"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Väriteemoja Dark elffeille.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
retro|
Viesti:

Väriteemoja Dark elffeille.

Viesti Kirjoittaja retro| »

Eli olen nyt aloittamassa dark elffeillä ja tekisi mieli maalata ne hieman omaperäisesti, niin kyselisin että millaiset delffit olisi teidän mielestä hienoja tai millaisia omista olette maalanneet.

Olen miettiyt dark anges greeniä ja lich purplee, mut oisiko se liian normaali? ;)

Kommentteja kiitos.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
Srovex

Viesti Kirjoittaja Srovex »

Noh, liche purplea voisi Delffien kohdalla ehkä haukkua liian "normaaliksi" (itsekkin tipahdin tähän GWn kaivamaan kuoppaan...) mutta dark angeli kuulosti ihan hyvältä. Tee kuitenkin miten itse haluat. Jos omaperäistä haet niin kokeileppa tehdä armeijasi kaikki metalli esineet pronssila ja kullalla (ei kuitenkaan samasa modellissa) jättäen hopean kokonaan pois.
Esim. coret / spesiaalit pronssilla ja raret / Charrut kullalla. Voisi tulla todella hieno kontrasti tuon vihreän kanssa.

Onnea :D
WarCry

Viesti Kirjoittaja WarCry »

yhdyn srovexin mietteeseen dark angels greenin kans dwarf bronzee tai jotain vastaavaa kuten kultaa muttei shining goldia liian kiiltävää mielestäni ehkä joillekkin charruille että erottuu hienosti joukosta :p En tiedä mutta voisikohan joihinkin kaapujen reunoihin käyttää red gorea tai kaavun sisäpuoli? Villiarvaus miltäköhän näyttäisi....
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Itse maalasin liche purple kohdat snot greenillä hienoja tuli
Nurgle Master

Viesti Kirjoittaja Nurgle Master »

no.....musta punanen?
tummennettua ultrablueta?
Hawk turqoisea johonkin? (aika eksoottinen mutta ehdotinpa kuitenkin)
-Im SO BACK-
Srovex

Viesti Kirjoittaja Srovex »

Loppujenlopuksi mikä vaan väri mustaan yhdistettynä näyttää hyvätä ultra hienojen Delffi minien päällä :D
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

No jaa itse aloitin juuri delffien keräilyn ja itse käytän metalleja(boltgun metal ja chainmail)
,kultaa(shining gold) ja liiloja (lichet purple ja purple ink) hopealla panssarit ja koristeluja saumiin ja kohoamiin kullalla ja syventymiin tai reunoihin purple inkkiä,
mutta käyttäkää sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä, sillä itse pidän paljon liiloista ja käytän niitä kaapuihin ja vaatteisiin ja kypärät vain hopealla niin hienoja niistä tulee, mutta kyllä ne muutkin tyylit ovat hienoja. :D
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Jossain vaiheessa olin delffejä alottamassa ja suunnittelin niille musta-dark angels green teemaa. Yleensäkin delffeille sopii teemaksi jokin ehkä vähän kirkkaampi väri mustan kaveriksi.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Musta keltanen? En ole koskaan ainakaan sellaisia nähnyt...
Lalalaa
Omenat & Goblinit

Viesti Kirjoittaja Omenat & Goblinit »

Tehkää samantien mustavalkosia.
Tai sitten oranssi-musta.

Tai ehkä jotain radikaalimpaa (ei mustaa...) esim. oranssi-vihree.
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Vaikka oranssi-musta kuulostaa ajatuksena varsin törkeältä, Dakkassa oli hienoja nimenomaan oranssi-mustia Dark Elffejä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
retro|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja retro| »

Ajattelin käyttää haarniskoissa ja metalli osissa: Mithril silveriä, dwarf bronzee ja chain mailia. Muita värejä voisi olla: Skull white, darkangles green ja ihoon käytettävät värit. Inkeiksi voisi olla flesh wash, brown ink ja chestnut ink. Sanokaa miltä kuulostaisi?
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

jullevi kirjoitti:Vaikka oranssi-musta kuulostaa ajatuksena varsin törkeältä, Dakkassa oli hienoja nimenomaan oranssi-mustia Dark Elffejä.
On muuten yllättävän tyylikäs armeija. Niissähän on juuri se musta ja joku-muu-väri juttu käytössä. Taitaapi toimia delffeillä aika hyvin.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

On muuten hienoja alko melkein kaduttaa että tein niistä vihreitä
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Tummanpunanen? Red Gore + Black
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

jullevi kirjoitti:Vaikka oranssi-musta kuulostaa ajatuksena varsin törkeältä, Dakkassa oli hienoja nimenomaan oranssi-mustia Dark Elffejä.
Tuo muuten todistaa, että mikä tahansa väriteema on hieno, jos sen tekee hyvin.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Ithirion

Viesti Kirjoittaja Ithirion »

Hmm, miltäköhän mahtaisi näyttää Suomi-teemainen delffiarmeija? Tommosta olen mietiskellyt jonkin aikaa, voisi tosiaan olla liiankin radikaali. "Hilpeät" värit taitavat kyllä sotia liian ankarasti fluffia vastaan. :P
tarathiel

Viesti Kirjoittaja tarathiel »

tuo suomivärit on jo mulla käytössä ja hyvän näköstä tulee ;P
mutta toisaalta kerään kyllä HElffejä. :/
(^.*)-b
tarathiel

Viesti Kirjoittaja tarathiel »

Elanthor tuo oranssi oli aika kovan näköstä. 10p. ja papukaijamerkki
(^.*)-b
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

tarathiel kirjoitti:Elanthor tuo oranssi oli aika kovan näköstä. 10p. ja papukaijamerkki
Älä minua kiittele, jullevi sen linkin laittoi, minä vain kommentoin sitä.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”