Baltimore GD kuvia
Baltimore GD kuvia
...löytyypi täältä. Lisää ja parempia kuvia tullee myöhemmin jonnekin muualle.
http://www.pbase.com/poffypoffa/baltimo ... 4&page=all
http://www.pbase.com/poffypoffa/baltimo ... 4&page=all
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
baretul
Pakko sanoa että olipa huono taso. Tuolakaan ei ollu tänä vuonna yhtään sellasta tunnettua nimeä jotka yleensä vie noi palkinnot.
Tossa on hieman lisää kuvia:
http://electricocean.com/67/modules.php ... s&album=45
Tossa on hieman lisää kuvia:
http://electricocean.com/67/modules.php ... s&album=45
Viimeksi muokannut baretul, Ma 24.05.2004 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sotivat Irakissa? Tuonne ilmestyy myös piakkoin kuvia:
http://www.sodemons.com/gd24baltimore/index.htm
http://www.sodemons.com/gd24baltimore/index.htm
Sanokaa mitä sanotte, minä olen oikeassa... Luullakseni.
En nyt taaskaan ole samaa mieltä teidän kanssanne tasosta (yleensä se on toisin päin...). Mulle ainakin iski useampikin työ tuolla. Erittäin hienoja. Slayer sword voittaja varsinkin.
En sitten tiedä johtuuko siitä, että en tunne muutenkaan näitä huippumaalareita, jotka ilmeisesti puuttuivat tuolta. Mielelläni katselen figuja figuina, enkä kenenkään tietyn henkilön figuina.
Esim, tuo fantasy gold regiment on mielestäni todella tyylikäs. Voisi melkein sanoa realistisen näköiseksi.
En sitten tiedä johtuuko siitä, että en tunne muutenkaan näitä huippumaalareita, jotka ilmeisesti puuttuivat tuolta. Mielelläni katselen figuja figuina, enkä kenenkään tietyn henkilön figuina.
Esim, tuo fantasy gold regiment on mielestäni todella tyylikäs. Voisi melkein sanoa realistisen näköiseksi.
Kuin myös, mutta joidenkin maalaajien tyylit tunnistaa ja etenkin edellisissä kisosisa pärjänneiden uusia töitä odottaa.VC kirjoitti: En sitten tiedä johtuuko siitä, että en tunne muutenkaan näitä huippumaalareita, jotka ilmeisesti puuttuivat tuolta. Mielelläni katselen figuja figuina, enkä kenenkään tietyn henkilön figuina.![]()
Mulle tuo liiaksi mieleen jonkin tietokonepeli noiden tyylistä... Warcraft noista tulee oikeastaan mieleen, hyvin saman tyylisiä ovat ja mä en oikeen siitä pidä.Esim, tuo fantasy gold regiment on mielestäni todella tyylikäs. Voisi melkein sanoa realistisen näköiseksi.
Ehkä mua eniten oikeastaan häiritsee kuvien laatu... voi olla, että noikin on oikein hienoja kunhan vaan kunnon kuvat napsitaan.
Mutta aika paljon näytti olevan semmosia töitä, joista ei oikeen saa selvää mitä ne ovat kuten esim. Slayer swordin voittaja on musta varsin sekava, kuin myös fantasian voittaja (siis mikä lie oravadruidi) ja pari muuta... Kamalasti sillisalaattia, fantasy regiment goldissa musta noi vihreät kuviot hepan bardingissa on aika turhia, onneks niitä ei oo liikaa tai sekin ois voinu muuttua sillisalaatiks...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Usea figu oli hieno, mutta värivalinnat olivat hiukan outoja. Itse kyllä pidin siitä oravadruidista, etenkin kurreista, mutta sen asento oli hiukan sekava. Battle scene (pronssi) oli mielestäni aika jäykkä. Ei yhtään perinteikästä toimintaa ja liikkuvuutta, molemmat vain seisovat. Oikea konvertoinnin riemuvoitto, empiret on koottu vaan muovipaketin osilla 
Ja sitten tuossa oli vielä pari huonoa kuvaa, niin ettei figua oikein näe.
Vähän petyin tuohon tasoon, yleensä golden demon on iloinen yllätys...
Ja sitten tuossa oli vielä pari huonoa kuvaa, niin ettei figua oikein näe.
Vähän petyin tuohon tasoon, yleensä golden demon on iloinen yllätys...
Ihan kivoilta noi mielestäni näyttävät. Lähinnä katoa on mielestäni aivan parhaimmassa päässä - kaikki nuo on ihan mukavaa, tasaista laatua, mutta sellainen "Wow!" -teos puuttuu. Jos lähdetään esim LA:n Golden demoniin vertaamaan, tuolta puuttuu ne hirveälaatuiset bronze -voittajat.
