"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

movement trayt---hinta??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
F-B

movement trayt---hinta??

Viesti Kirjoittaja F-B »

asun sen verran kaukana lähimmästä figukaupasta että aattelin kysyä paljonko noi trayt maksaa ja kannattaako ne tehdä itse?
Jos ne ovat kovinkin halpoja niin sitten vois jopa ostaa.

en tiedä onko tämä viesti oikeassa paikassa mutta modit voi varmaan siirtää...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Kannattaa ehdottomasti tehdä itse. GW:n hinta noille taisi olla 6.5 €...
jullevi
Valvoja

Re: movement trayt---hinta??

Viesti Kirjoittaja jullevi »

funkybusta kirjoitti:asun sen verran kaukana lähimmästä figukaupasta että aattelin kysyä paljonko noi trayt maksaa
Asutko kaukanakin lähimmästä nettikaupasta ?

UK mail order

Puolenkuun Pelit
funkybusta kirjoitti:ja kannattaako ne tehdä itse?
Jos ne ovat kovinkin halpoja niin sitten vois jopa ostaa.
Se, että kannattaako juuri Sinun tehdä omat Movement Trayt riippuu täysin itsestäsi, ei meidän mielipiteistä. GW:n trayt on ihan käteviä jos satut käyttämään juuri sen kokoisia uniitteja, mutta jos haluat ja osaat tehdä itse parempia, en näe syytä olla tekemättä omia.

funkybusta kirjoitti:en tiedä onko tämä viesti oikeassa paikassa mutta modit voi varmaan siirtää...
Tämän olisi kyllä voinut laittaa edelliseen Movement Tray -ketjuun. Jos vain hintaa kaipailit, se olisi kyllä selvinnyt hyvin vähällä oma-aloitteisuudellakin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Nagash

Viesti Kirjoittaja Nagash »

hinta 5,5€
I,Helios , hereby swear my everlasting loyalty to House and Clan Tremere and...
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Tähän samaan threadiin voisin varmaankin kysäistä, minkä kokoisia ne GW:n trayt ovat, montako yhdessä paketissa on, ja myydäänkö kaikkia eri kokoja erikseen vai samassa paketissa?
Gere curam mei finis.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Lukumäärä löytyy linkeistä....

Isompi on 20 (5x4) ihmiselle, pienempi puolet siitä (5x2). Bägissä tulee yhtä paljon molempia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Itse ostin niitä tuli 4 molempia
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Jos pelaat armeijaa joka käyttää runsaasti ismpia alustoja (örkit, kaaos, liskot) en mitenkään suosittele valmiita alustoja ostamaan. Valitettavasti väkeä ei mahdu käytännössä ollenkaan. Jos esimerkiksi koulukäyttöön ostat joskus ruutupaperia, saat noin eurolla tarpeeksi pahvia vähintään yhden käyttökokoisen alustan tekoon.

[EDIT]Ja ei niiden alustojen teko mitenkään vaikeaa ole, armottomana mämmikourana minäkin saan alustan helposti alle tunnissa kasaan.[/EDIT]
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Femmalla saa rautakaupasta kovalevyä "enemmän kuin tarpeeksi" ja parilla eurolla mattoveitsen, jos et jo semmoista omista.

En käyttäisi pahvia, liian flegua IMHO.
//Mx
bekkoh

Viesti Kirjoittaja bekkoh »

Tee itse. Pahvi alustaksi, joko pahvista tai ukkojen muovikehikoista reunat ja flokkia päälle.
54y-n0_t0-g04753d
bekkoh

Viesti Kirjoittaja bekkoh »

54y-n0_t0-g04753d
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

Kiitos kun kerroitte tuosta koon pienuudesta...
Itse pelaan örkeillä joten taidan tehdä alustat itse jostakin materiaalista.
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”