High Elf rasismi?
Minä taas luulen niin ettei haltiolla ole oikein "haluja" puolin eikä toisin. Nimittäin sikapitkä elinaika+suuri syntyvyys=liian suuri väestönkasvu ja liikakansoitus...
Ja se ei käy, koska kaikkea fantasiaa koskevan kliseen mukaan haltioiden pitää olla sukupuuttoon kuolemassa.
Ja se ei käy, koska kaikkea fantasiaa koskevan kliseen mukaan haltioiden pitää olla sukupuuttoon kuolemassa.
State of harmony, the absence of hostility.
-
shadowdancer
niin no helffit nyt on riidoissa tai vähintään huonoissa väleissä kaikkien muiden paitsi welffien ja liskojen kanssa...
ja silloinkin vain kun älyävät pysyä poissa heidän alueiltaan...
ja silloinkin vain kun älyävät pysyä poissa heidän alueiltaan...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Triviatietona, isompi warp lightning tappaa enemmän chaos knighteja kuin Uranons thunderbolt. Jos asiakkaat ovat choseneita, ero on muutama prosentti uranonin hyväksi. Warp lightninginkin saa ilman seer-abilityä aina jokaiselle welholle. High elf-armeijan juustoisuus magiavaiheessa ei tunnu hirvittävän pahalta, sillä itse pistäisin ainakin molemmat undead-armeijat, slaanesh-cultin, liskot oikeilla varusteilla, skavenit ja orcs & goblinsin sen edelle listassa 'magiahordet, joita en halua kohdata'.
Haltioiden luuloteltu kuuluminen seksuaalisiin vähemmistöihin johtuu luonnollisesti siitä, että haisevat figunörtit pitävät hygieniastaan huolehtivia tonttuja automaattisesti naisellisina. Vihjeenä, naisissa on muitakin ominaispiirteitä, jotka tarkkasilmäinen voi havaita. Sitäpaitsi jos trendilehtiä on uskominen, kulkee itsestään huolehtiminen nykyisin paremminkin nimellä 'metroseksuaalisuus'. Itse preferoin tätä termiä fagottikukkahame-puunhalaaja-sukkauhousuhinuri-nimitykseen verrattuna.
Toisaalta Tosimies-pelaaja väheksyy haltioiden itsesäilytysvaistoa. Rousseauta mukaillen kyseinen vaistohan korostuu ajattelukyvyn kehittymisen myötä, joten matalaotsaiset khornenpalvojat joutuvat tyytymään oluenhuuruisiin kommentteihin ja tarralenkkareihinsa. Varmasti nämäkin fantasiamaailman punaniskat mielellään kokeilisivat muutakin kuin kokovartalopanssaria, jos vain keksisivät miten paidannapit toimivat.
Tosiasiassahan en itse pistä pahakseni jos pelaamiani elffejä haukutaan, saadaanpahan kunnon maaottelumeininki. Täälläpäin on kyllä enempikin ollut tapana vitsailla ranteidenviiltelijä-teinigoottihaltijoista ja puunhalaajista kuin Ulthuanin postinumeron ja kypärä-fetissin omaavista haltijoista. Minua ei haittaa suuntaan eikä toiseen.
Haltioiden luuloteltu kuuluminen seksuaalisiin vähemmistöihin johtuu luonnollisesti siitä, että haisevat figunörtit pitävät hygieniastaan huolehtivia tonttuja automaattisesti naisellisina. Vihjeenä, naisissa on muitakin ominaispiirteitä, jotka tarkkasilmäinen voi havaita. Sitäpaitsi jos trendilehtiä on uskominen, kulkee itsestään huolehtiminen nykyisin paremminkin nimellä 'metroseksuaalisuus'. Itse preferoin tätä termiä fagottikukkahame-puunhalaaja-sukkauhousuhinuri-nimitykseen verrattuna.
Toisaalta Tosimies-pelaaja väheksyy haltioiden itsesäilytysvaistoa. Rousseauta mukaillen kyseinen vaistohan korostuu ajattelukyvyn kehittymisen myötä, joten matalaotsaiset khornenpalvojat joutuvat tyytymään oluenhuuruisiin kommentteihin ja tarralenkkareihinsa. Varmasti nämäkin fantasiamaailman punaniskat mielellään kokeilisivat muutakin kuin kokovartalopanssaria, jos vain keksisivät miten paidannapit toimivat.
Tosiasiassahan en itse pistä pahakseni jos pelaamiani elffejä haukutaan, saadaanpahan kunnon maaottelumeininki. Täälläpäin on kyllä enempikin ollut tapana vitsailla ranteidenviiltelijä-teinigoottihaltijoista ja puunhalaajista kuin Ulthuanin postinumeron ja kypärä-fetissin omaavista haltijoista. Minua ei haittaa suuntaan eikä toiseen.
Viimeksi muokannut spjarv, Ti 18.05.2004 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
spjarv... *palvoo tätä upeaa suomen kielen taidon ositusta sille kuuluvalla hartaudella*
ja sitten asiaan
Vietettyäni useampia hetkiä kuin vain yhden Druchii.netissä niin tietty Helf vastaisuus tutuu tulevan jo luonnostaan. Mutta toisaalta, kaikki itseään kunnioittavat Delffithän väheksyy kaikkia muita jos haluaa säilyttää kasvonsa yhteisössä, eikö
Helffeistä tosiaan saa ehkä hieman tuommoisen kuvan niiden armeijoiden yleisesti käyttämien pastelli sävyjen ja "hameiden" takia.
