Fb 7th Edition
Totta, ja esimerkiksi kaaoksen warriorit ovat pääpiirteittäin samat kuin viime edikassa, paketin sisältöä vain vähän järkättiin uudelleen. Esim. metalli osat lähtivät ja minun tietääkseni lisättiin myös hilparit ja HoC:in aikaan pakettiin työnnettiin vielä mutaatio sprue. Eikä ne IMO ole vieläkään kovin rumia.
U fail.
Kyllä seiskalaitos jossain vaiheessa tulee. Armeijakirjat tosin säilynee nykyisellään, tosin uusia versioita alkaa kuiteskin tipahtelemaan. Laitos numero #8 tulee sitten joskus ja silloin armeijakirja rumba alkanee uudestaan 
Ainut syy miksei uutta laitosta tulisikaan olisi jos GW menisi bisneksestä ulos.
Ainut syy miksei uutta laitosta tulisikaan olisi jos GW menisi bisneksestä ulos.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Itse asiassa Tecliksestä on myynnissä kaksi versiota:Deetwo kirjoitti:Tyypillisesti aina osa rangesta on paljon vanhempaa kuin nykyinen editio.. Ei niitä ole mitään järkeä aina uusia joka kerta, menee liikaa aikaa ja vaivaa... Sitäpaitsi monet vanhat modelit ovat pirun hienoja edelleenkin.. esim. Teclis on vähintäänkin 7 vuotta vanha.
vanha:
Classic Teclis High Elf Mage
Part Code: 9947021000901
Price: £8.00
ja uusi:
Archmage Teclis (1 figure)
Part Code 99060210107
Price: £8.00
Vanha on vasuri (miekkakäden suhteen) ja uusi pitää miekkaa oikeassa kädessä. Molemmat löytyy GW storesta kun vähän kaivaa.
EDIT: Nyt kun luen lauseitasi tarkemmin, huomaan että et varsinaisesti sano, ettei Tecliksestä olisi uutta versiota toteat vaan, että on olemassa 7 vuotta vanha teclis.
- opax
PS. Niin, ja kyllä sieltä uusi versio tulee. Kuten jo on tullut esille, kyse on puhtaasti ylimääräisen rahan repimisestä kuluttajalta (mutta siitä huolimatta minä ostan sen uuden version jos vielä peliä pelaan).
Kappas, siitä olikin uusi... muistelin että olisi ollut vielä tuo vanha teclismodeli käytössä.. hmmh.

Olipas huono esimerkki. Noh, parempi esimerkki on Dragon Ogret, Great eaglet, lähes koko Welf range, empire grandmasterit ja elector countit, river/stone trollit, ilmeisesti ainakin osa slayereistä, muutama necromancer ja niin edelleen...
Pointti kuitenkin on että näitä on ja tulee olemaankin.. aika moni yksinkertaisesti sen takia että on jo ihan tarpeeks hieno ettei tarvitse uusia
Tämän väitteeni perustan sille että nuo mainitut vielä käytössä olevat modelit löytyvät tuosta -97 annualista mitä selailin 
En minä ihan tuota tarkoittanut kylläopax kirjoitti:EDIT: Nyt kun luen lauseitasi tarkemmin, huomaan että et varsinaisesti sano, ettei Tecliksestä olisi uutta versiota toteat vaan, että on olemassa 7 vuotta vanha teclis.
Olipas huono esimerkki. Noh, parempi esimerkki on Dragon Ogret, Great eaglet, lähes koko Welf range, empire grandmasterit ja elector countit, river/stone trollit, ilmeisesti ainakin osa slayereistä, muutama necromancer ja niin edelleen...
Pointti kuitenkin on että näitä on ja tulee olemaankin.. aika moni yksinkertaisesti sen takia että on jo ihan tarpeeks hieno ettei tarvitse uusia
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Niin tosiaan, Dark elfien kirjaahan ei vissiin äskettäin revisoitukaan, niin että eiköhän se revision ala kohtapuoliin olla ihan ajankohtainen. Eiväthän ne nyt Albion-kampanjan ja SoC-listan tuomilla uudistuksillakaan voi pärjätä.johannes kirjoitti:Eipäs vielä heitetä kirvestä kaivoon. Kyllä toivoa saattaa olla revised dark elf bookista. Tekihän ne 40k:honki Revised Dark Eldar ja Dark Angels Codexit.
