Cadian Kaartin Jääkäri.. (Nyt uusilla kuvilla)
Oikein miten sen nyt sanoisi, mahtava. muuta ei voi sanoa! Ase on todella, todella tyylikäs ja hienosti maalattu. Kyllä, aseesta tykkäsin eniten! Oikeesti ei keksi muuta sanomista kun, unelmafigu...
[Edit:] Vai, että mariineja, jos sinulla on jossain kuvia, niin voitko lähettää YV:nä osoitteen vaikka...
[Edit:] Vai, että mariineja, jos sinulla on jossain kuvia, niin voitko lähettää YV:nä osoitteen vaikka...
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
Huoh. Jotkut sitä vaan osaa. Nyt tuli hinku päästä maalaamaan figuttoman viikonlopun jälkeen.
Figu oli todella tyylikäs. Jostain syystä silmiini osuu chronon figuissa samanlainen sininen, vaalea sävy. Todella selkeä ja taitavasti maalattu äijä!
Figu oli todella tyylikäs. Jostain syystä silmiini osuu chronon figuissa samanlainen sininen, vaalea sävy. Todella selkeä ja taitavasti maalattu äijä!
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
Thunderheart
Todella upea figu!
Ihmettelen noita valituksia tuosta aseesta. Omasta mielestäni tuo on yksinkertaisesti loistava! Lisäksi minun mielestäni aseen kuuluu olla juuri tuommoinen yksivärinen.
NMM:t ovat onnistuneet loistavasti. Väriteemakin on aivan mahtava. Basekin on hyvä, mutta siinä olisi voinut olla lisäksi jotaan muuta.
Ihmettelen noita valituksia tuosta aseesta. Omasta mielestäni tuo on yksinkertaisesti loistava! Lisäksi minun mielestäni aseen kuuluu olla juuri tuommoinen yksivärinen.
NMM:t ovat onnistuneet loistavasti. Väriteemakin on aivan mahtava. Basekin on hyvä, mutta siinä olisi voinut olla lisäksi jotaan muuta.
Mortui non dolent ex Ð+S
Aivan samaa mieltä kuin Rune!!! Siis tuossa on ihan tarpeeksi highlightejä ... ei mitään valittamista.Rune kirjoitti:Minä en kyllä tajua minkä takia joku valittaa highlihghtien liiallisesta määrästä olkasuojuksissa, minä saisin nimittäin itkeä verta aika pitkään jos tuollaisia lähtisin maalaamaan.
Väritkin oot osannu valita tosi hyvin ...
En ite varmaan koskaan pääse tolle tasolle .... Erittäin hyvää työtä ja taattua Chrono laatua!!!
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2