Accept any challenge
Accept any challenge
http://www.players-society.comissa ollaan tästä asiasta jo vähän kättä väännettykin, mutta mitäs mieltä täällä ollaan? Eli jos Black Templareilla on "Accept any challenge" vala valittuna, niin voiko Templariryhmä ampua heavy aseella tai tehdä jotain vastaavaa mikä normaalisti estäisi niitä chargettamasta, jos vihollinen on kuuden tuuman päässä tai lähempänä? Ilmeisesti Space Wolvesien Blood Claweilla on jokin jekku mikä estää niitä tekemästä chargen kieltäviä tekoja, mutta mielestäni tämä ei mitenkään liity Templareihin, koska missään ei tietääkseni sanota toisinkaan. En nyt aivan varmasti osaa sanoa koska Codexilleni on matkaa noin 170 kilometriä, mutta mielestäni sääntö meni sanatarkasti niin että "...if there's an enemy unit within 6'' at the beginning of the assault phase..."... niin on pakko chargettaa.
Re: Accept any challenge
--- Yleensä noissa myös mainitaan "if able to". Jos pysyvät paikallaan ampuakseen Rapidia ja Hvy Wpneitä, niin eivät chargaa koska se on mahdotonta.Augustus kirjoitti:mutta mielestäni sääntö meni sanatarkasti niin että "...if there's an enemy unit within 6'' at the beginning of the assault phase..."... niin on pakko chargettaa.
Minun kantani.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Jos ovat assault phasessa chargekantamalla, on heidän pakko rynniä. Jos eivät pysty, vaikka olisitvatkin kantamalla, ei he tietenkään hyökkää. Mikäänhän ei kiellä tekemästä chargen estävää juttua movementissa tai ampumisessa, tosin en ole varma onko semmoisia... (varmaan on joku kikka)
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
- Henri Ketonen
itse asiassa ne Templarit ovat fanaattisia hutkimaan kaikkia jotka ovat liian lähellä heitä nyrkeillään ja jos joku raskasase tyyppi alkaa hidastelemaan, niin se raahataan niskasta mukaan kähinään... mitäs ei älynnyt pysyä selustassa missä voi rauhassa ammuskella lottia ja kerettiläisiä :-)
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"