"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skaven vs Tomb kings

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Kauppias

Skaven vs Tomb kings

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Joo et miten noi hautakunkut voitta rotilla ku vastutajalla on Hi liche + 2 lichee ja prince. Corena bowmanejaja ligthcavalrya. Spessuina 3 tombscorpparii ja rarena 2 katapulttii.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Massalla.
Ammut ensin kappaleiksi ja loput porukalla flankeista murennat combat resolla vaikka.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Tomb Kinkereitä vastaan kannattaa pyrkiä hyvään magiapuolustukseen. Vaikka varsinaisia tuhotaikoja heillä ei ole, niin liikuttelu taiat ovat aina ärsyttäviä. Jos saat dissattua vastustajasi liikkumis taiat, voit itse valita missä ja kenen kanssa taistelet (skavenit kun ovat suht nopeita).

Suosittelisin magian ja ampumisen komboa, ja lopuksi sitten vain swamppaat vastustajan heikentyneet yksiköt...

Simmottiin siis...
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Plague monks. Painonsa arvoisia kullassa kaikkia undeadeja vastaan.

Varo eliittiluurankoja Tomb Kingin kanssa: Siellä voi olla Icon of Rakhaphäpmikäoli - ilmainen reformi *ennen* chargea. Myös chariottikuninkaat voivat osoittautua ongelmallisiksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”