Archaonin luutnanttien nimet?
-
Thunderheart
Archaonin luutnanttien nimet?
Itse en ole tuohon Storm of Chaos -kamppaniaan perehtynyt kovinkaan paljon, mutta luin WD:n numerosta 293, että Archaonilla olisi neljä luutnanttia. Yksihän näistä on Crom (jolle löytyykin oma figu), mutta onko kenelläkään tietoa niiden kolmen muun nimestä? Itse olisin ainakin konvertoimassa niistä figuja, joten nimet olisi luonnollisesti kiva tietää.
Kiitän jo etukäteen.
Kiitän jo etukäteen.
Mortui non dolent ex Ð+S
Re: Archaonin luutnanttien nimet?
Muistelisin että Vardek Crom ei ole itse asiassa "luutnantti". Haargoth (Khorne), Styrkaar (Slaanesh), Feytor (Nurgle) ja Melekh (Tzeentch) mainitaan SoC-kirjassa luutnanteiksi, Warcry-korttipelissä niillä on omat lappunsa ja niistä on ollut satunnaisesti fluffipätkiäkin WD:ssä. Kirjasta voi itse tiirata jahka se julkaistaan parin viikon päästä.ÐukeSøvereign kirjoitti:Itse en ole tuohon Storm of Chaos -kamppaniaan perehtynyt kovinkaan paljon, mutta luin WD:n numerosta 293, että Archaonilla olisi neljä luutnanttia. Yksihän näistä on Crom (jolle löytyykin oma figu), mutta onko kenelläkään tietoa niiden kolmen muun nimestä?
it is apparent the intent has been revealed
Re: Archaonin luutnanttien nimet?
Melekh, Haargoth ja Feytor. Styrkaarista ei käsittääkseni ole vielä korttia. Vaikka Sabertooth on osa GW:tä nykyään, kuvitus joko vastaa tai ei vastaa studion aivoituksia. Mistäpä tuon tietää. SoC-kirjassa ei IIRC ollut suoranaisia kuvia luutnanteista.
Tuolla on melkein ajan tasalla oleva ja melkein paikkansa pitävä lähdeluettelo aiheesta.
-
settra the allmighty
By the way, ehkä hieman off-topicia...
Mitäs 5-edikan chaoscharruille on käynyt, siis niille jotka löytyivät Champions of Chaos-kirjasta? *käy hakemassa kyseisen teoksen hyllystään ja luettelee* Amon 'Chakai, Azazel, Dechala, Khazrak the One-eye, Archaon (no archaon on kaikkien vanha tuttu
), Valnir the Reaper, Arbaal the Undefeated, Aekold Helbrass, Mordrek the Damned, Gorthor the Cruel, Egrimm van Horstmann ja Scyla the Spawn of Chaos.
Nämä ovat kaikki tosi kovia jätkiä/akkoja, ja niinpä mietinkin miksei niistä ole puhuttu mitääs SoCissa. (Voi hitto... Niistä saisi ihan älyttömän hyviä tarinoita! Pitääkin vääntää kun ehtii.)
EDIT: Miksen minä avannut tälle omaa topicia? No jaa...
Mitäs 5-edikan chaoscharruille on käynyt, siis niille jotka löytyivät Champions of Chaos-kirjasta? *käy hakemassa kyseisen teoksen hyllystään ja luettelee* Amon 'Chakai, Azazel, Dechala, Khazrak the One-eye, Archaon (no archaon on kaikkien vanha tuttu
Nämä ovat kaikki tosi kovia jätkiä/akkoja, ja niinpä mietinkin miksei niistä ole puhuttu mitääs SoCissa. (Voi hitto... Niistä saisi ihan älyttömän hyviä tarinoita! Pitääkin vääntää kun ehtii.)
EDIT: Miksen minä avannut tälle omaa topicia? No jaa...
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Enpä usko. Lienee tuo etualalla näkyvä special edition battle standard bearer. Sillä vain sattuu olemaan tällä kertaa nimi. Sääntöjä en muista nähneeni. Huomatkaa muuten hepun roudaama kilpi, josta tulee varmasti piisaamaan paljon hupia ja Q&A joskus tulevaisuudessa.settra the allmighty kirjoitti:juu eli kordel shorgaar on archaonin swords of chaoksen battle standard bearer mutta en tiiä onko se luutnantti...taitaapa sille löytyä säännöt storm of chaoksen kirjasesta
-
Thunderheart