Jatkakaa, kyllä tuosta hyvä tulee!
Wurm

Viesti Kirjoittaja Wurm »

Ai niin, ja muistakaa, että suomalaiset olivat jopa norskien ja sveojen pelkäämä soisten korpien noitakansa. Eli paljon noitia ja seitoja, tietäjiä ja shamaaneja kehiin, koska tässä me suomalaiset oltiin hyviä ;)

Nojoo... moip.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Jeee!! Pitkästä aikaa mäkin oon tullu tänne osastolle *kjäh kjäh* :P
Pääsette taas kärsimään mun olemassa olosta ;)

Joops ... mul tuli täs kaks sekunttia sitten mieleen, et miksei nää FN jäpikät ratsastais Suomenhevosilla??? Mun mielestä se olis ihan OK, mut mitä mieltä te ootte? Kuulostaisko hyvältä ... ja sellanenhan olis ihan helppoo konvatakkin ... ?
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Nuo ensimmäisen sivun dna-linkit eivät toimi. Olen näköjään mennyt poistelemaan kuvia sivustolta...
angerlord

Viesti Kirjoittaja angerlord »

Minä en tiedä onko tämmöstä viestiä tullut kun en nyt jaksa alkaa lukee 15 sivuu tekstii...
(laiska...)
Mutta minun mielestä on hivenen vaikeaa ratsastaa porolla eikös ne porot vedä sellasia ahkioita? En ole ollenkaan varma mut porot on aika pieniä ratsastukseen...
huominen on eilinen toissapäivänä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”