Dark Elffinä tietysti aluksi kismittivät kun Helffien army lista näytti sata kertaa tehokkaammalta taistelussa. Eikä pienin syy ollu jumalallisen halvat magiikka esineet, ja ennen kaikkea valinnan vapaus. Delfefillä kun sillon ei ollut yhtään hyvää esinettä. Nyt tilanne on tietenkin jo paljon parempi Albionin (Gauntletti) ja Soc:in (4+ ward ja kunnon bound spelli) jälkeen kun Delffeilläkin alkaa kunnollisia magic itemeitä esiintymään.
huhhuh...
ja sitten asiaan
Vietettyäni useampia hetkiä kuin vain yhden Druchii.netissä niin tietty Helf vastaisuus tutuu tulevan jo luonnostaan. Mutta toisaalta, kaikki itseään kunnioittavat Delffithän väheksyy kaikkia muita jos haluaa säilyttää kasvonsa yhteisössä, eikö
Helffeistä tosiaan saa ehkä hieman tuommoisen kuvan niiden armeijoiden yleisesti käyttämien pastelli sävyjen ja "hameiden" takia.
Dark Elffinä tietysti aluksi kismittivät kun Helffien army lista näytti sata kertaa tehokkaammalta taistelussa. Eikä pienin syy ollu jumalallisen halvat magiikka esineet, ja ennen kaikkea valinnan vapaus. Delfefillä kun sillon ei ollut yhtään hyvää esinettä. Nyt tilanne on tietenkin jo paljon parempi Albionin (Gauntletti) ja Soc:in (4+ ward ja kunnon bound spelli) jälkeen kun Delffeilläkin alkaa kunnollisia magic itemeitä esiintymään.
huhhuh...
- The Captain
- Valvoja
Täysin samaa mieltä. Jalosukuisuus ei välttämättä tarkoita homoutta, ja kuten aikaisemmin tuli ilmi, niin delffeillähän on samanlaiset hameet kuin helffeillä. Ja miksi welffit jätetään rauhaan? Niillähän se ärsyttävä taktiikka on. Ja kyllä helffeiltäkin löytyy lähitaisteluvoimaakin, ei unohdeta lohikäärmeitä ja miekkamestareita.SirKaarlo kirjoitti:Huoh.. Onko kukaan oikeasti perustellut homppeloisuutta, muuten kuin mekoilla, pienillä miekoilla tai periytyvyydellä? Näyttöä? Minusta haltiat ovat tavallaan hienoa kansaa. Niistä löytää jotain surumielisen jaloa, kun asiaan viitsii paneutua.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
-
Blood Dragon
-
Janne Forsell
- Viesti:
Kuka on muka sanonut etteivät Pimento- ja Pusikkohaltiat ole samanlaisia? Kyllä ne kaikki homppeleita ovat, usko vaan.Kraftis kirjoitti:...niin delffeillähän on samanlaiset hameet kuin helffeillä. Ja miksi welffit jätetään rauhaan? Niillähän se ärsyttävä taktiikka on. Ja kyllä helffeiltäkin löytyy lähitaisteluvoimaakin, ei unohdeta lohikäärmeitä ja miekkamestareita.
edit:
Antaa mennä vaan, tuskimpa paljon lisää saadaan tästä irti, sotun sääntöjen puitteissa.Murhe tossa vähän alempana kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että tästä keskustelusta puuttuu se pointti... Ehkäpä lukko? Anyone?
Viimeksi muokannut Janne Forsell, Ke 19.05.2004 12:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mitä ihmeen merkitystä jonkun tontun seksuaalisella suuntauksella on?
Homo on ihan samanlainen otus kuin heterokin, kitisee aina vaan kaikesta turhasta.
Kuten olemme tälläkin threadilla taas todistanut.
Homo on ihan samanlainen otus kuin heterokin, kitisee aina vaan kaikesta turhasta.
Kuten olemme tälläkin threadilla taas todistanut.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ei vielä!
Tahdon vielä minäkin valittaa helffien rasittavan ylimielisestä asenteesta, jonka ansiosta he luulevat olevansa muita korkeammalla ja parempia jne. Myös homppelimaisuus ja rasittava nysväystaktiikka ottavat aivoon, sekä täsmälleen identtisentuntuiset listat. Joko seer council, nihtejä, kotkia ja bolttiksia, tai seer council, vaunuja, kotkia ja bolttiksia. Mieluiten näiden kaikkien sekoitusta, ja täsmälleen samankaltaiset listat ovat valmiina levittämään homppeliasuuden aatetta muuallekkin kuin Swedlandin aroille. Helffit ovat kyllä sellainen armeija jota en pelaisi vaikka maksettaisiin. Kypärätkin ovat ihan tylsät...
- I.C. Wiener
- Viesti:
I'll take one, please. Pointtihan tästä on puuttunut ensimmäisestä viestistiä lähtien.Murhe kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että tästä keskustelusta puuttuu se pointti... Ehkäpä lukko? Anyone?
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night