Lizardmen ( skinkkien kilvet )
Lizardmen ( skinkkien kilvet )
Mikä olisi hyvä tapa tehdä skinkkie kilvet vihreiksi niinkuin niitten army bookissa. Olen yrittänyt ja siitä ei oikein tule hyvän näköistä..
-
hyytelöperuna
-
baretul
Armybookin sivulla 44 kerrotaan, että kyseiset kilvet on ensin maalattu Dark Angels Greenillä, jonka jälkeen highlightattu DA Greenin ja Bleached Bonen sekoituksella, mutta uskoisin Goblin Greenin käyvän korostukseen aivan yhtä hyvin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Yläpuolella on Ninnun hyvä tiedote maalamisesta....
"Drybrushaus (kuivaharjaus): Maalaus maalista kuivatetulla (pyyhkimällä pensseliä paperiin) pensselillä. Tarkoitus maalata kevyesti kuivalla pensselillä että väriä jäisi vain figun korkeisiin kohtiin. Tätä tekniikkaa on suunniteltu oma pensseli joka on kestävämpi ja tylppäkärkinen mutta voi tehdä myös tavallisilla pensseleillä, syö vain pensselin helposti harottavaksi. "
"Drybrushaus (kuivaharjaus): Maalaus maalista kuivatetulla (pyyhkimällä pensseliä paperiin) pensselillä. Tarkoitus maalata kevyesti kuivalla pensselillä että väriä jäisi vain figun korkeisiin kohtiin. Tätä tekniikkaa on suunniteltu oma pensseli joka on kestävämpi ja tylppäkärkinen mutta voi tehdä myös tavallisilla pensseleillä, syö vain pensselin helposti harottavaksi. "
-
baretul
Niin siis toi mun juttu oli pelkkä vitsi, ei tosiaan kannata maalata kilpiä noin jos niistä haluaa siedettävän näköset. Vinkkinä että kannattaa itse päättää millaseks maalaa kilvet, kukaan täälä tuskin osaa sanoa millaset juuri sinun mielestä on hienot kilvet.Friikki^ kirjoitti:Mitä tarkoittaa drybrushaus ?baretul kirjoitti:Maalaa ne pelkstään scorpion greenillä ja sitte drybrushaa ice bluella, saat todella superb uuber coolit kilvet.
Hwak turkouise ja päälle green ink? Miltäs kuulostas?
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!