-Johannes
Reilusti vain warriorin hinta 4 pisteeseen, eiväthän ne ole juuri Cult of Ulricin warrioreita parempia. Myös sen 1+ rerollattavan wardin ovat jättäneet pois kirjasta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Paniikkiin? Minähän odotan jo sitä panikoiden! Olen NIIIIN kyllästynyt nykyiseen lizko-kirjaan, että en kestä odottaa uutta.Mathaijas kirjoitti:Muutos on kyllä niin kaukana tulevaisuudessa ettei ole mitään aihetta paniikkiin
Pakko saada jostain 7th edition Lizardmen armybook!!!
Viimeksi muokannut Jade-eye, La 22.05.2004 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Wood Elf figut eivät periaatteessa kuulu tuohon kastiin, heille kun uudet figut ja kirja on tässä edikassa tulossa. Toinen asia onkin sitten edikka seiska, jossa todennäköisesti koko weedy range pysyy samana.Deetwo kirjoitti:Olipas huono esimerkki. Noh, parempi esimerkki on Dragon Ogret, Great eaglet, lähes koko Welf range, empire grandmasterit ja elector countit, river/stone trollit, ilmeisesti ainakin osa slayereistä, muutama necromancer ja niin edelleen...
U fail.
-
Gragh the Bloodhammer
- Teonanacatl
Hei, ette liskokirjasta valita, Empire kirja se on joka pitäisi pistää uusiksi rukkaukseen! Ei figujen statlinejen tai taikaesineiden tai minkään muunkaan takia, vaan sen fluffimäärän. Sitä on niin hemmetin vähän, ja kirjan ulkoasukaan ei pärjää millään tasolla esim. Kaaos tai brettikirjaan. Helffeilläkin on nätimpi army bookki. Empirekirja voisi tosiaankin saada vähän paksuutta itseensä fluffin ja muun matskun puitteissa. Uusia figujakin voisi näille tulla jossain välissä, keihäsmiehet ovat ainakin sellaista kuraa etten niitä käyttäisi armeijassa vaikka maksettaisiin. Tai, no, käyttäisin mutten maalaisi.
Tai kaikki tajuavat kuitenkin idean. En tykkää. Ja kyllä se 7th edition tulee vielä jossain välissä, saamme vain odottaa ainakin vuoden tai kaksi wood elfien kirjan julkaisun jälkeen. Ja ehkä niiden merfolkien jälkeen. 
Hmm... Perustin tuon väitteeni uudesta DE bookista Druchii.netistä saamiini luotettaviin (90%) tietoihin jotka saatiin samoilta hepuilta jotka ajoivat revisionin alunperin läpi.
Heidän keskusteluistaan Gavin kanssa olen saanut selville mm. että uutta kirjaa ollaan tosiaan tekemässä. (päivitettyä Revision, albion, Soc ja mahdollisesti ihan perustaviakin uudistuksia (esim uusi orja yksikkö)). Pohdin siis vain tuossa että saadaankohan me Delffit tuokirja ennen 7edikkaa
(tietysti welffien sun muiden jälkeen).
Olen äärimmäisen pahoillani jos joku pystyy tietoni aivan vääriksi osoittamaan.
Heidän keskusteluistaan Gavin kanssa olen saanut selville mm. että uutta kirjaa ollaan tosiaan tekemässä. (päivitettyä Revision, albion, Soc ja mahdollisesti ihan perustaviakin uudistuksia (esim uusi orja yksikkö)). Pohdin siis vain tuossa että saadaankohan me Delffit tuokirja ennen 7edikkaa
Olen äärimmäisen pahoillani jos joku pystyy tietoni aivan vääriksi osoittamaan.
-
Stenvall
Kyllä ne Empiren keihästäjätkin menee, kunhan niitä vähän konverttaa.
Keisarikunta on myös minun mielestä se armeijakirja, joka uudistuksen tarvitsisi. Keisarillisille on tullut aika paljon yksikköjä kirjan julkaisemisen jälkeen, että ne olisi hyvä koota uuteen kirjaan.
Itse olen varma, että 7. editio tulee. Uusi editio on tullut aina, joten tuskinpa vieläkään tämä muuttuu. Ei WHFB ole kuitenkaan vieläkään täysin tasapainoinen ja muutenkin paranneltavaa löytyy.
Keisarikunta on myös minun mielestä se armeijakirja, joka uudistuksen tarvitsisi. Keisarillisille on tullut aika paljon yksikköjä kirjan julkaisemisen jälkeen, että ne olisi hyvä koota uuteen kirjaan.
Itse olen varma, että 7. editio tulee. Uusi editio on tullut aina, joten tuskinpa vieläkään tämä muuttuu. Ei WHFB ole kuitenkaan vieläkään täysin tasapainoinen ja muutenkin paranneltavaa löytyy.
-
ChildGamez
-
Stenvall