"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cadian Kaartin Jääkäri.. (Nyt uusilla kuvilla)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Oikein miten sen nyt sanoisi, mahtava. muuta ei voi sanoa! Ase on todella, todella tyylikäs ja hienosti maalattu. Kyllä, aseesta tykkäsin eniten! Oikeesti ei keksi muuta sanomista kun, unelmafigu...

[Edit:] Vai, että mariineja, jos sinulla on jossain kuvia, niin voitko lähettää YV:nä osoitteen vaikka...
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Huoh. Jotkut sitä vaan osaa. Nyt tuli hinku päästä maalaamaan figuttoman viikonlopun jälkeen.

Figu oli todella tyylikäs. Jostain syystä silmiini osuu chronon figuissa samanlainen sininen, vaalea sävy. Todella selkeä ja taitavasti maalattu äijä!
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Wau miten hienot ruohot tuossa beississä!
Kerrotko miten maalasit ne?

Niin ja onhan tuo itse figukin ihan hieno..
Joo ainut mikä tossa miusta mättää on tuo ase, sais olla likasempi ja värikkäämpi jotenkin. Muuten ton figun värimaailma on mukavan synkkä ja kuitenkin tollanen selvä. hienoa.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Ei jotenkin iskenyt. Ehkä turhan suuret värierot minun makuuni. Ei ole sun parhaimpia figuja (parhaimpina pidän Beastlordia ja sitä vaaleaa marinea, joka roikottaa demonin päätä). Ihan hieno silti.

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Hieno!!! Uskomattoman tasaset värit =) Ase on hieno vaikka joku muuta väittikin!
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No tuolta cadianin kuuluu näyttää! Pyssystä on valitettu hiukan, mutta ainoa siinä joka on hieman kummallista on se, että se on HIUKAN liian vaalea. Erottuisi tuo symbolikin paremmin. Mutta ei mikään suuri juttu tuo, ei se satu silmään.
Thunderheart

Viesti Kirjoittaja Thunderheart »

Todella upea figu!

Ihmettelen noita valituksia tuosta aseesta. Omasta mielestäni tuo on yksinkertaisesti loistava! Lisäksi minun mielestäni aseen kuuluu olla juuri tuommoinen yksivärinen.
NMM:t ovat onnistuneet loistavasti. Väriteemakin on aivan mahtava. Basekin on hyvä, mutta siinä olisi voinut olla lisäksi jotaan muuta.
Mortui non dolent ex Ð+S
LarZal

Viesti Kirjoittaja LarZal »

Olen samaa mieltä, näköjään joihinkin tuo ase iskee, joihin ei, minuun kylläkin :)
Loistavaa. Kerrassaan loistavaa, etnkin haarniska!
Friikki^

Viesti Kirjoittaja Friikki^ »

Tuohan on aivan mahtava ! Vaikka tuo aseessa oleva pääkallo jolla on siivet niin vaikka maalaisit shinin goldilla tai jollain värillä niin olisi ehkä vähän vielä hiemopi, mutta onhan se noinkin jo aivan upea.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Rune kirjoitti:Minä en kyllä tajua minkä takia joku valittaa highlihghtien liiallisesta määrästä olkasuojuksissa, minä saisin nimittäin itkeä verta aika pitkään jos tuollaisia lähtisin maalaamaan.
Aivan samaa mieltä kuin Rune!!! Siis tuossa on ihan tarpeeksi highlightejä ... ei mitään valittamista.
Väritkin oot osannu valita tosi hyvin ...
En ite varmaan koskaan pääse tolle tasolle .... Erittäin hyvää työtä ja taattua Chrono laatua!!! :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”