Eih..
Year of the battallion box!
muista tämä on vain huhu ainakin luulisin ja toivottavasti ei ole totta*Miettii ensin ajatusta kokomuovisesta kääpäarmeijasta, jonka jälkeen oksentaa ojaan*
Eih.. Pidän kyllä muovista sen hyvän konvertointipohjan takia, mutta metallifiguissa on tyyliä. Pitääkin alkaa hamstraamaan metallifiguja ja tehdä niillä muutaman vuoden päästä hirveästi rahaa..
Rise of Sotec on arvailujen/huhujen mukaan "historiallinen" kampanja tyyliin ikivanha Idol of Gork.En valitettavasti tiedä enempää, mutta siitä ei välttämättä tule samanlaista kuin SoC:sta, itse uskoisin jotain pienempää kun huhujen mukaan tulee jo ensi vuonna. Hyvä tekosyy kuitenkin julkaista plastikkeja Liskoille, Helffeille ja RotilleWhoa! Uusi kampanja, eikä SoC ole vielä edes alkanut. Onko tuosta Rise of Sotekista tarkempaa tietoa?.
Niinpä. En kaipaa kääpille kaikkea muoviksi. Mutta esim. Slayerit voisivat olla muovisia, jolloin olisi enemmän itua kerätä slayer-culttiaJarLoz kirjoitti:*Miettii ensin ajatusta kokomuovisesta kääpäarmeijasta, jonka jälkeen oksentaa ojaan*
Eih..Pidän kyllä muovista sen hyvän konvertointipohjan takia, mutta metallifiguissa on tyyliä. Pitääkin alkaa hamstraamaan metallifiguja ja tehdä niillä muutaman vuoden päästä hirveästi rahaa..
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Vai että tällaista täällä höpistään. Melekoista melekoista haepakkaa
.
Sanoisin että muoviset Black orcit olisivat tervetulleita. Ovat meinaan nykyisellään aivan karmaisevan kalliita. Mutta toisaalta en metallifiguista haluaisi luopua. Onpa tilanne. Noh, saas nähdä mitä se GW lopulta tekee. Rice of Sotek... hmm, intresting.
Sanoisin että muoviset Black orcit olisivat tervetulleita. Ovat meinaan nykyisellään aivan karmaisevan kalliita. Mutta toisaalta en metallifiguista haluaisi luopua. Onpa tilanne. Noh, saas nähdä mitä se GW lopulta tekee. Rice of Sotek... hmm, intresting.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
sigmar hedenhammer kirjoitti:ootteko nyt ihan varmoja tästä!!!! eli GW:llä on mennyt paljon aikaa näitten metallifigujen designauksessa!!! miettikää tehä kaikki uusiks tai no ei sinäänsä uusiks mutta muoviks. Sais ne metallifigut pysyä ei ne kummiskaan ikinä saa niistä niin hienoja kun metallifiguista. Helvetti jos Gw niin tekee niin ne on kyllä hemmetin tyhmiä
ja sen lisäksi kuten jo mainittiin niin jesh sano että Gw ei ikinä tee mitään hyvää pelaajia ajatellen. sekin on totta tässä vaiheessa. kun monet ovat jo ostaneet suurilla summilla metallifiguja ja sitten joku kiva päivä niin ne näkevät samat figut tuplasti halvempina kaupassa ja muovissa.... ei hemmetti Gw on....
Miksi eivät voi pelkästään uusia kaikkia rumia metalli figuja. minereita ja hammerereitä ja black orkkeja eivät sitä edes osaa ajatella ja miten kaíkkien lordejen sun muitten käy en edes voi ajatella esim carnosauria muovissa tai arskaa tai karl franzia!!! HYI eikä Gw ikinä onnistu tekemään niin hienoja muovi figuja. Uusikott rumat liian kalliiksi menevät metallifigut muovissa mutta ei niitä hienoja!!!
