"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kahden käden aseet...

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Dracheny

Kahden käden aseet...

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Alkoi tossa jokin aika sitten mietittyä mahdollisimman juustoa Canonesia ja mieleeni heräsi kysymys siittä voiko Blessed Weaponia, tai ylipäätänsä mitään kahen käden aseita käyttää esim. pistoolin kanssa kähyssä.
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Jos ei siellä erikseen lue ´´Recuires two hands to use´´ tjm.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kahden käden aseita ei voi yhtäaikaa käyttää muun aseen kanssa, koska ne nimenomaan vaativat ne molemmat kädet käyttöön ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Slayer-3651
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Slayer-3651 »

Entäs kun esim. IG:n catachani "Iron Hand" Straken kantaa pistoolia JA haulikkoa?
"Unbelievable Stupidity"
-The Captain
EeRikki

Viesti Kirjoittaja EeRikki »

Wargearista saa ottaa joko, 2kpl yhden käden aseita tai yhden käden aseen sekä kahden käden aseen mutta et voi käyttää molempia samalla vuorolla. Eli jos otat esim. Bolt-pistoolin sekä Boltterin niin et voi ampua molemmilla samalla vuorolla (et myöskään voi ampua kahdella pistoolilla samalla vuorolla, paitsi Cypher =), myöskään tässä tapauksessa et saa lisä-hyökkäystä lähitaistelussa.
I am, I am
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Tarkennetaan vielä vähän:

Jos haluat bonushyökkäyksen lähitaistelussa, molempien yhdenkädenaseiden on oltava lähitaisteluaseita (Close Combat Weapon) ja/tai pistooleita.

Jos kyseessä on jokin muu kuin edellämainittu, bonushyökkäystä ei tule. Esimerkki: Vaikka Storm Shield 1-k aseeksi luokitellankin, siitä ei saa bonusta..
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

EeRikki kirjoitti:(et myöskään voi ampua kahdella pistoolilla samalla vuorolla, paitsi Cypher =)
Ursarker E Creed ampuu myös kahdella pistoolilla... hänelle ne lasketaan twin linkatuiksi ja kahdeksi lähitaisteluaseeksi...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”