Star Wars figuja.
-
Balrogofmoria
Star Wars figuja.
Elikkä Star Wars figuja olen etsimässä. Yksi mahdollisuus on tietenkin myös konvata figuja mutta mistä konvattavia? Nyt olen googlannut ja frooglannut mutta ei niitä sivuja tahdo löytyä (ainakaan kunnollisia).
Viimeksi muokannut Balrogofmoria, To 13.05.2004 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Star Wars figuja.
http://www.gamingreport.com/article.php?sid=11047Balrogofmoria kirjoitti:Elikkä Star Wars figuja olen etsimässä. Yksi mahdollisuus on tietenkin myös konvata figuja mutta mistä konvattavia? En jaksa googlata tai frooglata joten kysynpä teiltä.
http://directory.google.com/Top/Games/M ... Star_Wars/
Kerro kun olet valmis niin tullaan vielä pyyhkimään.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Re: Star Wars figuja.
Mahtaa olla vaivalloista. Jos on tuommoinen asenne niin ei tule mieleenkään auttaa tässä asiassa, eli yritystä edes.Balrogofmoria kirjoitti: En jaksa googlata tai frooglata joten kysynpä teiltä.
The small boys have come to see me hang
No miksi turhaan tehdä itse mitään, kun voit pistää muut tekemään puolestasi? Hyvin toimi tälläkin kertaa. Jos kukaan ei lähettäisi niitä linkkejä tai muita ohjeita, voisi omaa jaksamista tullakin lisää. Onhan se kiva, että edes joku jaksaa...Tohtori-SyFilis kirjoitti:Mahtaa olla vaivalloista. Jos on tuommoinen asenne niin ei tule mieleenkään auttaa tässä asiassa, eli yritystä edes.
Olin kahden vaihella mitä kaverille vastata. Yksityistiedoista näin kuitenkin että hänhän on palkkasoturi. Hän varmaan suorittaa jossakin erittäin tärkeitä tehtäviä ja siksi ei ehdi jokapaikkaan googleamaan. Nyt minullekin tuli hyvä fiilis ja koin "making a difference" elämyksen. Maailma on nyt parempi paikka elää.JiVe kirjoitti:No miksi turhaan tehdä itse mitään, kun voit pistää muut tekemään puolestasi? Hyvin toimi tälläkin kertaa. Jos kukaan ei lähettäisi niitä linkkejä tai muita ohjeita, voisi omaa jaksamista tullakin lisää. Onhan se kiva, että edes joku jaksaa...Tohtori-SyFilis kirjoitti:Mahtaa olla vaivalloista. Jos on tuommoinen asenne niin ei tule mieleenkään auttaa tässä asiassa, eli yritystä edes.
On se kyllä kummallista miten laiskaksi sitä on tullut. Luulisi edes googlen käytön olevan yhtä helppoa kuin ton messagen postaaminen.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Wizards of the Coast on kuulemma julkaisemassa lähiaikoina (=tämän vuoden puolella) uutta Star Wars -figupeliä, ymmärtääkseni saman firman Star Wars -roolipelin säännöille perustuen. Valitettavasti figut tulevat olemaan valmiiksimaalattuja ja muovin laatu surkeaa. Lisäksi figut tullaan myymään random boostereissa, kuten Dungeons & Dragons -miniatyyripelin figutkin.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
-Steve Jackson