Figu kauppa kajaanissa?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Betrayer-Of-Light

Figu kauppa kajaanissa?

Viesti Kirjoittaja Betrayer-Of-Light »

Tälläinen aihe on jo olemassa mutta muistan Grondin joskus sanoneen että hän tekee jotain ilkeää ihmiselle joka kaivaa puoli vuotta hiljaisena olleen topicin joten tein uuden :D

Eli, onko kajaaniin tullut vieläkään yhtään figu kauppaa?
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

ei täällä kauppoja ole eikä luultavasti tule, vaikka harrastajia jonkin verran löytyy. :(
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Betrayer-Of-Light

Kukaan harrastajista ei ole vaikuttavassa asemassa leppäkerttuun?
Ajattelin että siellä kun myydään kaikkea tavaraa, niin miksi ei hammujakin?
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

MUAHAHAHAHAHAAA!!! En kyllä usko että leppäkerttuun saa hammereita halvalla. Helpoimmalla pääsette, jos tilaatte koko kaupunki kerralla fantasiapeleistä. Ja minä itse käyn kajaanissa noin kerran kuussa ja pystyn täältä Jyväskylän fantasiapeleistä jotain pientä aina tuomaan, jos asiasta sovitaan hvyissä ajoin.
Mitään megalootaa en ala kuskaamaan, mutta pienen boxin tai muutaman blisterin pystyn tuomaan mukanani jos ei moista halua tilata
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Betrayer-Of-Light

Hmm... Oulussa itsekkin vakituisesti asustelen, mutta toinen vanhemmistani kun asuu kajaanissa niin sieltä ei hammuja jouluna tai s-päivänä saa, ellei sinne tule hammu liikettä :(
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Betrayer-Of-Light kirjoitti:Hmm... Oulussa itsekkin vakituisesti asustelen, mutta toinen vanhemmistani kun asuu kajaanissa niin sieltä ei hammuja jouluna tai s-päivänä saa, ellei sinne tule hammu liikettä :(
Et sitten ole koittanut pyytää lahjaksi rahaa, jolla voit ostaa itse mieleisesi lahjan? Minua puistattaa vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin ajatus lähettää vanhempani kauppaan ostamaan minulle lahjaa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

The Captain kirjoitti: Et sitten ole koittanut pyytää lahjaksi rahaa, jolla voit ostaa itse mieleisesi lahjan? Minua puistattaa vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin ajatus lähettää vanhempani kauppaan ostamaan minulle lahjaa...
Minun vanhempiani taas puistattaa antaa minulle rahaa... Joten yleensä raahaan vanhemmat/sukulaiset mukaan figukauppaan ja rupean latomaan tiskille figukamaa :)
niih.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

The Captain kirjoitti:Minua puistattaa vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin ajatus lähettää vanhempani kauppaan ostamaan minulle lahjaa...
Aamen. Sitä ei koskaan tiedä mitä sieltä saapuu :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Betrayer-Of-Light

The Captain kirjoitti: Et sitten ole koittanut pyytää lahjaksi rahaa, jolla voit ostaa itse mieleisesi lahjan? Minua puistattaa vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin ajatus lähettää vanhempani kauppaan ostamaan minulle lahjaa...

Kyllähän tuota on kokeiltu, mutta suhteesa siihen että rahaa saan ~50e ja hammuja sain viimeks kun kajaanista käyttetyjä löysin, 74e (Ja ei. En häpeä nyhtää isäni varantoja, kun hammut on kyseessä)
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”