Itse en pitänyt ollenkaan Slayer Swordin voittajasta. Ei oikein mitään sellaista, mikä oikeuttaisi tapahtuman voittoon - näyttää tietysti ihan kivalta, mutta olen paljon parempiakin nähnyt.
Fantasy regimentin voittaja iski minuun aika lujaa. Teknisesti on varmasti nähty parempiakin, mutta fiilikseltään tollanen nihtien rynnäkkö on aina mun mieleen - ja todella kivan näköisiksi on saatu empiren ritarit loihdittua.
Kurredruidin idea on loistava, mutta siinä on yksinkertaisesti liikaa kamaa (+ kuva on huono
). Katsoin ensiksi, että häiskä nousee jostain matokasasta, eikä oikein saanut hahmotettua, että noi on oravia. Iho on myös kumman värinen, eikös noiden druidien pitäisi olla luonnollisia, ei mitään örmyjä toisesta maailmasta? Maalauksen taso jää mielestäni muutenkin vähän siitä, mitä Golden demon goldin voittajalta voisi odottaa. (Tuo orava sauvan päässä on kyllä ihana
)
Itse en pitänyt ollenkaan Slayer Swordin voittajasta. Ei oikein mitään sellaista, mikä oikeuttaisi tapahtuman voittoon - näyttää tietysti ihan kivalta, mutta olen paljon parempiakin nähnyt.
Fantasy regimentin voittaja iski minuun aika lujaa. Teknisesti on varmasti nähty parempiakin, mutta fiilikseltään tollanen nihtien rynnäkkö on aina mun mieleen - ja todella kivan näköisiksi on saatu empiren ritarit loihdittua.
Kurredruidin idea on loistava, mutta siinä on yksinkertaisesti liikaa kamaa (+ kuva on huono
-
baretul
Mjooh mä oon samaa mieltä, noissa ei ollu kunnon tasapainoa ja harmoniaa IMO. Aika monimuotoisia ja värikkäitä. Ikäänku noilla ei olis mitään suuntaa mitä ne hakee figuissa, vaan ne olis vaan todella tarkasti koottu ja sitten tarkasti maalattu. Mun mielestä skulptissa/konversiossa/maalauksessa tarttee olla kuitenki jonkinlainen harminoa, mikä mielyttää silmää, eikä vaan tarkasti fluffin mukaan rakennetut osat.M. Salava kirjoitti: Mutta aika paljon näytti olevan semmosia töitä, joista ei oikeen saa selvää mitä ne ovat kuten esim. Slayer swordin voittaja on musta varsin sekava, kuin myös fantasian voittaja (siis mikä lie oravadruidi) ja pari muuta... Kamalasti sillisalaattia, fantasy regiment goldissa musta noi vihreät kuviot hepan bardingissa on aika turhia, onneks niitä ei oo liikaa tai sekin ois voinu muuttua sillisalaatiks...
Jep ja munki mielestä toi fantasy regiment goldi oli aika mitään sanomaton, siis hirveästi freehandeja oikeastaan mitään sanomattomassa väriteemassa > lopputuloksena aina kaoottinen ja epäselvä tapaus, ei tiedä katsoessa tohon, että mihin sitä nyt oikein katsois.
Muutenki melkeempä jokaisessa entryssä varsinki konversioissa, ei oltu sommiteltu ja mietitty nähtävästi yhtään. Esim. toi orava druidi, oli hyppäämässä just, mutta sen vaateet oli ihan paikallaan, ja sillä oli jokapaikassa kaikennäkösiä pieniä yksityiskohtia, mitkä sitte teki siitä hirveen "raskaan katsella". Samanlaiset virheet toistu melkeempä jokaisessa figussa
Olisin just odottanu tonne jotain Jennifer Haleytä, jonka maalaukset on yleensä todella harmonisia ja toimivia.
Samaa mieltä. Kyllähän noita ihan mielelään katselee, mutta mitään erikoisempaa ei siellä ollut.Taarne kirjoitti:Ihan kivoilta noi mielestäni näyttävät. Lähinnä katoa on mielestäni aivan parhaimmassa päässä - kaikki nuo on ihan mukavaa, tasaista laatua, mutta sellainen "Wow!" -teos puuttuu.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
-
baretul
Voittajat selviävät GW:n coveragesta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ohhoh. Onpa poikkeuksellista. GW:n omassa coveragessa on OK kuvat. Tälläkertaa ei tarvitse postimerkeistä tihrustella.
