"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Feel no pain...

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
KaljuSika

Feel no pain...

Viesti Kirjoittaja KaljuSika »

kun khornella on gifti nimeltä feel no pain nii saako sen ihan perus berserkille?
Kenellähän on komein avatar...
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

CSM codex sivu 28:
Options: ... A Chaos Space Marine unit may be given a Mark of Chaos ( see special rules ) and may have one or more Veteran skills...

Character: ... The Aspiring Champion has access to the Chaos Armoury.

Feel no pain löytyy Chaos Armourystä, jonne muillakuin Independent charactereilla ja Aspiring Championeilla ei ole pääsyä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
KaljuSika

Viesti Kirjoittaja KaljuSika »

kiitti ice...kysyin kun kaveri oli tehnyt niin että sillä oli berserkeillä feeli niin olin vähän kummissani...ja ne ei ollu chosen champpioneita...
Kenellähän on komein avatar...
skatero

Viesti Kirjoittaja skatero »

Tyhmä kysymys, mutta mitä feel no pain hyödyttää? ps: Olen huono englannissa...
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Saat ylimääräisen pelastusheiton epäonnistuneen/ohitetun jälkeen, mikäli Feel No Painiä ei jotenkin muuten estetä.

Feel No Painin säännöissä lukee mitä pitää saada (numerot pitäisi ymmärtää? ;) ), ja mitä ne estävät asiat ovat.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

World Eater-armeijat saivat kauan sitten, kun niille oli säännöt IA:ssa, Chosen squadin jonka joka jannu sai Feel No Painin. Nämä ajat ovat valitettavasti ollutta ja mennyttä uuden Codexin myötä.
Koreassa, paikallisessa nappiksessa ei skandeja D:
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Puistokemisti kirjoitti:World Eater-armeijat saivat kauan sitten, kun niille oli säännöt IA:ssa, Chosen squadin jonka joka jannu sai Feel No Painin. Nämä ajat ovat valitettavasti ollutta ja mennyttä uuden Codexin myötä.
Eivät sentään, jos upgreidaa jokaisen chosenin aspaksi. Näin sitten saa kaikille feel no painin, tosin kovaan hintaan.

-A
Viimeksi muokannut Abu, To 13.05.2004 07:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

mutta se on aika hyödyllinen... sellaista ryhmää on aika vaikea kaataa muilla kuin power aseilla ja todella isoilla tykeillä...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Loran

Viesti Kirjoittaja Loran »

Jossain Q&A:ssa luki ettei Feel no Pain toimi perus klosisaseita vastaan. Eli jos jollain yksiköllä on wargearina klosisase, et saa sitä heittoasi... Tosin saatan muistaa väärin, tarkistan myöhemmin
skatero

Viesti Kirjoittaja skatero »

Uzi-99 kirjoitti:Saat ylimääräisen pelastusheiton epäonnistuneen/ohitetun jälkeen, mikäli Feel No Painiä ei jotenkin muuten estetä.

Feel No Painin säännöissä lukee mitä pitää saada (numerot pitäisi ymmärtää? ;) ), ja mitä ne estävät asiat ovat.
Joo kyllä ymmärrän numerot ;). Ja kiitos, että kerroit.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Loran kirjoitti:Jossain Q&A:ssa luki ettei Feel no Pain toimi perus klosisaseita vastaan. Eli jos jollain yksiköllä on wargearina klosisase, et saa sitä heittoasi... Tosin saatan muistaa väärin, tarkistan myöhemmin
Muistat väärin.

Feel no pain ei toimi jos vihollinen ignoraa ccssä armoursavet. Wargearin kanssa ei ole mitään tekemistä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Muistan myös, että jossain Q&A:ssa on virheellisesti kommentoitu normi-closecombataseiden ohittavan FNP:n. Ei toimi, jos lyövä ase ei anna normisavea.

IA artikkelissa tosiaan sallittiin tämä Chosen of Khorne-yksikkö, jossa kaikilla oli feel no pain tai sen silloinen vastine. Ikävä kyllä uusi codex vei tämän hyvän option pois. Nykyään ainoa tapa on tehdä 8 vahva chosen yksikkö ja korottaa joka kaveri aspaksi ja sitten antaa kaikille feel no pain, eikä maksa pisteissä hunajaa...
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”