CSM jetbike squad??
CSM jetbike squad??
Eli tämä on lievästi outo ajatus, mutta viisi chosenia, jokainen aspaksi, bike ja daemonic flight? Tulisi maksamaan törkeesti pisteissä mutta voisi saada hienoja konffeja ja mielenkiintoisen yksikön. Enkä ole ainakaan toistaiseksi löytänyt syytä miksen voisi näin tehdä...
I'm back.
Re: CSM jetbike squad??
Voit ihan hyvin konffata moposi leijuviksi jos haluat ja käyttää sitten tavallisen mopon sääntöjä..ornatkur kirjoitti:Eli tämä on lievästi outo ajatus, mutta viisi chosenia, jokainen aspaksi, bike ja daemonic flight? Tulisi maksamaan törkeesti pisteissä mutta voisi saada hienoja konffeja ja mielenkiintoisen yksikön. Enkä ole ainakaan toistaiseksi löytänyt syytä miksen voisi näin tehdä...
Flightia ja mopoa ei tosiaan voi yhdistää kuitenkaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Chaos Space Marine Codex sivu 16 yläosan laatikossa:
Movement modes: ... No model may have more than one of these special movement modes however they are obtained.
Jos väen vängällä haluat kalliin lentävän porukan, niin chosenit aspoiksi+daemonic flight+daemonic resilience+daemonic mutation=Kalliita T5 omaavia kavereita, jotka lentävät terrainin yli. Voit vielä antaa kavereille combi-bolterit käteen. Ainoa mikä jää puuttumaan biken kyvyistä on 12" assault. Yllämainitut chosenit tietysti maksavatkin 27 pistettä raakana + 30 pistettä daemonic giftejä ja 3 pisteen combi-bolter eli yhteensä 60 pistettä kappale. Kiitos, tälläisiä iso ryhmä toiselle puolelle pöytää ja anna, kun lascannonit/battle cannon/muu AP3 high S ase avaa tulen...
Movement modes: ... No model may have more than one of these special movement modes however they are obtained.
Jos väen vängällä haluat kalliin lentävän porukan, niin chosenit aspoiksi+daemonic flight+daemonic resilience+daemonic mutation=Kalliita T5 omaavia kavereita, jotka lentävät terrainin yli. Voit vielä antaa kavereille combi-bolterit käteen. Ainoa mikä jää puuttumaan biken kyvyistä on 12" assault. Yllämainitut chosenit tietysti maksavatkin 27 pistettä raakana + 30 pistettä daemonic giftejä ja 3 pisteen combi-bolter eli yhteensä 60 pistettä kappale. Kiitos, tälläisiä iso ryhmä toiselle puolelle pöytää ja anna, kun lascannonit/battle cannon/muu AP3 high S ase avaa tulen...
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Mistäs lähtien biket ovat 12" assaultin tehneet?Iceman kirjoitti: Jos väen vängällä haluat kalliin lentävän porukan, niin chosenit aspoiksi+daemonic flight+daemonic resilience+daemonic mutation=Kalliita T5 omaavia kavereita, jotka lentävät terrainin yli. Voit vielä antaa kavereille combi-bolterit käteen. Ainoa mikä jää puuttumaan biken kyvyistä on 12" assault.
Mutta tosiaan, saat kyllä ihan oikeaoppisen lentobiken tehdyksi tuolla menetelmällä. Oikeampi puute on "counts as stationaryn" puute. Kalliita toki ovat, raptoritkin ovat halvempia... Itse varmaan tekisin lentopyörät niiden säännöillä kuitenkin, erot normipyöriin on helposti selitettävissä kevyemmän rakenteen takia.