Ah, se siis ei ole käyttäjäystävällistä tehdä näitä rahansyöntiblisuja muoviksi? Se ei ole käyttäjäystävällistä antaa mahdollisuus tehdä erillaisia teema-armeijoita halvalla?! Se siis ei ole käyttäjäystävällistä lisätä mahdollisuutta ottaa paljon hienoja Rare- ja Special-unitteja!? Se siis ei ole käyttäjäystävällistä antaa mahdollisuutta ottaa lisää erikoisjoukkoja niille joille ei ole rahaa muuten ostaa niitä joukkoja!?!
Mielestäni tämä on todella hienoa, että GW tekee näin (Jos tekee, mutta luultavimmin tekee) ja en ymmärrä miten ihmiset jaksavat valittaa näinkin paljon tästä?. Slayer-armeija tulee mahdolliseksi monille pelaajille, puhumattakaan Daemon-armeijasta.
Vaikka ihmiset ovatkin jo ostaneet blisurykmenttinsä, niin siltikin onko se huonoa asiakkaille ja tuleville ostajille, että tulevaisuudessa sinun ei tarvitse käyttää sitä 100 euroa mustaörkkeihin, vaan saat saman 25 eurolla? Voihan heitä jotka jo ovat ostaneet rykmenttinsä potuttaa, mutta parempi se on, että tulevaisuudessa saat halvemmalla.
Ja jos tämä muovi-inkvisitio tapahtuu, niin voimme heittää hyvästit One-pose metalliukoille voidessamme muokata esim. mustaörkkejä erillaisiksi.
Jotkut ihmiset löytävät tosiaan kaikesta jotain valitettavaa...
DaMightyKingNinjaJeshEdit: Siis älkää kuitenkaan ottako hernettä nenään tästä. Metalliset figut ovat mahtavia ja niissä on asennetta, mutta minä pidän figuista joita on helpompi maalata enemmän ja itse hommaan figuja vain pelaamiseen, joten en oikein välitä metallin paremmista ominaisuuksista. Just my opinion, joten älkää ottako sitä vihreää palkokasvin siementä nenäänne tämän takia, minä vain ihmettelen, kun itse meinasin pyörtyä nähdessäni tämän Portentissa.
Viimeksi muokannut Jesh, Ma 24.05.2004 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älkäähän pojat vielä innostuko, jos gw saa uuden tekniikkansa toimimaan, ja muovinsa about forgen resiinien tasolle tämä saattaa tapahtua. Itse olen kahdenvaiheilla onko tämä hyvä asia. Enkä oikeastaan jaksa vielä uskoa, että metalleista ihan kokonaan luovutaan. Konffattavuushan tuossa olisi se positiivinen puoli. Vuosi 2007 näyttää, jos näyttää.
Yllättävän paljon GW kuitenkin pelaajiakin ajattelee. Paljon ilmaista sälää tarjolla netissä, muihin pelifirmoihin verrattuna, ja käsitykseni GW:n asiakas palvelustakin on muuttunut (tiettyjä liikkeitä lukuunottamatta).
Yllättävän paljon GW kuitenkin pelaajiakin ajattelee. Paljon ilmaista sälää tarjolla netissä, muihin pelifirmoihin verrattuna, ja käsitykseni GW:n asiakas palvelustakin on muuttunut (tiettyjä liikkeitä lukuunottamatta).
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-
hyytelöperuna
Ei kannata alkaa unelmoida full-muovi black orc armeijoista sun muista vielä. Ei ne muovit tule huomenna eivätkä viikon päästä. Niinkuin ekalla sivulla sanottiin, muovit tulevat vasta monen vuoden päästä, en usko että kovin moni säästää rahojansa kolmea vuotta ja joka päivä toistaa itselleen: "Enään 3 vuotta, 12 kuukautta, 28 päivää, enään niin vähän aikaa ennenkuin voin alkaa keräämään black orc armeijaa. Voi tätä iloa ja juhlaa."
