Turnajaiset!
Siellähän ne näkyy kaaviossa, muutama matsi vielä tippuneillekkin.kääpiökuningas kirjoitti:Nyt näyttää siltä että kääpiöt taitavat viedä voiton! Loistavaa! Mitenkäs sitten nämä jo tippuneet? Onko meille mitään ottelua vielä tiedossa?
Siellä pääsen sitten itsekkin rellestämään hetken aikaa sen jälkeen kun olen stonefistille hävinnyt
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Stenvall
Kohtapuoliin seuraava kierros.
//Edit
57-64 tapeltu.
Palveluntarjoajalla on jotain ongelmia, en voi uploadata mitään sinne.
Voittajat:
57 The Grim Reaper
58 Kurppanaattori Mk.II
59 Uax-Kai
60 Elanthor
61 Nithadran
62 Janalia (oli muuten äärimmäisen tiukka matsi)
63 Gotrek Stonefist
64 Venerable Tzolkin
Perjantaina tai lauantaina tulen taas kotiin netin ääreen. Upin silloin nuo matsit ja vedän seuraavan kierroksen.
//Edit
57-64 tapeltu.
Palveluntarjoajalla on jotain ongelmia, en voi uploadata mitään sinne.
Voittajat:
57 The Grim Reaper
58 Kurppanaattori Mk.II
59 Uax-Kai
60 Elanthor
61 Nithadran
62 Janalia (oli muuten äärimmäisen tiukka matsi)
63 Gotrek Stonefist
64 Venerable Tzolkin
Perjantaina tai lauantaina tulen taas kotiin netin ääreen. Upin silloin nuo matsit ja vedän seuraavan kierroksen.
Kävi kuten pelkäsin. Rûdhernil luotti kovasti maagiseen aseeseensa, josta ei Janaliaa vastaan ollut hyötyä. Joten jäljelle jäi kahden kovasti panssaroidun haltian uuvuttava kestävyyskamppailu.
Noh, jos saisi vielä vaikka pronssia.
Noh, jos saisi vielä vaikka pronssia.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Janalia on sinun seuraava vastustajasiNithadran kirjoitti:Köhhhh.... tämä on jo ihme! Minähän menin ja voitin! Jee!! Kuka on seuraava vastustaja?
Ellet sitten ole osallistunut 1+reroll as, 4+ ward, gw kääpiölordilla?
Minulla on seuraavana jumalaton kääpiötiilimuuri. hmph. heihei kultamitali
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 17.05.2004 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heh hee. Kurppanaattori Mk. II on menossa hyvää vauhtia kohti pronssia, nyt jos sieltä ei tule vastaan joku turhan hyvällä Wardilla, monella woundilla ja/tai Always Strike Firstillä varustautunut, niin pitäisi pronssin olla minun(olettaen että Janalaineiaa ei putoa, ÄLÄ PUTOA!!) 
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
-
The Scientist
Olisi varmaan päässytkin mutta tuli huono tuuri vastustajan kanssaElanthor kirjoitti:Keep it simple. En olisi uskonut että Highbornini Great Weaponilla, 2+ savella, liskolla ja 4+ wardilla olisi päässyt näin pitkälle.
Paras mies voittakoon,Gilbert!
Itsekkin vähän epäilin menestystäni, noh, neljän viimeisen joukossa sentään... Tästä tipahdan toiseen kaavioon, jos vaikka saisi pronssia aikaseksi
Minäkö? Juu, kyllä. tipunVala kirjoitti:Näin on! Valitettavasti pronssi taitaa olla molempien saavuttamattomissa, sillä ukkomme pudottanut liskohan sieltä tulee vastaan, jos se häviää kääpiölle.Elanthor kirjoitti:Paras mies voittakoon,Gilbert!
-
The Scientist
No toisaalta, jos Venerable Tzolkin olisi ollut toisella puolella kaaviota olisi se silti ehkä tullut loppupelissä pronssimatsissa vastaan.
Ei siinä mitään, propsit Deetwolle hyvän kombotuksen keksimisestä. Siihen tässä kilpailussa pyrittiinkiin. Itselläni ei tullut mieleenikään tehdä tuollaista komboa!:D
Ei siinä mitään, propsit Deetwolle hyvän kombotuksen keksimisestä. Siihen tässä kilpailussa pyrittiinkiin. Itselläni ei tullut mieleenikään tehdä tuollaista komboa!:D
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
Stone Fist
Nyt on matsit netissä ja uusi kierros tulee joskus tänään. Kaaviokin on päivitetty.
http://www.tuitui.org/muut/kaavio.html ja http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/57.txt -> 64.txt
http://www.tuitui.org/muut/kaavio.html ja http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/57.txt -> 64.txt