Lahmian vampire winged nightmarella(uusi kuva lisätty)
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Lahmian vampire winged nightmarella(uusi kuva lisätty)
Tuossa on. Kuvat on aika sumeita, mutta kai niistä jotain voi erottaa sen verran, että kritiikkiä/kommenttia voisi pistää.
http://www.pbase.com/huussi/huussi
Eli Morathista tehty.
http://www.pbase.com/huussi/huussi
Eli Morathista tehty.
Viimeksi muokannut Hollo, Ti 18.05.2004 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kivalta tuo näyttää, jokseenkin kuvat ovat todella sumeita. Tosin tuo on hieman liian "eloton" (vaikka onkin VC
) makuuni ja base on hieman tylsä tuolleinsa. Eloa tuohon saisi samalla tavalla, miten eräs käyttäjä maalasi LotR Ringwraithejansa, joiden kaavut olivat uskomattoman hyviä. Valitettavasti en muista maalaajan nimeä.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Kiitosta.
Ai niin siitä basesta, sitä että siihen tulee semmonen upottavan ja märän maan efekti, jos noista kuvista jotenkin näkyy, hevosen jalat on uponneet tuohon mutaan.
Myöhemmin yritän saada parempia kuvia, kun base valmistuu, siinä on tuommonen empiren mies kuolleena, puoliksi uponneena suohon. No mutta mie teen basen ja otan uudet sitten.
Ai niin siitä basesta, sitä että siihen tulee semmonen upottavan ja märän maan efekti, jos noista kuvista jotenkin näkyy, hevosen jalat on uponneet tuohon mutaan.
Myöhemmin yritän saada parempia kuvia, kun base valmistuu, siinä on tuommonen empiren mies kuolleena, puoliksi uponneena suohon. No mutta mie teen basen ja otan uudet sitten.
Hmm... tuo maalari taisi olla Chrono, en ole aivan varmaMaedhros kirjoitti:eräs käyttäjä maalasi LotR Ringwraithejansa, joiden kaavut olivat uskomattoman hyviä. Valitettavasti en muista maalaajan nimeä.
Mutta mennäänpä sitten tähän figuun. Valerie ja Phalesca muistaakseni
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Joo, siis nätti oli, ei siinä mitään. Värivalikoima juuri sopivan tumma, mutta ainut mikä ei oikein sopinut yksiin tarinoiden kanssa minun silmissäni, oli ihan väri. Olin aina kuvitellut Valerien ihon enemmän ihmismäiseksi. Mutta noh, taitelilija tekee mitä tahtoo ja mitä näkee.
Muilla ei ole sanomista. Mutta oli kyllä juuri sitä mitä tarinat sanoivat sen olevan, nätti nappi. Ja kai te nyt sentään 'Coniin olette tulossa, silloin pääsee Altzheimer Kraus näyttämään ensin Grom Rautavasaralle missä on lähin reitti kotiin, ja katkaisemaan seuraavaksi Valerielta kynnen. Naiset on naisia, se juoksee kirkuen karkuun sellaisen kohtelun jälkeen.
Keitäs muita oli vielä listalla... Ai niin, Jeshin Gramror pitäisi pistää vielä pakettiin. Mutta figu oli todentotta nätti, kannattaa ehkä pitää figu pöydällä, olla pitämättä siitä kiinni, käyttää jalustaa kameralla ja jos ei muuten niin minäkin pärjäsin aika pitkään salamalla. Tuli ainakin kirkkaita löydettyäni sopivan etäisyyden, ettei koko kuva mennyt valomössöksi.
Ai joo, sillä oli sininen iho. Itse en edes huomannut, sokea kun olen. Joo kalpea ihmismäinen iho olisi parempi, ehkäpä.
Mihinkään 'Coniin sitä tällainen aloittelija kehtaa lähteä. Pitääpi ensin saada armeija ja kerätä kokemusta... Savonlinnassa, kun niitä pelaajia on jokusen verta (huussi, Andro, Naula, Aasimar, mitä nyt tulee mieleen).
Ja mr. Altzheimer olisi melkoisessa paketissa mainitun kolmikon käsittelyn jälkeen
. Tietysti Grom voisi siinä sivussa opettaa Gramrorille hieman örkkimäisiä temppuja ja Valeriekin joutaisi käsittelyn jälkeen käymään manikyyrissä. Mutta meni vähän OT:ksi.
Kiva figu
.
Mihinkään 'Coniin sitä tällainen aloittelija kehtaa lähteä. Pitääpi ensin saada armeija ja kerätä kokemusta... Savonlinnassa, kun niitä pelaajia on jokusen verta (huussi, Andro, Naula, Aasimar, mitä nyt tulee mieleen).
Ja mr. Altzheimer olisi melkoisessa paketissa mainitun kolmikon käsittelyn jälkeen
Kiva figu
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Miten keksitkään käyttää Morathia
Lahmian vampyyrina?Itselläni on myös Lahmian vampire ,joka ratsastaa winged nightmarella.Siinä tosin olen itse käyttänyt
Melkhiorin(necrarchs)Winged nightmarea ja norm.Lahmian hevos-figua.
Kuvat tosiaan ovat melko sumeita, mutta antavatpahan edes jonkinlaista käsitystä...
Lahmian vampyyrina?Itselläni on myös Lahmian vampire ,joka ratsastaa winged nightmarella.Siinä tosin olen itse käyttänyt
Melkhiorin(necrarchs)Winged nightmarea ja norm.Lahmian hevos-figua.
Kuvat tosiaan ovat melko sumeita, mutta antavatpahan edes jonkinlaista käsitystä...
"Quod scripsi, scripsi"
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-