Sotavasaran Jatkotarinat
Sotavasaran Jatkotarinat
FaBa:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html
Ja 40k:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html
Minä en nyt laita tälle Tiedote-statusta, uskoakseni tämä pysyy ylhäällä muutenkin :). Jos ei, niin tätä voi uppia välillä.
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html
Ja 40k:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html
Minä en nyt laita tälle Tiedote-statusta, uskoakseni tämä pysyy ylhäällä muutenkin :). Jos ei, niin tätä voi uppia välillä.
Pahoittelen oman tarinan pätkäni lyhyyttä. Elämää tulikin vietettyä sallittua enemmän ja inspiraatio ei ollut elämisen jälkeen ihan se paras, mutta toivottavasti jätin seuraavalle kirjoittajalle edes hyvät jatkomahdollisuudet. 
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Minä voisin pahoitella oman tarinani laadun huonoutta. Ideasta tykkään, mutta kirjoitin tekstin lopun (kolme sivua) väsyneenä liian vähällä unella sunnuntai iltapäivänä sen enempiä miettimättä. Yritä Tapsa pärjätä seuraavasta osasta, jätin kuitenkin aika paljon tulkinnan ja jatkon varaa tuohon, valitse siitä mihin suuntaan tahdot lähteä. 
Mainiota juttuja molemmat. 40K jutussa vähän ihmetytti miten Stormtrooper kessu tietää Khornen nimen, mutta toisaalta, voihan hyvinkin olla että Sergei ei ole ekaa kertaa pappia kyydissä.
FB tarina oli mainio, Rune oli jättänyt selvät ohjenuorat jatkoon. Itse äänestän Mordheimiä, mutta toisaalta, sehän on täysin Tapsan päätettävissä..
FB tarina oli mainio, Rune oli jättänyt selvät ohjenuorat jatkoon. Itse äänestän Mordheimiä, mutta toisaalta, sehän on täysin Tapsan päätettävissä..
Tämä ei ollut Runen paras tarina, mikä on ainoastaan hyvä asia - nyt minun ei tarvitse kantaa niin suuria paineita tälle samalle tasolle yltämisestä... Ei niin, etteikö tämä olisi ollut hyvä tarina. Se nimittäin oli hyvä tarina. (Eikun oikeasti, se oli hyvä!)
EDIT: Olipa sekava viesti.
Tahdonkin heti aluksi kertoa, että minulla ei ole mitään aikomuksia noudatella sokeasti ohjenuoria tyyliin "en voi tehdä mitään, mitä Rune ei ole suunnitellut, sillä minulla ei ole omia aivoja enkä pysty ajattelemaan itse". En kyllä heitä valmisteluja menemäänkään, kun Rune on ne taidokkaasti pystyttänyt. Itse asiassa tiedänkin jo täsmälleen, mitä minä tulen tekemään! Te ette pidä siitä. Te ette TODELLAKAAN tule pitämään siitä...JarLoz kirjoitti:FB tarina oli mainio, Rune oli jättänyt selvät ohjenuorat jatkoon. Itse äänestän Mordheimiä, mutta toisaalta, sehän on täysin Tapsan päätettävissä![]()
EDIT: Olipa sekava viesti.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Ei hemmettiä, se tapattaa Kurtin ja brettinihti tulee ja ottaa koko roskan ohjat käsiinsä!
No siis, tiedän kyllä ettei tämä ollut todellakaan mikään parasta mitä minulta löytyy, ihan liiankin hyvin tajuan. Mutta pääasia oli että sain tehtyä, right?
Ja ei, en missään vaiheessa odottanutkaan että kaikkien olisi pakko valita joku vaihtoehto noista, tottakai se on seuraavan kirjoittajan päätettävissä mitä tekee seuraavaksi. Minusta se ei enää ole kiinni, tahdoin vain antaa jotain suuntaviitoitusta seuraavalle kirjoittajalle (en muuten edes muistanut sen olevan Tapsa
) vaikkei hän sitä kaipaisikaan. Mutta kiitos vain, tiedän ettei tuo ole mitään superhienoa. Ajaa asiansa. Ja Tapsahan voi kirjoittaa sen juttunsa niinkuin vaikka huomiseksi?
Tahdon nähdä mitä saat aikaan.
Mainio tarina tuo Runen laatima, vaikkakin ei yltänyt aivan sinne Altzheimer Krausin tasolle, mutta oli siltikin todella hyvää. Mielenkiintoisia hahmoja näyttää olevan enemmän kuin tarpeeksi, ominaisuus tarinassa jota arvostan paljon ja se tulee olemaan todella hauskaa kirjoittaa tätä tarinaa. Aieee, I can't wait!
Hyvää settiä oli, nyt vain odottelemaan Tapsan tarinaa. *Laittaa sekunttikellon päälle* 5 minuuttia on enemmän kuin tarpeeksi aikaa tarinan kirjoittamiseen hänelle.
Hyvää settiä oli, nyt vain odottelemaan Tapsan tarinaa. *Laittaa sekunttikellon päälle* 5 minuuttia on enemmän kuin tarpeeksi aikaa tarinan kirjoittamiseen hänelle.
Rune kirjoitti:Ei hemmettiä, se tapattaa Kurtin ja brettinihti tulee ja ottaa koko roskan ohjat käsiinsä!No siis, tiedän kyllä ettei tämä ollut todellakaan mikään parasta mitä minulta löytyy, ihan liiankin hyvin tajuan. Mutta pääasia oli että sain tehtyä, right?
Ja ei, en missään vaiheessa odottanutkaan että kaikkien olisi pakko valita joku vaihtoehto noista, tottakai se on seuraavan kirjoittajan päätettävissä mitä tekee seuraavaksi. Minusta se ei enää ole kiinni, tahdoin vain antaa jotain suuntaviitoitusta seuraavalle kirjoittajalle (en muuten edes muistanut sen olevan Tapsa
) vaikkei hän sitä kaipaisikaan. Mutta kiitos vain, tiedän ettei tuo ole mitään superhienoa. Ajaa asiansa. Ja Tapsahan voi kirjoittaa sen juttunsa niinkuin vaikka huomiseksi?
Tahdon nähdä mitä saat aikaan.
Itse tarinoihin, luin vain FB puolen, tosin kohta luen 40k:kin läpi. Mutta tuo Runen teksti oli hyvää laatua ja jätti aika paljon tyhjää valinnanvaraa, ja se on vain hyvä asia. Mutta innolla odottamaan huomista
Ja voit uskoa että jaksan yhden puuttuvan hakasulkeen takia availla ftp-clienttiä ja uploadata jutun uudelleen palvelimelle :). Korjaan sitten kunh seuraava pätkä tulee. Ja toisekseen tuo ei kyllä sotke mitään tuolla.Skarsnak the Mass kirjoitti:Groo ond. Faba puolella loppuosassa on yksi tagi-virhe ( br>)
Mikäs kiire sillä on? Kaikillehan on viikko aikaa. Tekee nyt sitten huolella ja käyttää aikaa. (vaikka tiedänhän minä, että Tapsa ei sitä kauhiasti tarvitse, mutta kuitenkin, ja muitakin kirjoittajia ajatellen ei kannata hoputtaa.)Acoparaptor kirjoitti:Tapsa, jatko-osa on varmaankin jo valmis?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.