Warboss ZagSnikk kirjoitti:Sehän on jokaiselle omakohtaista, miten vakavasti fluffin ottaa. Minun puolestani kuka vaan saa tehdä Kentauri-GreyKnightteja, mutta turha mennä niillä turnauksiin tai pelata minua vastaan...
Ja minun omakohtaisuuteni rajoittaa Grey Knighttien turhan konvertoimisen, ne ovat kyllin hienoja ilmankin. Tuo sinun (Terärattaan) kaaosjuttu on nyt IMO hyväksyttävän rajoilla (eikös ne haarniskat hajoa kun mahtavat kaaosjoukkosi tekevät niistä GK:istä selvää?) mutta Possessed GK (ja vielä Terminator) menee hieman yli rajan. Kun siis GK:t ovat Keisarikunnan Eliittijoukkojen Eliittiä, eikä Yksikään Ole Kääntynyt Kaookseen ja kuolisi mieluummin kuin luovuttaisi kehonsa demonille tai mille muullekaan mikä vähänkään haiskahtaisi harhauskolle (kuten necron, eldar jne.).
Jos niitä GK:itä on pakko konvata, niin leikkaa niiltä kypärät irti ja laita SM Tactical Squadista tms. kypärättömiä SM-päitä tilalle, niin kaikkien on paljon helpompi hyväksyä konvertointi.
Noh, pitäähän niitä tavoitteita olla, eli yritetään ampua palasiksi jotain elintärkeätä (kuten pää), ja jättää loput ehjäksi... Eivätkä ne niin mahtavia ole, ennemminkin raukkamaisia selkäänpuukottajia. Ja kaaostakin lähinnä vain sääntöjensä puolesta. LatD mercenaryjä siis. (Jotka siis häikäilemättömästi käyttävät keisarillisia tunnuksia sun muuta vastaavaa kunnes tilaisuus saada helppo voitto koittaa, ja sitten Maelstormiin piileskelemään, ja vaihtamaan tunnuksia, sekä uudelleen maalaamaan risteilijäänsä

)
Possessoidut GK:t kieltämättä kuulostavat hieman kaukaa haetulta, mutta ymmärtääkseni demoniseen possessioon ei suoranaisesti vaadita kyseisen henkilön suostumusta. Eli kyllä kai se mahdollista on, joskin erittäin vaikeaa. Ja epäilen minäkin, että elävän GK terminaattorin vangiksi saaminen voi olla "hieman" vaikeaa... Toki, jos kyseessä on joku vaihtoehto, jossa kaaosjumalat saavat kicksinsä possessoimalla kuolleita GK ruumiita, kuulostaa jo mahdollisemmalta?
Ja se yksi vaihtoehto on, että käyttää GK:n sääntöjä, ja konvertoituja figuja kuvaamaan jotain muuta, eli ei yritäkään väittää niiden olevan GK termiksiä, ainoastaan hävyttömän kovia mörköjä, jotka siis käyttävät GK statseja (ja osia niiden figuista).
Mutta tosiaan, minä näen kyllä mielelläni toinen toistaan hurjempia konversioita, enkä halua nähdä fluffia liian rajoittavana tekijänä. Mutta jos nyt omaa fluffia alkaa kirjoittaa, niin tokihan sen minunkin mielestäni kuuluisi olla kohtuu saumatonta GW:n viralliseen fluffiin verrattuna. (Eli ei mitään keisarin johtamaa 1500p kaaos armeijaa, sun muita järjettömyyksiä. Noin niinkuin äärimäisenä esimerkkinä.)