Mutta ihan kiva että tulee enemmän muovilootia, niistä nimittäin itse tykkään. Nyt kun oon nähnyt, uudet bretti ja tulevat kaaos warrut ovat kyllä todella laadukasta jälkeä, ottaen huomioon että ne on tehty muovista.
Itse en ymmärrä miksi jotkut valittavat tästä muutoksesta. GW yrittää tehdä jotain hyvää ja heti aletaan valitta ja haukkua. Jos GW alentaisi maalinsa 0,10 €:oon, joku alkaisi heti valittaa purkkien pienestä koosta ja värien huonosta laadusta.
Mutta ihan kiva että tulee enemmän muovilootia, niistä nimittäin itse tykkään. Nyt kun oon nähnyt, uudet bretti ja tulevat kaaos warrut ovat kyllä todella laadukasta jälkeä, ottaen huomioon että ne on tehty muovista.
Itse en ymmärrä miksi jotkut valittavat tästä muutoksesta. GW yrittää tehdä jotain hyvää ja heti aletaan valitta ja haukkua. Jos GW alentaisi maalinsa 0,10 €:oon, joku alkaisi heti valittaa purkkien pienestä koosta ja värien huonosta laadusta.
hyytelöperuna kirjoitti:Ei kannata alkaa unelmoida full-muovi black orc armeijoista sun muista vielä. Ei ne muovit tule huomenna eivätkä viikon päästä. Niinkuin ekalla sivulla sanottiin, muovit tulevat vasta monen vuoden päästä, en usko että kovin moni säästää rahojansa kolmea vuotta ja joka päivä toistaa itselleen: "Enään 3 vuotta, 12 kuukautta, 28 päivää, enään niin vähän aikaa ennenkuin voin alkaa keräämään black orc armeijaa. Voi tätä iloa ja juhlaa."
Siis Brother Frog uskoo kaikkien olevan muovia vuonna 2007, mutta tietenkin niitä aletaan valmistamaan aikaisemmin. Sammakko itse uskoo vihernahkojen uudistuvan about vuoden päästä, joten n. puolentoista vuoden kuluttua tuo mustaörkki armeija voisi olla jo mahdollinen.
Ja tietenkin niitä saadaan vielä odottamaan kauankin noita, mutta itse olen iloinen jo pelkästään siitä tiedosta, että noi voivat tulla. GW tosiaan ajattelee asiakkaitaan *Gasp*.... M-mahdoton ajatus!
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
No ensinnäkin: Jos figut on rumia niin ei siitä ole yhtään enempää iloa että ne sattuu olemaan metallia, kuten esim. Chaos Ogret. Ja jos tulevat muoviukot on tarkkuudessaan metallisten luokkaa ja ehkä nykyisiä metalliukkoja parempia, niin en mä ainakaan kauheasti valita.
Ja toiseksi: kuten edellä on todettu niin siinä säästää aika lailla rahaa jos suurin osa armeijan figuista on muovia. Nytkin monilla armeijoilla vain yksi core yksikkö on muovia, esim. kääpiöillä. Nekin on vielä todella rumia käsiensä osalta. Muovi mainarit tai thundererit olisi aika tervetulleita kunhan skulptaajat vaihdetaan.
Eli ei nyt niin kauhean huono diili tuokaan. Tsin ei se ihan vielä ole ajankohtainen, mutta ainakin itse odotan sitä mielenkiinnolla. Joskaan ei kaikkia ukkoja tarvitse minunkaan mielestä muuttaa muovisiksi.
Ja toiseksi: kuten edellä on todettu niin siinä säästää aika lailla rahaa jos suurin osa armeijan figuista on muovia. Nytkin monilla armeijoilla vain yksi core yksikkö on muovia, esim. kääpiöillä. Nekin on vielä todella rumia käsiensä osalta. Muovi mainarit tai thundererit olisi aika tervetulleita kunhan skulptaajat vaihdetaan.
