"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Campaing

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Joona-

Campaing

Viesti Kirjoittaja Joona- »

Haluisin tietää jtn tosta campaingist koska en oikeen kaikkee ymmärtänyt rulebookin selityksestä
1) Miten kartta päätetään tehhäänkö se itse omasta päästä vai old worldin kartasta?
2)niitä ku liikutellaan siel kartal niin miten päätettän että montako pts:sää on yks joukkon merkki vai päätettäänkö se pelaajien kesken?
3) Miten päätetään Scenarion nopalla vai?
Viimeksi muokannut Joona-, Ti 18.05.2004 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kaiken saa päättää itse. Generals compendiumista löytyy hyviä vinkkejä kampanjan suunnitteluun.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Joona-

ok kiitti sulle
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

GW ei ole edes tehnyt 'virallisia' sääntöjä kampanjan järjestämiselle. Mielipiteeni on, että itse hahmottamastaan kampanjasta tulisi paljon parempi, ainakin sen mukaan mitä olen lukenut kirjasta.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Teet vain sellaisen kampanjan kun tekee mieli, ei GW ole määrännyt miten ne tehdään. ja Generals compedium kirja on aivan mahtava!!! Kirja sisältää niin paljon kaikkia mahtavia juttuja ja joita ilman et voi elää. No okei, ei se ehkä ole noin tärkeä, mutta jos aiot tehdä kampanjan niin suosittelen :D
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Eivät tosiaan ole campaign-appendix sääntökirjasta mikään paras mahdollinen. Generals compediumia kehutaan kovasti. Maksaa jotain 20€ tai 25€.
Joona-

Ok, kiitti teille
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”