Turin Turambar
Turin Turambar
Eli miton ton tyypin vois tehdä. Nyt kun luki ton statsit niin on pakko tehdä. Niin onko mitää ideoita???
"Brush-licking makes you a better painter"
Tjaa, olen miettinyt, että olisi hieno tehdä heppu ilman paitaa. Mutta se taas olisi fluffillisesti tyhmää.
Itse olen aloittanut väsäämään Húrinia ihan perusrohanilaisesta, joskaan tuo tieto ei mitään auta.
Onpa paha kysymys, indeed. Kyllä se melkein pakko on jostain muovifigusta väsätä tai sitten alusta loppuun GS:stä.
Itse olen aloittanut väsäämään Húrinia ihan perusrohanilaisesta, joskaan tuo tieto ei mitään auta.
Onpa paha kysymys, indeed. Kyllä se melkein pakko on jostain muovifigusta väsätä tai sitten alusta loppuun GS:stä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Jos teet niin mieti ensiksi missä vaiheessa ollaan tarinassa, koska hän hän oli sekä kaupunginkaartissa siellä Nargotrondissa vai mikä se nyt oli, ja sain käsityksen että hän oli teräksellä peitetty tappokone, ja olihan hän myös ryövärijoukon jäsen (silloin luultavasti ilman paitaa, hyvä Averren
)...heh!
Tuo heitto oli siis vitsiSauron kirjoitti:(silloin luultavasti ilman paitaa, hyvä Averren)...heh!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ei se mitään!!! Mutta kuitenkin sillähän oli metalli haarniska niin sen teen!!! Mutta sehän oli myös ennen kun se rupes teurastamaan örkkejä niin semmonen pulliainen joka piti paitaa ja käveli ahonlaitaa!!!
No minkä tyyliset kasvot sillä oli nyt kun en lyödä sitä enkä löydä sitä?
No minkä tyyliset kasvot sillä oli nyt kun en lyödä sitä enkä löydä sitä?
Ei Tolkien ole kuvannut kuin muutamaa hahmoa. Eli voit päättää itse kasvonpiirteet, niinkuin teen minäkin. Jahka laitetaan valmistuneita modeleita galleriaan, niin on hauska huomata kuinka monta erilaista Turinia onkaan
.
Minä teen ainakin sitten 2 Turinia. Toisen "erämies" version ja toisen panssaroidun massamurhaaja version.
Minä teen ainakin sitten 2 Turinia. Toisen "erämies" version ja toisen panssaroidun massamurhaaja version.
Kannattaa kattoa aika milloin viimeksi on postattu topicciin Rankeri, viimeksi oli Lähetetty: Tor Tou 13, 2004 5:09 pm, eli lähetään siitä ettei kaikkia kivoja topicceja tarvitse herättää manalasta vaikka kuinka tekee mieli
...
jago edit: Ja tallä en tarkoita käyttäjä moditointia, että sillain modet, ajattelin vain antaa neuvoja meirän kultapojalle..
jago edit: Ja tallä en tarkoita käyttäjä moditointia, että sillain modet, ajattelin vain antaa neuvoja meirän kultapojalle..