"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nirsoutesi Fluffin takia?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Minun kohdalla kyse on siis vain 40k:sta, mutta minulla on Iron warrior armeija jossa ei saa olla yhtäkään muun kuin metallin väristä figua, sama jos käyttäisin Night Lordeja DA:ta BA:ta yms yms, mutta jos kehittäisin oma chapterin ja omat fluffit sille niin siinä olisi vain esim. Purppura-ällöpunainen marineja... Ja kyllä siis häiritsee todellakin jos pelaan armeijaa vastaan jossa on puoli-proxyja, dark angeleita, ultria ja luulee olevansa witchunter armeija...
I'm back.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

The Swordmaster kirjoitti:Esim. jos joku keksii jonkin sortin ruuti ase yksikön Helffeille se rupee olemaan jo hieman yliammuttua.
Heh heh heh :D
Eikös fluffia voi vaikka ite keksiä lisää? Sitähän gw:kin tekee? En oikein tajua koko fluffi-käsitettä, ovatko ne siis vain gw:n tarinoita, vai onko se itekeksimä myös fluffia?
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Mälis kirjoitti:
The Swordmaster kirjoitti:Esim. jos joku keksii jonkin sortin ruuti ase yksikön Helffeille se rupee olemaan jo hieman yliammuttua.
Heh heh heh :D
Eikös fluffia voi vaikka ite keksiä lisää? Sitähän gw:kin tekee? En oikein tajua koko fluffi-käsitettä, ovatko ne siis vain gw:n tarinoita, vai onko se itekeksimä myös fluffia?
Itse hyväksyisin omatekoista legendaakin käyväksi fluffiksi. Sanoisin jopa pitäväni tästä enemmän, mikäli se on huolella tehtyä kuin GW:n omasta. Tosin minä itse en minkään sortin fluffipelaaja ole, eikä fluffillisuus armeijalistoissa paljoa paina.
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Extra oudoilla armeijoilla hyvät fluffiperustelut pitäis löytyä (esim. en nyt kyllä keksi mitään)...
Mutta kaikellehan löytyy aina fluffi perustelut...
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Olen ite keksinyt fluffia omalle empire joukolleni ja pitäisi kehitellä jotain siihen liittyvää maastoa. Yritän keksiä kaikille armeijoilleni fluffia jos nyt ei paperille niin omaan mieleen ainakin. Ja taisteluissa fluffi on mukava lisä. On paljon mielekkäämpää ajatella esim. että joukko delffejä on tullut ryötöretkelle jonkin artifactin takia, kuin että ne vain sattuvat tappelemaan beastien kanssa. Pitäisi vielä keksiä näppärää fluffia tulevalle IG armeijalle.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Guruhoro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guruhoro »

Olen vielä niin tietämätön kaikesta, etten erota välttämättä GW:n fluffia pelaajien omasta, mutta pörrö kuitenkin kiinnostaa. Olen kehittelemässä jotain syytä sille, miksei 40k Dark Angels armeijassani ole yhtä ainutta tankkia, ja vielä pitäisi termos-Librarianillekin keksiä tarinanpätkää...
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Suhteellistahan tuo toki on. Pelaisitteko sitä Star Wars armeijaa (DH:n säännöillä) vastaan, jos joku sen pöydälle toisi? Fluffiperuste 40k maailmassa voisi olla aika nihkeä? Silti mukava teema, jota vastaan voi olla mukava pelata.

Toki, jos tekee jonkin tietyn teeman mukaan armeijansa, mutta sitten rikkoo jotain oleellista teemaan liittyen, niin toki se nyt aika turhauttavaa on.

Eli hyvä jättää tilaa omalle fluffille, mutta jos lähtee gw:n urille fluffinsa suhteen, niin ei sitä mielestäni sitten pitäisi kovin selkeästi rikkoa.

Kuitenkin mielestäni on hyvä jättää tilaa myös peleille, joissa fluffi viskataan romukoppaan, ja pelataan juuri niinkuin huvittaa. Jos taasen jotain kampanjaa vääntää, niin sittenhän fluffi on ensiarvoisen tärkeää mielestäni.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Averren kirjoitti:Ei FaBassa tai 40K:ssa yhtään, mutta LotR:ssa suunnattomasti.
Jep.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Averren kirjoitti:Ei FaBassa tai 40K:ssa yhtään, mutta LotR:ssa suunnattomasti.
Tarkoittaako tämä sitä, että High Elffejä ei voi käyttää puolustamassa linnaa Moria Goblineita vastaan? Tai että Lurts ja Gil Galad eivät voi ottaa kaksintaistelua kahakan keskellä? Tai että Sauron ja Aragorn eivät voi olla samalla laudalla?

40K:n maailma on jotain todella, todella hienoa, ja vaikka ei niin ällistyttävä ja monipuolinen kuin Keski-Maa, on silläkin puolensa, joista suurimpina pidän loputonta monipuolisuutta, synkkää universumia ja boltterin hylsyjä!

Fluffi kunniaan.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Itse asiassa, nyt kun ajattelen asiaa oikein (kirjoitin siis jo aiemmin tähän topiciin, sori vaan), niin minulla on armeijalleni hyvä fluffi mutta se pakkaa unohtumaan pelissä. Käsi ylös kaikki, jotka suunnittelevat huolella taustatarinan pelille ja sitten itse pelaamisessa se unohtuukin ja peli on vain noppien heittämistä!
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Ei fluffi tai sen puute niin pahasti ärsytä, power-play armeijat enemmnkin jos pelataan "ystävyysottelu", eli ei turrnauksessa tai vastaavassa.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

No kyl sekin pikkusen haittaa jos vastustajan chaos knightit on pinkkejä.
With Cannon, You Can.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Goblin fan kirjoitti:No kyl sekin pikkusen haittaa jos vastustajan chaos knightit on pinkkejä.
Yksi sana: Slaanesh...
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Sinänsä fluffi on minulle kohtuu tärkeää,
mutta arvostan enemmän fan fictionii, kuin gw virallista.
Jos joku on maalannut goblininsa sinisiksi, mutta keksinyt tälle fluffiset perusteet ja vieläpä hyvät sellaset,
niin mielestäni asia on aivan loistava.
Mutta jos vastaan tulisi esim. kääpiöt joiden katapulttina toimisi joku hajonnut auto figu (40k?)
ja ei olisi perusteluja niin olisin tosi pettyny (ehkä jopa vihainen?) ;)
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Häiritsee se oikein kovasti. Näyttää aika tyhmältä jos high elffit ja dark elffit liittoituu tai jotain muuta tyhmää. Eli mielummin pelaisin fluffillisiä pelejä.
"So long as there is light, there is a shadow"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”