Ld-arvon aleneminen
- Kaapelikala
Ld-arvon aleneminen
Kaverin kanssa olen kerran pelannut VC-armeijallani (oli 1. kerta), ja jossain vaiheessa, muistaakseni silloin kun Necro-kenu oli kuollut, ja piti ottaa Ld-testi, niin Vampire thralliltani putosi Ld jonnekin 2:teen. Elikkä onko tämä mahdollista? En kylläkään muista silloista tilannetta, koska pelattiin n. viikko sitten. Itse en voi katsoa, koska kaverilla on sääntökirja, minulla ei...
Ei se thrallin Ld tipu millään vaikka sun kenraalis kuolis. Mistä sellaista olet saanut päähäsi?
Kun kenraali kuolee VC armeijassa, jokainen rykmentti tekee kerran vuorossa Ld testin ja niin paljon kuin rykmentti sen oman Ld:sä ylittää, niin niin monta woundia se rykmentti kärsii. Eli mikään Ld siinä ei laske.
Kun kenraali kuolee VC armeijassa, jokainen rykmentti tekee kerran vuorossa Ld testin ja niin paljon kuin rykmentti sen oman Ld:sä ylittää, niin niin monta woundia se rykmentti kärsii. Eli mikään Ld siinä ei laske.
"Chaos is the only true answer"
Sitä juuri yritin sanoa. Anteeksi että siitä tuli noin epäselvä. Unohdin mainita sen, että ld ei voi tippua muuten kuin break-testeissä.Chukie kirjoitti:Mutta se combat reso vaikuttaa vaan siihen break-testiin, ei se mihinkään muuhun vaikuta.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Eihän se Ld tipu edes break testissä, vaikka se onkin helpointa ajatella niin. Oikeastihan kun esim. häviää taistelun 3:lla, tehdään Ld-testi ja sitten noppien tulokseen lisätään se 3. Itsekin kyllä ajattelen, että Ld laskee 3:lla, mutta sääntö teknisesti se ei niin ole.
-
Jake da evil
****taan pilkkua... =)Snortling kirjoitti:Eihän se Ld tipu edes break testissä, vaikka se onkin helpointa ajatella niin. Oikeastihan kun esim. häviää taistelun 3:lla, tehdään Ld-testi ja sitten noppien tulokseen lisätään se 3. Itsekin kyllä ajattelen, että Ld laskee 3:lla, mutta sääntö teknisesti se ei niin ole.
DaTasteMySword!
Lempi hommaani...Jake da evil kirjoitti:****taan pilkkua... =)Snortling kirjoitti:Eihän se Ld tipu edes break testissä, vaikka se onkin helpointa ajatella niin. Oikeastihan kun esim. häviää taistelun 3:lla, tehdään Ld-testi ja sitten noppien tulokseen lisätään se 3. Itsekin kyllä ajattelen, että Ld laskee 3:lla, mutta sääntö teknisesti se ei niin ole.
Kenraalin kuolemisen jälkeen ei Charactereiden tarvitse ottaa LD testiä.
Edit: Eikä se LD minnekään laskisi, ellei ole Lahmia vampyyriä tai jotain vastaavaa ld-vähentäjää vaikuttamassa.
Edit: Eikä se LD minnekään laskisi, ellei ole Lahmia vampyyriä tai jotain vastaavaa ld-vähentäjää vaikuttamassa.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
-
hyytelöperuna
- Kaapelikala
=) Kandee ostaa. Pärjää paremmin...Itse en voi katsoa, koska kaverilla on sääntökirja, minulla ei...
ModEdit: Hyvä hyvä. Nostit yli kaksi kuukautta vanhan topikin haudastaan ilman mitään järkevää sanottavaa. Mieti ensi kerralla, ennen kuin postaat, tai sitä seuraava kerta tällä foorumilla voi olla aika pitkän ajan kuluttua. -The Captain
-- Hatred is virtue --