FB:
1. Rune
2. Tapsa
3. VD
4. Andromedus
5. Acoparaptor
6. Jesh
7. Skarsnak the mass
8. Grom Hardhammer
Kirjoitusvuorossa: Jesh
40k:
1. Ghe'dahlg
2. Terminator
3. nedd
4. Grond
5. Huussi
6. Huuhkaja
7. Jarloz
Kirjoitusvuorossa: Huuhkaja
Acoparaptor kirjoitti:Jippii ja hurraa, kuudennet osuudet käynnistyvät ja ainakin faba näyttää olleen ihan kohtuullinen laadultaan. 40tonnisista en tiedä (luin vain ekan osan ja kiireiltäni jätin loputkin pätkätTulostan sen sitten tarinan päätyttyä), mutta kaipa sekin kelpuutettavissa on. Jesh ja Huuhkaja, pankaa parastanne. Varsinkin Jesh, sillä koska minä olen ollut viime osuudella, niin sinun taitaa olla aika vaikea jatkaa sitä minun tuhoisan kirjoitusluonteeni vuoksi
![]()
Anteeksi pienet vaikeudet tuon 'järjestystaululla' olleen minun ja Jeshin välisen sekoilun kanssa. Ne on nyt kait korjattu.
Acoparaptor kirjoitti:Eli minua on pyydetty laatimaan järjestys tohon jatkokertomus-systeemiin. Jos tässä on jotain huomauttamista, niin sano pois. (tietenkin hyvän maun rajoissa) Ghe'dahlg halusi aloitusta 40k:n puolella Grondin haluttua luopua paikasta, ja sovittiin, että näin on käyvä. Muokkaan tätä viestiä aina, kun kiroitusvuoro päättyy, ja seuraavan alkaa. 10.5 alkaa aloitusosuudet ja ne kestävät viikon. Seuraavana maanantaina alkaa seuraavan kirjoittajan vuoro, joka kestää viikon, ja niin edespäin. Aloituspäivä voi vielä muuttua riippuen Grondin tekemästä tiedotteesta, jossa kerrotaan kaikki säännöt, mutta nämä ovat alustavat säännöt. Järjestykset:
FB:
1. Rune
2. Tapsa
3. VD
4. Andromedus
5. Acoparaptor
6. Skarsnak the mass
7. Grom Hardhammer
Kirjoitusvuorossa: Skarsnak the mass
40k:
1. Ghe'dahlg
2. Terminator