Steed of Shadows ja cascet
Steed of Shadows ja cascet
Eli onkos tätä loitsua erratoitu jossain? Käsittääkseni sillä ei ole tarkoitus pystyä lennättämään Shaggothia, vai olenko väärässä?
Entä joutuuko testaamaan pelkoa, jos hiippailee tuolla loitsulla taisteluun? Ei ilmeisesti, kun ei joudu rynnäkköä julistamaankaan?
Entä joutuuko testaamaan pelkoa, jos hiippailee tuolla loitsulla taisteluun? Ei ilmeisesti, kun ei joudu rynnäkköä julistamaankaan?
Viimeksi muokannut Champpa, Ti 11.05.2004 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A herd of one.
Steedillä pystyy liikuttamaan vain "independent models on foot"- nappeja nykyään.
Normaali aerial charge, eli ihan normaalisti fear ja muut sellaiset testit sekä charge responset.
Normaali aerial charge, eli ihan normaalisti fear ja muut sellaiset testit sekä charge responset.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
FAQ:ia ulkomuistista, kirja ei nyt ole saatavilla (WHC2004). Joku muu saa varmentaa...
--Jos yhdellä tai useammalla Casketin kohteella on MR, voidaan niistä yhtä käyttää Caskettia vastaan.
EDIT: Ja kuten alhaalta näkyy, muisti pelaa...
--Jos yhdellä tai useammalla Casketin kohteella on MR, voidaan niistä yhtä käyttää Caskettia vastaan.
EDIT: Ja kuten alhaalta näkyy, muisti pelaa...
Viimeksi muokannut Garoth, Ti 11.05.2004 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Mää tuota jaksa kirjoittaa...lue sieltä. Tuossa olennaisin.Chronicles 2004, p.118 kirjoitti:Q: What happens if an enemy unit with Magic Resistance is in line of sight of the casket when its incantation is released? (yadayadayada...)
A: Magic Resistance does work against the Casket's Light of Death, so long as the model/unit with Magic Resistance would be affected. Where there is more than one unit with Magic Resistance that will be affected, only one model/unit can add their extra dice. (blahblah...)
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.