Eli ei nyt niin kauhean huono diili tuokaan. Tsin ei se ihan vielä ole ajankohtainen, mutta ainakin itse odotan sitä mielenkiinnolla. Joskaan ei kaikkia ukkoja tarvitse minunkaan mielestä muuttaa muovisiksi.
-
Oberon
En usko, että kaikki figut voisivat mitenkään realistisesti olla muovisia - tällöin pitäisi esim. herot ja muut, joita ostellaan perusmosureita vähemmän, olla tungettu noihin regimenttibokseihin. Muutenkin, joitain figuja ostetaan yksinkertaisesti niin vähän, ettei niistä ole mitään järkeä tehdä muovisia, koska muotit maksavat niin julmetusti verrattuna metallisiin.
Tietysti jos herrat GWllä keksivät tavan, jolla saadaan halpoja, metallisten figujen tasoisia miniatyyrejä ulos, olisi se tietenkin hieno juttu. Halvempia(vai ovatko, jos tulee jotain ihmeuudistuksia?), helpommin konvertoitavissa olevia, eikä niistä lähde maalit yhtä helposti kuin metallisista - ja tietenkin figujen pudotessa lattialle, ei kaikki mene paskaksi.
...En kuitenkaan usko, että näin käy. Kenties joistakin suositummista figuista voi tulla muoviset versiot, väittäisin kuitenkin tuon "kaikki figut muovisiksi vuoteen X mennessä" olevan puppua.
Tietysti jos herrat GWllä keksivät tavan, jolla saadaan halpoja, metallisten figujen tasoisia miniatyyrejä ulos, olisi se tietenkin hieno juttu. Halvempia(vai ovatko, jos tulee jotain ihmeuudistuksia?), helpommin konvertoitavissa olevia, eikä niistä lähde maalit yhtä helposti kuin metallisista - ja tietenkin figujen pudotessa lattialle, ei kaikki mene paskaksi.
...En kuitenkaan usko, että näin käy. Kenties joistakin suositummista figuista voi tulla muoviset versiot, väittäisin kuitenkin tuon "kaikki figut muovisiksi vuoteen X mennessä" olevan puppua.
Pitihän se arvata. Demoneista tehdään muovisia. Ja aikaa julkaisuun on tietenkin niin vähän etten ehdi metallisilla pelata maalattuina paljoakaan, mutta niin paljon, etten jaksa odottaa siihen asti, ja sorrun ostamaan niitä metallisia.
Jos niitä muovisia Daemonic Legion-modeleita alkaa näkyä ennen vuotta 2008 niin voisin liittyä siihen Jeshin ja kumppaneiden hirttäytymisklubiin..
Jos niitä muovisia Daemonic Legion-modeleita alkaa näkyä ennen vuotta 2008 niin voisin liittyä siihen Jeshin ja kumppaneiden hirttäytymisklubiin..
Juuh. Pitäisivät ainakin Characterit metallisina. Ja ehkä jotkut poikkeukset, kuten esim- puumies ja vastaavat. Muovia lisää, se on hyvä asia, mutta metallista en halua luopua. Tai sitten vain ostan metallia tarpeeksi varastoon... =/
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
Sen verran ettei kannata odotella ihan ensihätään jos on tullakseen. Tämä vuosi SOC, ensi vuonna tuskin mitään(GW ei suunnittele pitävänsä joka vuosi näitä), sitten ehkä toinenkin välivuosi, seuraava kamppanja 40k ja vasta sitten FB kamppanja...pamp-pu kirjoitti:pamp-puedit:Jesh kirjoitti:Rise Of Sotek-kamppanjan
Whoa! Uusi kampanja, eikä SoC ole vielä edes alkanut. Onko tuosta Rise of Sotekista tarkempaa tietoa?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi