"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Valmiit Armyt

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Gragh the Bloodhammer

Valmiit Armyt

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Onko mitään järkeä ostaa Esim. Örkki Pataljoona tai Muiden Rotujen Valmis Army Pakkaus?Eikös siinä vähän ala kyllästyä maalamiseen?
Gragh is back.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

No varmaan yhtä paljon alkaa kyllästyttämään, kun ostaisi sen armeijan erikseen.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

No kyllä kai siinä kylästyy jos on paljon figuja keralla paljon maalattavaksi, mutta voihan noita laitaa säästöön (ja löytää viiden vuoden kuluttua) Mutta jos rupeaa laskemaan kuinka paljon säästää rahassa niin kyllä siinä säästää jonkin verran. Ainakin örkkien boxissa säästää jotain 25 euroo mut en sit tiää onko noita jousi örkkei viel olemas (en omista örkkien kirjaa)(joskus lainannut kaverilt)

T:elfmaster
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Oon maalannu mun örkit kaks kertaa ja niitä on joku 200 figua.
(Okei ne ei koskaan täysin valmistu..mutta silti)
Eye is green.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ne parikymmentä euroa saa säästettyä helposti ostamalla käytettyjä metallifiguja edulliseen hintaan ja puhdistamalla alkuperäisistä maaleista. Ehkä hitusen teknisempi aloitus, mutta yleensäkin on hyvä aloittaa muovista, joten en aivan varauksetta usko tuohon ison paketin erinomaisuuteen. Lisäksi, jos figujen maalaus tyssää niin.... Tulipas iso vahinko.

Itse tietysti hardcoremiehenä heti aloittaessanikin ostin armydealin, enkä ole joutunut sitä katumaan hetkeäkään. Siinä sai kaikki hyvin paketissa.

Se, että masentaako iso kasa figuja on ihan henkilökohtainen juttu, johon jokainen voi vastata. Armydealin bonuksena täytyy todeta, että sieltä sain archereita, joita en olisi muuten tullut ostaneeksi ja nämä taas tulivat hyviksi bitzeiksi (nykyään toimivat mordheim sotureina, vaunumiehistönä ja sea rangereina).
Gragh the Bloodhammer

Mitäs siinä Örkki Pataljoonassa sai?
Gragh is back.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Gragh the Bloodhammer kirjoitti:Mitäs siinä Örkki Pataljoonassa sai?
Katsoo itse sen sijaan että joku kertoisi tai laittaisi linkkiä
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Olen kuullut (tosin en kovin luotettavasta lähteestä (sori vaan)), että yleisesti ottaen battalionien sisältö on strategisesti surkea ja että paremman armeijan saa, kun suunnittelee itse mitä kaikkea ostaa. Poikkeuksena (kuulemma) Bretonnian battalion, joka on (kuulemma) toimiva armeijakokonaisuus.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Kuitenkin on mukavinta kerätä armeija itse yksikkö yksiköltä, siinä on sitä riemua kun armeija kasvaa täyteen lukumääräänsä parista aloitus yksiköstä. Batallion boksit taas ovat hyviä aloitukseen kun niissä on jonkin verran aloitus yksiköitä.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Tapsa kirjoitti:Olen kuullut (tosin en kovin luotettavasta lähteestä (sori vaan)), että yleisesti ottaen battalionien sisältö on strategisesti surkea ja että paremman armeijan saa, kun suunnittelee itse mitä kaikkea ostaa. Poikkeuksena (kuulemma) Bretonnian battalion, joka on (kuulemma) toimiva armeijakokonaisuus.
Sama armeijahan se on siinä laatikossa kuin erillään ostettuna.
Laatikossa vähän halvempi, ja esim. Lizardmenin paketoidussa armeijassa (suora suomennos) on Special edition lipunkantaja joita ei kai saa uutena erillisenä..??
Jos valmis armeija sinänsä on huono, voihan sitä maalata kaikessa rauhassa sillä aikaa kun kerää rahaa, jotta voi täydentää sen haluamillaan joukoilla... Ja eihän kaikkia hahmoja ole aina pakko käyttää... ;)
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Etana kirjoitti:Sama armeijahan se on siinä laatikossa kuin erillään ostettuna.
Laatikossa vähän halvempi, ja esim. Lizardmenin paketoidussa armeijassa (suora suomennos) on Special edition lipunkantaja joita ei kai saa uutena erillisenä..?
Laatikossa vain tahtoo tulla tavaraa, jota ei luultavasti tule käyttämään koskaan sen jälkeen, kun on tarpeeksi muita joukkoja, että ei enää ole pakko käyttää. Eli laatikossa tulee mukana helposti myös sellaista, mitä ei tarvitse. Ja vaikka ne nyt sitten tulisivatkin suhteessa ilmaiseksi, niin ei se laatikon hinta sitten enää niin paljoa edullisemmaksi jää. saman alennuksen taitaisi käytännössä saada määräalennuksenakin, jos kerralla ostaisi saman määrän nappeja kaupasta. (Esim. PKP tarjoaa muistaakseni 8e blisun jokaista käytettyä 50e kohti kaupanpäälle, tjsp.)
Jake

Viesti Kirjoittaja Jake »

Tapsa kirjoitti:Olen kuullut (tosin en kovin luotettavasta lähteestä (sori vaan)), että yleisesti ottaen battalionien sisältö on strategisesti surkea ja että paremman armeijan saa, kun suunnittelee itse mitä kaikkea ostaa. Poikkeuksena (kuulemma) Bretonnian battalion, joka on (kuulemma) toimiva armeijakokonaisuus.

Ai jaa... Meinasin alottaa Tomb Kings-armeijan ja ostaa battalionin, mutta nyt en enää oikein tiedä...
Onko siinä Tomppienkaan Battalionissa sitten mitään järkee?
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Teräratas kirjoitti:
Laatikossa vain tahtoo tulla tavaraa, jota ei luultavasti tule käyttämään koskaan sen jälkeen, kun on tarpeeksi muita joukkoja, että ei enää ole pakko käyttää.
saman alennuksen taitaisi käytännössä saada määräalennuksenakin, jos kerralla ostaisi saman määrän nappeja kaupasta. (Esim. PKP tarjoaa muistaakseni 8e blisun jokaista käytettyä 50e kohti kaupanpäälle, tjsp.)
Joo, ja 120e saa max. 17.5 euron tuotteen..
Mut voiha ne myydä pois, kun/jos joitai ei enää tarvitse.
Itse kyllä kokoan armeijani erillisistä blistereistä ja laatikoista,
yhdelle kerralle tuo ~200e on "aavistuksen" liikaa...
Paitsi jos sen sais osamaksulla :D ;)
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Ite voin maksaa vaikka vähän enemmän ja ostaa pikku hiljaa. En saa mitään maalatuks, jos on kauhee vuori figuja maalaamatta, jos on vaan vähän maalaamatta niin sen tekee paljon mieluummin. (tosin tällä hetkellä on suurin läjä maalaamattomia tähän asti, mutta sain otettua itteäni niskasta kiinni... hiljaa hyvä tulee)
Gragh the Bloodhammer

Taitaa olla itse oman armeijan suunnitteli kyl kivempaa ja muutenkin tossa Örkki Pataljoonassa on jo samoja Unitteja mitä mul on jo :D
Gragh is back.
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

kun aloitin joitain vuosia sitten. ajatteli aloitaa ostamalla high elf:ien army boxin mutta sitten tulin toisiin aatokisiin ja ostin säästämälläni 200 eurolla kaiken laista muuta high elf kamaa (silver helmejä, warriorei,swordmasterei ja rbt kai) ja niitä tuli aika kasa. kyllä niitä pari kuukautta maalasi.

Siinä oli noin 75 figuu ja oli huvittava katsella ekaa ja vimpaa figuu kuinka erilaisia ne olivat maalaus tyyliltään
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Noh, Empiren battalionissa tulee kyllä kaikkea sellaista jota tulee käyttämään aivan varmasti koko lopun pelielämäänsä. Ainut mikä siinäkin diilissä on ongelmana, että tulee aivan liian vähän jalkaväkeä. Sitä joutuu ostelemaan paljon lisää kaveriksi. Mutta muuten hyvin mallikas laatikko. Käävillä oli myöskin olevinaan ihan nätti setti. Örkeistä en taasen mene sanomaan mitään, en ehkä minä ostaisi jos örkeillä aloittaisin. Mutta Empirellä ja Middenheimereilla on ainakin hyvin kätevät poksit.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Jake

Viesti Kirjoittaja Jake »

Rune kirjoitti:Käävillä oli myöskin olevinaan ihan nätti setti.
Käävillä...?
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Jake kirjoitti:Käävillä...?
Kääpiöitä tarkoittanee, mikäli mitään tiedän Kääpiöiden lukuisista kutsumanimistä ;)...

Kääpiöillä Batallion- boksi? Batallionithan koostuvat muovikamasta, eikö? Kääpiöillä on vain yksi muovipoksi, joten joko:
a) Kyseessä oli erittäin yksipuolinen Batallion- setti, tai
b) laatikko oli ahdettu epä GW:mäisesti melkein täyteen metallia (sotii vähän muiden pataljoonien luonnetta vastaan...)

Elikkä mitäs tuo Kääpiöiden pataljoona sisälsi, mikäli sellaista on koskaan ollutkaan?
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

pamp-pu kirjoitti:
Jake kirjoitti:Käävillä...?
Kääpiöitä tarkoittanee, mikäli mitään tiedän Kääpiöiden lukuisista kutsumanimistä ;)...

Kääpiöillä Batallion- boksi? Batallionithan koostuvat muovikamasta, eikö? Kääpiöillä on vain yksi muovipoksi, joten joko:
a) Kyseessä oli erittäin yksipuolinen Batallion- setti, tai
b) laatikko oli ahdettu epä GW:mäisesti melkein täyteen metallia (sotii vähän muiden pataljoonien luonnetta vastaan...)

Elikkä mitäs tuo Kääpiöiden pataljoona sisälsi, mikäli sellaista on koskaan ollutkaan?
En tiedä, mutta ainakin jenkkien mailla on semmonen starter boksi, jossa tulee armybuukki ja normaali muoviboksi. Hintaa on 50 USA:n dollaria.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”