"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Army of dead

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Beowulf

Army of dead

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

No nyt tässä lueskelin/katselin eye of terror karttaa niin siinä luki
Chinchare population: dead miners and skeleton crew?? tai jotakin sen kaltaista. Ajattelin teema uudelle "chaos" armeijalle,
siinäpä se nyt tehdään kuolleita pikku miehiä jotka kaaos on herättäny henkiin eli lähinna zombie/luuranko tyyppejä joista osalla spacemarine armorit päällä ja sekalaista aseistusta
En mihinkään turnauksiin sitten tällä armeijalla mene eli omaksi iloksi :) Figut olisi tarkoitus tehdä space marineitten/necroneitten ylimääräsistä osista sekä VC:n zombeista eli onko tämä flufillisesti mahdollista ???
myös ideoita ja palautetta otetaan vastaan ;)
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Ainakin jossain uudessa WD:ssä on säännöt 40k zombeille. Ja fluffibhan voi vetästä omasta päästä, right.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Beowulf

Rectunator kirjoitti:Ainakin jossain uudessa WD:ssä on säännöt 40k zombeille. Ja fluffibhan voi vetästä omasta päästä, right.
Eli tässä292wd:ssä luin sen juuri :) No muitakin yksiköitä pitäisi olla kuin zombeja, mutta armeija on kuitenkin undead painotteinen
Ideoita??
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

"Skeleton crew" taitaa kyllä tarkoittaa aluksen/aseman minimi miehitystä. Eli ilmeisesti kaivoksessa on sellainen, vaikka muuten mainarit ovatkin kuolleet.

Mutta, olen itsekkin joskus miettinyt undead armeijaa 40k:hon. Itse olen visioinut sitä Thousend Sonsseista. Perusjampat paarustaa ihan sääntöjenkin puolesta melko zombimaisesti ja kaikki caraktäärit ovat loitsunheittäjiä/necromancereita. Daemon prinssi voisi olla pyyri. Horroreista saisi spirit hostin ja Flamerista bansheen.

--iikka
Beowulf

Pitäisi jonkinlaista ajoneuvoa tehdä/raapustaa ideoita anyone ?
Itse mietin jonkinlaista Kaivuria jossa olisi jonkinlainen boltter ampuja koska hehän ovat luultavasti kuolleita louhijoita/spacemariineja ja muita örmöjä ;)
Saad

Viesti Kirjoittaja Saad »

Minä itse olen juuri tekemässä Undead-armeijaa The Lost and the Damnedille. Jonkin aikaa on ajatus jo muhinut päässä, saa toteuttaa itseään.
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow ;)

Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

onkos muuten legion of the damnedit undeadeja? Jostain taisin jotain semmosta lukea. Olen todennäköisesti väärässä jos uskon että ne ovat, joten älkää vetäkö ditä palkokasvin siementä nenäänne.
Saad

Eivät ole. Ne ovat Chaoksen korruptoimia/mutantoimia ihmisiä.

Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Tosin mukanahan on säännöt Plague Zombie:lle ja mikäs estää mutanteista epäkuolleita tekemästä.
Koreassa, paikallisessa nappiksessa ei skandeja D:
Saad

Näin olen itsekin. Guardsmen traitors kuolleiksi Guardmaneiksi ja mutanteista zombeja.

Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Aluksi kannattaisi miettiä, minkä armeijan/chapterin/yms. sääntöjä aiot käyttää näiden kanssa. On helpompi suunnitelma loppuarmeijaa/fluffia tämän jälkeen. Mutta outoa, itsellänikin on käynyt jo muutaman kerran mielessä epäkuollut armeija 40k:hon.. :)
Work out, in case future happens.
Saad

Heetkinen, muutkitko Beowulf kirjoitustasi? Miksi ihmeessä?

Beowulf

Saad kirjoitti:Heetkinen, muutkitko Beowulf kirjoitustasi? Miksi ihmeessä?
????? En. kai ?????
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Legion of the damned on kyllä ihan SM chapteri.(vähän ihmeellinen sellainen tosin)
Lost and the damned ovat kaaoksen korruptoimia örvelöitä.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Saad

... ja?

Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Muunnelma:
Olen jo pitemmän aikaa miettinyt tälläistä armeijaa
golden thronen juurellahan on imperial fistejä ja jotain muuta chapteria... entäs jos emperorin psyykkisestä voimasta ylivuotava osa animoi nämä tyhjät (luurangot sisällä) haarniskat...
sääntöinä voisi käyttää joko Thousand soneja tai jotain muuta :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

iikka kirjoitti:"Skeleton crew" taitaa kyllä tarkoittaa aluksen/aseman minimi miehitystä. Eli ilmeisesti kaivoksessa on sellainen, vaikka muuten mainarit ovatkin kuolleet.
Olen kylä iikan kannalla tässä asiassa. "Skeleton crew" tai "skeletal crew" tarkoittaa yleensä minimikokoinen miehistö, kuitenkin sen verran että kaikki pyörii... "Dead miners":lla ne varmaan tarkoitti sitä että kaikki muut olivat jo kuolleet, tai jotain...

Missään en ole lukenut Undead armeijasta 40k:ssa, lähin ovat zombiet Lost and the Damned armeijassa, mutta nekin ovat (minun käsityksen mukaan) vain pappa Nurglen melkein-kuolleita entisiä Guardsmenejä. Eli en menisi sanomaan että joku osaa herättää jo kuolleita 40k maailmassa!
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Jos tarkkoja ollaan Wraithguardit ja Wraithlordit ovat epäkuolleita. Nehän ovat kuolleita Eldareita joiden sielut on talletettu sielukiviin ja laitetti kiinni panssariin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

daider kirjoitti:Jos tarkkoja ollaan Wraithguardit ja Wraithlordit ovat epäkuolleita. Nehän ovat kuolleita Eldareita joiden sielut on talletettu sielukiviin ja laitetti kiinni panssariin.
Niin ja demonit eivät ole koskaan eläneetkään kun eivät omista sieluakaan, eivätkä kuole lopullisesti.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

eli ne eivät voi olla epäkuolleita koska eivät eläkkään
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”