Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Alustat tulevat erikseen. Kaikki muoviset miniatyyrit ovat koottavia (nykyään, mitä nyt jotkut empiren handgunnerit), pienimmissä metallisissa ei ole mitään, tai hyvin vähän koottavaa. Eräät metalliset ovat yhtiä p*rkeleitä koota, esim kääpiöiden gyrocopter.
Itte olen käyttänyt muovisiin Revellin muoviliimaa ja se kestää. Sillä saa myös tarvittaessa kivoja modifoita helposti, koska se sulattaa muovia todella helposti jo vaan läträä liimaa enemmän mallille.
Metalliset olen kasannut pikaliimalla, toisinaan GWn omalla tai sitten paikallisesta autokaupasta saatavalla litkulla (en muista nimeä ulkoa), joka on kyllä toiminut ihan hyvin. Ja on paljon halvempi kuin GWn patenttitavara.
noni, vähä nyt oon ylpeä, ensimmäiset liimaukset tehty
toivottavasti pysyvät nyt kasassa, viel oikea käsi per ensimmäiset kuus skinkkiä http://kotisivu.mtv3.fi/nokka/warha.jpg
Etana kirjoitti:Öö, paljon mahtaa olla yhden skinkkien skirmish unitin vähimmäis ja enimmäis lisko määrä?
En löytänyt tätä mistään tietolähteestä mitä minulla on...
Warhammer Armies: Lizardmen, s. 60, Skink Skirmishers, Unit Size.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Nii ja voisin kokemuksesta sanoa vaikka olen suunnilleen yhtä noobi kuin etanakin, että skinkkien blowpipet katkeaa TODELLA helposti joten ole varovainen.
nyt on skinkkirykmentti ja puolet saurusrykmentistä enää maalia vailla ja
toiselta puolelta sauruksista puuttuu kädet ja pää.
kohta pääsen maalailemaan