Itse pidän noist ukoista kyllä paljon. Teknisestihän nue eivät kyllä läheskään kaikki ole mitään erikoista, mutta itse olen jo kyllästynyt niihin mitäänsanomattomiin teknisesti täydellisiin figuihin. Noissa on suurimmassa osassa tunnelmaa ja eloa. Tykkään juuri tuosta tyylistä, mistä kyseisin kisan tuomarsitokin on selkeästi tykännyt. Mielestäni tunnelma on tärkeämpi, kuin tekninen virheettömyys. Olen nähnyt vain hyvin muutamien maalareiden töitä, jotka ovat teknisesti täydellisiä, mutta silti tunnelmallisia ja tyylikkäitä. Haley esimerkiksi.
Mutta hei. Kaikilla omat mielipiteensä. En nyt mollaa kenenkään muun mielipidettä (bare ;-), vaan tuon omani esille.
Itse pidän noist ukoista kyllä paljon. Teknisestihän nue eivät kyllä läheskään kaikki ole mitään erikoista, mutta itse olen jo kyllästynyt niihin mitäänsanomattomiin teknisesti täydellisiin figuihin. Noissa on suurimmassa osassa tunnelmaa ja eloa. Tykkään juuri tuosta tyylistä, mistä kyseisin kisan tuomarsitokin on selkeästi tykännyt. Mielestäni tunnelma on tärkeämpi, kuin tekninen virheettömyys. Olen nähnyt vain hyvin muutamien maalareiden töitä, jotka ovat teknisesti täydellisiä, mutta silti tunnelmallisia ja tyylikkäitä. Haley esimerkiksi.
Mutta hei. Kaikilla omat mielipiteensä. En nyt mollaa kenenkään muun mielipidettä (bare ;-), vaan tuon omani esille.
Mitä täällä nyt taas itketään? Nuo sarjojen voittajat menevät kyllä helposti tämänkin foorumin suurimmasta osasta ohi, mitä nyt nämä parhaat voi jotain sanoa. Ollaan realisteja, kyllähän suurin osa noista on tod. hienoja ja teknisestikin hyviä, jos jotain - harmoniaa - ei aleta viilaileen...
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Ei hyvää päivää.Hukka kirjoitti:Mitä täällä nyt taas itketään? Nuo sarjojen voittajat menevät kyllä helposti tämänkin foorumin suurimmasta osasta ohi, mitä nyt nämä parhaat voi jotain sanoa.
Täällä taitaa vallita ihan sanavapaus ja kuka tahansa taitotasosta riippumatta voi sanoa mielipiteensä näistä figuista, vaikka se olisikin negatiivinen. Eikä kyse ole silloin todellakaan mistään itkemisestä.
Doh. Eiköhän tuo ole aika itsestään selvää kun on kyse kansainvälisestä maalauskisasta. Jos ottaa tuollaisen perus fanipoika-asenteen niin varmasti kaikki on tosi hienoa ja siistiä. Silti pitäisi antaa muillekin tilaa ilmaista mielipiteitään.Hukka kirjoitti:Ollaan realisteja, kyllähän suurin osa noista on tod. hienoja ja teknisestikin hyviä, jos jotain - harmoniaa - ei aleta viilaileen...
Ja itse aiheesta, mun mielestä kisan entryjen yleinen tyyli on kaikenkaikkiaan siirtynyt lähemmäs englannin GD:tä. Synkempää, "realistisempaa" ja osittain rosoisempaa (enkä tarkoita tällä huonoja blendauksia, vaan sellaisten ennen jenkki GD:ille tyypillisten paksujen ja virheettömien väriliukujen (vrt. joku Bobby Wong) puuttumista - mikä on pelkästään hyvä jos minulta kysytään). On myös pelkästään hyvä että kilpailujen tuomarointia samankaltaistetaan, niin että US GD:itä ei voita sen näköiset figut, jotka eivät olisi välttämättä edes sijoittuneet Englannissa.
Totta kai sitä nyt mielipiteensä saa sanoa. Rupeaa vaan välillä hieman kyrppimään, kun tasoltaan hyviä ukkoja tullaan haukkumaan. No ehkä ylireagoin, kun mulla ei ole näköä mihinkään harmonioihin...
*fanipoika*
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Aika hienoa. Nuo Tom Schadlen maalaamat inquisitoral stormarit antoivat inspiration mun 40k:n aloitukseen. Onpa mukavaa että ne voitti, kun ihastelin niitä jo kuukausi sitten sen sivuilla. Sato oli kyllä paljon parempaa kun vimeeksi olleessa gd:ssä.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana