Minä voin. Ota huomioon no ovat 5edikan aikaiset säännöt. Tässä edikassa asiat olisivat toisin...weis kirjoitti:Miettikää nyt tuota ei kukaan voi pokeri naamalla väittää että tuo on hyvä. Sitäpaitsi mun mielestä tuo on yks rumimpia figuja ikinä. Noh ei voi mitään kaikilla on omat mielipiteet ja tämä on minun.
Wood elfien uusi specialcharacter?
- The Captain
- Valvoja
Luthor Huss? Balthasar Gelt? Kumpainenkin järkyttävän huonoja hintaansa (ja lord- ja hero-paikan syömiseen) nähden. Muut spessut ovat vain ylihintaisia, mutta eivät sentään vie tehojaan enempiä hero-paikkoja.I.C. Wiener kirjoitti:Onhan se nyky mittapuun mukaan aika huono. 6edissä tippu pois aikki persoonalliset pikku speccut. Jäi vain noi typerät übermättö charrut.weis kirjoitti:Heh varmaan huonoin spessu ikinä :)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Ihmiskilpi
Ihan naurettava! täysin hönö ja tyhmät ideatkin flail of jokuihmejuttu! en oo huonompaa kuullukkaan! Blaah!I.C. Wiener kirjoitti:http://www.thewarp.net/war/athelloren/skaw.htmThe Witch king kirjoitti: Mielenkiintoista, en muista tämmöistä characteria ollenkaan. Kerro ihmeessä lisää!
wood elffeille semmonen tree of joku jännä joka olis vaik 2-3lv mage ja kun treemannen.. Jtn. sinnepäin olis kiva nähdä!
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
-
zakug_the_insane
-
Höpsönassukka
Galga the treehugger
Sille sellainen erikois-sääntö kuin ''Don't touch that tree!'' joka vaikuttaa silleen kun joku vihollinen menee metsän lähelle (noin kuuden tuuman läheisyyteen) galga saa raivokohtauksen ja saa jotain 1+ strenaa ja 2+atackkia ja aiheuttaa fearia
niin ja tietenkin yrittää heti chargettaa niihin vihollisiin ja jos ei onnistu niin suraavalla vuorolla uudestaan 
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
-
Kuusikeiju
Metsähaltiahahmot
Ensimmäisinä ilmestyneissä kuutosedikan kirjoissa oli keksitty täysin uudet special charrat, joita oli keskimäärin 2 kpl /armeijakirja. Nyt näissä uudemmissa on ollut linjana vanhojen spessujen lämmittely.
Tältä pohjalta veikkaisin, että tulossa on kaksi uusintapainoscharrua. Koska Orion ja Ariel ovat potentiaalisia juustojuhlien isäntiä, heitä ei kuitenkaan tulle. Veikkaisin, että Thalandor kotkineen (taistelija-velho) ja Durthu Puumies tulevat valituiksi.
Itse kyllä toivoisin spessu-Dryadia (vaikka Drychan uusintapainos) ja Naiethia pöllönsä kanssa (lvl 1 velho, jonka avulla voi re-rollata yhden yksikön ampumiset/shooting phase).
Tältä pohjalta veikkaisin, että tulossa on kaksi uusintapainoscharrua. Koska Orion ja Ariel ovat potentiaalisia juustojuhlien isäntiä, heitä ei kuitenkaan tulle. Veikkaisin, että Thalandor kotkineen (taistelija-velho) ja Durthu Puumies tulevat valituiksi.
Itse kyllä toivoisin spessu-Dryadia (vaikka Drychan uusintapainos) ja Naiethia pöllönsä kanssa (lvl 1 velho, jonka avulla voi re-rollata yhden yksikön ampumiset/shooting phase).