uusi nmm-kirves kokeilu
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
uusi nmm-kirves kokeilu
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/kirves.jpg
Eli tuossa on tuorein nmm-kokeilu joka kaipaisi kommenttia ja mahdollisia parantelu ehdotuksia. Itse olen kyllä varsin tyytyväinen jo tuohonkin mutta varmaan sitäkin voisi vielä parantaa jotenkin.
En tiedä onko tämä oikeassa paikassa. Modet varmaan osaa siirtää jos tarve vaatii.
Eli tuossa on tuorein nmm-kokeilu joka kaipaisi kommenttia ja mahdollisia parantelu ehdotuksia. Itse olen kyllä varsin tyytyväinen jo tuohonkin mutta varmaan sitäkin voisi vielä parantaa jotenkin.
En tiedä onko tämä oikeassa paikassa. Modet varmaan osaa siirtää jos tarve vaatii.
-
hyytelöperuna
- I.C. Wiener
- Viesti:
Re: uusi nmm-kirves kokeilu
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fiku ... esv1.1.jpg
Totuuden mukaisemmaksi muokattu kuva.
Totuuden mukaisemmaksi muokattu kuva.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Uudessa kuvassa näyttää jo vähän paremmalta, mutta voisi ehkä tosiaan lisätä kontrastia ja lisäksi kokeilla tuota hyytelöperunan ehdottamaa juttua:
hyytelöperuna kirjoitti: lisää maaleihin jotain muuta väriä, yksi suositeltava maali olisi rotting flesh.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
-
baretul
Kontrastia ei tartte lisätä, tossa on just sopivasti vaaleaa ja tummaa, jos metalli menee mustaan, niin sen perusväri pitäis olla joku tumman harmaa tai muu todella tumma.
Muitten värien lisäys tois eloa aika paljolti, mutta sekään ei oo pakkolista, että sais hienon metalli pinnan. Tasasella hyvällä maalauksella pystyy tekemään jo ihmeitä.
Tossa mättää ehkä se että toi ei mene suoranaisesti valoon päin. Myöskin toi raidallisuus vaivaa jonkin verran. Muuten kyllä varsin mallikas tapaus, todella hieno itseasiassa
Muitten värien lisäys tois eloa aika paljolti, mutta sekään ei oo pakkolista, että sais hienon metalli pinnan. Tasasella hyvällä maalauksella pystyy tekemään jo ihmeitä.
Tossa mättää ehkä se että toi ei mene suoranaisesti valoon päin. Myöskin toi raidallisuus vaivaa jonkin verran. Muuten kyllä varsin mallikas tapaus, todella hieno itseasiassa
Oletetaan että valo tulee ylhäältä.. Kirveen terän, siis sen pinnan joka tässä heijastaa yläpuolella olevaa taivasta, pitäisi olla reilusti kirkkaampi. Ja lisäksi yksi helppo tapa tuoda metallin tuntua on lisätä oikein fätti kimme johonkin osaan tuota terää..
Koitas ensi kerralla maalata joku ihan kokonainen figu.. Helpottaa huomattavasti NMM:n ja kaiken muunkin hahmottamista.
Koitas ensi kerralla maalata joku ihan kokonainen figu.. Helpottaa huomattavasti NMM:n ja kaiken muunkin hahmottamista.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
baretul
-
The Scientist
-
baretul
Joo no kuitenki nmm:ällä pystyy kontrolloimaan värejä paljon paremmin. Imo rmm rikkoo figujen harmonian yleensä, yhtäkkiä johonki tulee hirveen kiiltävä pinta. Se näyttää yleensä vaan pöhköltä, ellei sitten käytä rmm:ässä samoja tekniikoita kuin nmm:ässä, lähinnä niin että maalailee muita värejä sinne mukaan.FwuredzI kirjoitti:en väitä et ihan saman näköstä mut metallin väristä kuitenki
Itse en ole samaa mieltä tuon kanssa. Hilemaaleilla tulee realistisen näköinen. Eikä se mielestäni näytä yhtään oudolta. Ei siinä mitään kyllä minä pidän myös nmm maalauksesta, mutta se näyttää enemmän sarjakuvamaiselta.baretul kirjoitti:Joo no kuitenki nmm:ällä pystyy kontrolloimaan värejä paljon paremmin. Imo rmm rikkoo figujen harmonian yleensä, yhtäkkiä johonki tulee hirveen kiiltävä pinta. Se näyttää yleensä vaan pöhköltä, ellei sitten käytä rmm:ässä samoja tekniikoita kuin nmm:ässä, lähinnä niin että maalailee muita värejä sinne mukaan.FwuredzI kirjoitti:en väitä et ihan saman näköstä mut metallin väristä kuitenki
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Se olisi taas jossain välissä tarkoituksena. Mutta täytyy ensin maalailla noita yksittäisiä aseita ennen kuin sottaa jonkun kokonaisen figun. Kun ei nuo yksittäiset aseetkaan vielä taida olla kovin onnistuneita. Tuo nmm on mun mielestä loppujen lopuksi aika hankala tyyli jos haluaa todella hyvää jälkeä aikaan.VJ kirjoitti: Koitas ensi kerralla maalata joku ihan kokonainen figu.. Helpottaa huomattavasti NMM:n ja kaiken muunkin hahmottamista.
Mitä rmm:n tai nmm:n paremmuuteen tulee niin mä uskon että molemmilla tyyleillä saa hyvää jälkeä aikaan kun vaan yrittää. Ei hilemaaleissakaan riitä pelkästään se että maalaa jonkun terän vain esim. Boltgun metallilla, ei ainakaan jos siitä haluaa näyttävän näköisen.
Nää, se on asenteesta kiinni. Ja inspiraatiosta. Mun ainakin on hiton vaikea motivoida itseäni maalaamaan vain jotain tiettyä tekniikkaa. Maalaustaidotkin kehittyy eniten kokonaisten figujen maalaamisesta..Gorkiporki kirjoitti: Se olisi taas jossain välissä tarkoituksena. Mutta täytyy ensin maalailla noita yksittäisiä aseita ennen kuin sottaa jonkun kokonaisen figun. Kun ei nuo yksittäiset aseetkaan vielä taida olla kovin onnistuneita. Tuo nmm on mun mielestä loppujen lopuksi aika hankala tyyli jos haluaa todella hyvää jälkeä aikaan.
Jep joo, juurikin noin. Molemmilla tekniikoilla voi saada käsittämättömän rumaa jälkeä aikaan, mutta myös realistiset ja tyylikkäät lopputulokset ovat molemmilla mahdollisia. Se on lähinnä maalaajasta kiinni, ei käytetystä tekniikasta.Gorkiporki kirjoitti: Mitä rmm:n tai nmm:n paremmuuteen tulee niin mä uskon että molemmilla tyyleillä saa hyvää jälkeä aikaan kun vaan yrittää. Ei hilemaaleissakaan riitä pelkästään se että maalaa jonkun terän vain esim. Boltgun metallilla, ei ainakaan jos siitä haluaa näyttävän näköisen.