"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarf ostolista yms scheissee !!

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
redwawe

Viesti Kirjoittaja redwawe »

Joo no ajattelin et otan jotain 2 warriori uniittija ja yhen ironbraker uniitin 1000pisteeseen ja yhen thunderers uniitin (10 tyyppii) ja saman laisen mut vaa crossboweja. Lopuilla pisteillä charruja ja bolttiksia. Vastassa tulee olemaan Empire ja Helffit.
redwawe

muuten ei joku haluis kertoo hyvii rune vaihtoehtoja esim lordille/thanella/runic banneriin
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

thane gw light mro gromril ja ro resistance, vaihda salaan combo ro stone ja mro spite jos on swordmaster ja armour of gods tahi jotakin muuta ikävää.

lordille käytän vakiona joko hyper offensive tai -deffensive, eli:

offensive: rune axe, gromril, shield, ro stone, ro resistance
mro alarik the mad, ro fury, ro cleaving
lyö aika kovaa ja jos tulee silverhelmejä ja dragon princejä niin 3+, 2+ ja tappaa

deffensive: gw, light, mro gromril, ro resistance, mro spite, (ro shielding)
t5, 1+ rerollattava armori, 4+ wardi ja 2+ wardi jos haluaa houkutella tykin kuulia, boltteja ja muuta, tai hätä tapauksiin. muutenkin parempi s ja halvempi vaihtoehto
thanelle kannattaa laittaa mro dismay jos on tämä lordi

tykkiin ro forging, stonariin ro accuracy nämä ovat imo must stonarin ei kannata laittaa penetratingiä, t3 kansaa vastaan.

elffejä vastaan master rune of skewering ja (rune of penetratin jos chariotti) bolttariin.

standardeja on aika vähän mutta ib:lle tai muulle eliitti joukkueelle ro battle, bsb jolla on mro fear on ilkeä, mutta ro kadrin on myös hyvä...
redwawe

mitä sotakoneita kannattaa hankkii esim chaosta,delffejä,litsardmenejä vastaan ...
kun rahaa on rajoitetusti
mulla on jo 1 cannon,1 bolttis
ja en aio ostaa enää kun 2 lisää korkeintaa
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

[OffTopic]
Elanthor kirjoitti:
Grond kirjoitti:
Rune kirjoitti:mäystikäs kone on kyllä.
Hmm, olenkos pudonnut kärryiltä nuorisokulttuurin suhteen? MIKÄ on "mäystikäs"??
Luulenpa että se on tuota joensuulaista perinnemurretta. Synonyymi suomeksi olisi varmaankin 'erinomainen'. ;)
Tai sitten tuo on taas joku saksan kielestä lainattu sana. Tämä on Runen epätoivoinen yritys saada mäysti-sana figupelaajien (ja ehkäpä myös kaikkien joensuulaisten käyttöön). ;) Olen nähnyt hänen käyttävän sitä kovin usein. Onpa jopa tunkenut sen tarinaansakin (Karl von Mäyst). ;)
[/OffTopic]
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Yleis juusto?!

Juusto on useimmiten negatiivinen ilmaus jotain tiettyä asiaa painottavasta/pow3rpl4y (:D) armeijasta. On siis useimmiten ikävää, kun joku sanoo listaasi juustoksi. Jos haluat kääpiöiden jokapaikan höylän, sitä ei hirveästi tarvitse foorumeilta penkoa...
Cleanse and purify!
eCtrIeL

Viesti Kirjoittaja eCtrIeL »

Tyypillisessä 2000 pojon armeijassa on 2 ampujaryhmää ja 2-3 sotakonetta, jolloin armeija ei oikeen pärjää, kun vastustajan joukot saapuu. Näin luki white dwarfissa, GWläisen suusta putkahtanutta.
Eli ei kannata ottaa liikaa sotakoneita, vaan joku 4-5 ryhmää lähitaistelijoita ja sit soat kone tai pari & pari ampujaa, mut ei liikaa!!!!!!!! ;)
Elämä on mukavaa;
Nukkuessa tulee nälkä,
ja syödessä tulee uni
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

eCtrIeL kirjoitti:Tyypillisessä 2000 pojon armeijassa on 2 ampujaryhmää ja 2-3 sotakonetta, jolloin armeija ei oikeen pärjää, kun vastustajan joukot saapuu. Näin luki white dwarfissa, GWläisen suusta putkahtanutta.
Eli ei kannata ottaa liikaa sotakoneita, vaan joku 4-5 ryhmää lähitaistelijoita ja sit soat kone tai pari & pari ampujaa, mut ei liikaa!!!!!!!! ;)
Never trust a GW.

Eihän se ihan noinkaan mene. Luin itsekin kyseisen artikkelin. Ampuva armeija voi ihan hyvin toimia mielestäni. Ottaa vaikka yhden kovasti iskevän, nopean iskujoukon(joo, joo ei niitä kääpiöillä ole, nopeaa) ja loput ampujia.
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Ei aina niin väliä, mitä yksiköitä, mutta pitäisin nyrkkisääntönä sitä, että kaksi yksikköä ampujia, kaksi sotakonetta ja loput hyviin taistelijoihin. Sankareihin ei kannata sijoittaa mielestäni paljoa, minä käytän yleensä 1500:n pisteem matsissa kahta heroa, thanea ja thane battle standardia TAI runesmithia. 2000:n matsissa harvoin lordia, mutta kaksi thanea ja runesmith.
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

redwawe kirjoitti:mitä sotakoneita kannattaa hankkii esim chaosta,delffejä,litsardmenejä vastaan ...
kun rahaa on rajoitetusti
mulla on jo 1 cannon,1 bolttis
ja en aio ostaa enää kun 2 lisää korkeintaa
Minä pidän hyvänä vakiona cannonia, jossa on ro forging, ja stone thrower, jossa on ro accuracy ja penetrating, oli vastassa mikä vaan. Tämä on makuasia, mutta minä pidän sitä hyvänä yhdistelmänä. cannonilla ammutaan kaikkea, joka on kallista pisteissä ja throwerilla jalkaväkeä, joka on mielellään raskaasti panssaroitua.
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Sotakoneissa max. on mielestäni 2. Itse käytän yhtä tykkiä(hieman turha kyllä). Ostoslistalla on kyllä Stone Thrower. Jää tilaa mukavasti 3 special choiseen, tykkään itse enemmän häsystä, kuin sotakone pommituksesta. Rare choisena Gyrocopter. Core choiseksi Mainareita, koska Empireä ja Helffejä vastaa pelailet, onhan ne muutenkin tosi kivoja.

Gyrocopterit kunniaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”