Bretonian lance formation
- Lord_Fudginton
Bretonian lance formation
siis jos ne bretonian ratsut tekee lance formation ja siinä mukana on heroe ni silloin ei saa koko command grouppia eturiviin, voiko sen formation pitää vai onko command groupin ja heroen pakko olla eturivissä?
Charrut on pakko laittaa eturiviin, jos ei commandi mahdu niin ne laitetaan sitten toiseen tai kolmanteen riviinkin jos joutuu... standardi ja muusikko toimivat sitten sieltä normaalisti.
Bretonnia Armybook s.40 kertoo tämän faktan erittäin selvästi.
Bretonnia Armybook s.40 kertoo tämän faktan erittäin selvästi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Tässä voisi samalla kysäistä, että mitä luulette siitä, että jos käyttää sitä Vc:n Blood dragonien appendix listaa ja ottaa kuolleita brettejä black knighteiksi ja ne menevät lance formationissa, niin jos siinä on full command ja siihen liittää charrun, niin koskeeko tuo sääntö sitä samaa, eli meneekö charru eturiviin?
Ainakaan studio ei ole voinut ottaa tähän mitään kantaa BD-listaa kirjoittaessaan, sillä VC-armeijakirjan aikaan koko lance oli vielä vitosedikan pohjalta purukumilla koottu kiila. Siksi on periaatteessa mahdollista löytää jokin kirjaimellinen ratkaisu (jota ei ole millään tapaa voitu suunnitella tai testata studion puolesta) tai sitten ottaa kuppi teetä, kuten appendix-listojen kanssa yleensäkin pitäisi tehdä.Iso_Arska kirjoitti:Tässä voisi samalla kysäistä, että mitä luulette siitä, että jos käyttää sitä Vc:n Blood dragonien appendix listaa ja ottaa kuolleita brettejä black knighteiksi ja ne menevät lance formationissa, niin jos siinä on full command ja siihen liittää charrun, niin koskeeko tuo sääntö sitä samaa, eli meneekö charru eturiviin?
Poikkeava character-command-sääntösetti on tietääkseni nimenomaan lance formationin ominaisuus, eikä päde esimerkiksi bretonnian jalkaväkeen. Kirjaimellinen vastaus lienee siis, että characterien korkeampi prioriteetti on lancen ominaisuus ja koskee myös muita armeijoita, jotka mahdollisesti käyttävät lance formationia.
Kuten sanottu, studiolla on mietitty enemmän Bugman's Barin happy houria kuin tällaisia asioita. Appendixin käyttäjä taipukoon paikalliseen mielipiteeseen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
Vieras
- The Captain
- Valvoja
No jos ne sieltä ovat loihtineet, ne ovat rikkoneet sääntöjä. Ei semmoista tarvitse suvaita.archibald kirjoitti:sanon vielä, että jos charru menee takariviin, niin se menettää kaikki abilityt, ei saa edes hakkaa spearilla. olen nähnyt monta kertaa, että maagit menevät takariviin, mutta oikeasti eivät saisi loihtia...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.