Kysymys Kult of speedistä?
-
HemmiEinari
Kysymys Kult of speedistä?
Tälläinen kysymys, kannattaako ottaa battle wagon mukaan, hauskan pitoon?
Itse mietin että voisi, saisi noita Skarboyzejä sen 20 nopeasti vihollisen kimppuun ja sitten siinä olisi tota tulivoimaakin kohtuullisesti.
Eli onko minkään laista kokemusta tai mielipidettä asiasta?
Itse mietin että voisi, saisi noita Skarboyzejä sen 20 nopeasti vihollisen kimppuun ja sitten siinä olisi tota tulivoimaakin kohtuullisesti.
Eli onko minkään laista kokemusta tai mielipidettä asiasta?
Valitan kirotusvirhe, minulla olla paha häiriö muistissa.
battlewagon on just paras tankki minkä örkit saa. otat zappan pääaseeks, sit vaikka pari rokkittia. turha ottaa niitä bolt on bigshootia koska niillä tahtoo vain tuhlata pojoja.
Ja armour platet aina mukaan ja armeijan kovin unitti aina kyytiin sen takia koska se kestää osumaa
Itselläni proxy battlewagon on tehny todella julmaa jälkeä ja sitä joka kerta kaverit pelkää ku se tulee kentälle, jostain syystä se tuhoaa tankit erittäin nopeaa zappalla ja koska se kestää osumaa, niin sinne tulee jotain tyyliin madboyzeja tai muita kivoja hihhuleita mukaan ;D
Ja armour platet aina mukaan ja armeijan kovin unitti aina kyytiin sen takia koska se kestää osumaa
Itselläni proxy battlewagon on tehny todella julmaa jälkeä ja sitä joka kerta kaverit pelkää ku se tulee kentälle, jostain syystä se tuhoaa tankit erittäin nopeaa zappalla ja koska se kestää osumaa, niin sinne tulee jotain tyyliin madboyzeja tai muita kivoja hihhuleita mukaan ;D
-
HemmiEinari
Siihen heitetään joka kudin alussa strenght kahdella nopalla. Jos yli kymmenen, se ylikuumenee. Muuten normaalisti, paitsi tankkeja ampuessa kaksi noppaa armour piercingiä. Noin muistaakseni kaveri hehkutti, jos olen väärässä gorka minua rankaiskoot. 
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
On se aika lailla sellainen kuin Hukka kertoi, ja lisäksi se osuu automaattisesti.
Huomioitavaa Battlewagonissa on se, että jos rupeat sellaista askartelemaan, kannattaa varoa tekemästä perusörkki-insinöörivirhettä, eli tekemästä siitä liian suurta. Kaverin örkkiarmeijassa on sellainen 30 cm pitkä ja 20 cm korkea Battlewagon, ja vaikkakin se on julmetun hieno, tapaa se poksua suht nopeasti kun sitä ei saa juuri mihinkään piiloon. Itsekin olen rakentanut Wartrukkin, ja siitäkin aivan liian iso. Örkkien härveleistä vain tapaa tulla sellaisia.
Huomioitavaa Battlewagonissa on se, että jos rupeat sellaista askartelemaan, kannattaa varoa tekemästä perusörkki-insinöörivirhettä, eli tekemästä siitä liian suurta. Kaverin örkkiarmeijassa on sellainen 30 cm pitkä ja 20 cm korkea Battlewagon, ja vaikkakin se on julmetun hieno, tapaa se poksua suht nopeasti kun sitä ei saa juuri mihinkään piiloon. Itsekin olen rakentanut Wartrukkin, ja siitäkin aivan liian iso. Örkkien härveleistä vain tapaa tulla sellaisia.
-
HemmiEinari
...toisaalta iso 'wagoni kätkee taakseen vaikka koko muun armeijan.Augustus kirjoitti:On se aika lailla sellainen kuin Hukka kertoi, ja lisäksi se osuu automaattisesti.
Ja tokihan ylipitkällä battlewagonilla voi aina sikaillakkin, eli deployaa sen poikittain niin pitkälle kuin mahdollista, ja movement phasella kääntää sen suoraan, ja liikkuu vielä 13" eteenpäin, jolloin pojat pääsevät kärjestä assaulttaamaan, ensimmäisellä vuorolla.
Toki tämmöisestä säätämisestä ei liikaa fairplaypisteitä heru.
-A
Viimeksi muokannut Abu, Ke 12.05.2004 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
HemmiEinari
Tekisi sellaisen taistelujunan. Tai taistelunostokurjen. Teloilla liikkuva alusta, siihen 30 cm korkea torni jonka päässä sellainen 60-100 cm pitkä pyörivä poikittainen juttu, jonka toisessa päässä olisi 20 örkkiä sisältävä "kori" tai joku rahtikontti. Sillä sitten ajelisi ja laskisi örkkejä sinne minne tahtooAbu kirjoitti: Ja tokihan ylipitkällä battlewagonilla voi aina sikaillakkin, eli deployaa sen poikittain niin pitkälle kuin mahdollista, ja movement phasella kääntää sen suoraan, ja liikkuu vielä 13" eteenpäin, jolloin pojat pääsevät kärjestä assaulttaamaan, ensimmäisellä vuorolla.
Toki tämmöisestä säätämisestä ei liikaa fairplaypisteitä heru.
-A
-
manmangler
- Viesti: