AmberAmulet
AmberAmulet
Eikös tämä WoodElvesien Amuletti ole mielettömän hyvä hintaansa nähden(25pts)? Jos siis nyt ymmärsin oikein: Korjaa menetetyn woundin joka vuoro, lakkaa toimimasta kun on kuollut.
Siis ymmärsinkö nyt aivan oikein?
Siis ymmärsinkö nyt aivan oikein?
jeps, mutta useimmiten charrut kaatuvatkin siihen että niiden tiimi häviää combat reson ja ne juostaan yli, siinä ei auta mitkään amuletit, mutta voisi olla suhteellisen hyödyllinen esim Dragonilla ratsastavalle lordille...
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Ymmärsit aivan oikein ja onhan tuo suhteellisen hyvä esine. Kuten CraCkHaCk sanoi niin saattaisi toimia hyvin loharilla ratsastavalla lordilla. Ei välttämättä muuten, koska 
Niinpä niin.useimmiten charrut kaatuvatkin siihen että niiden tiimi häviää combat reson ja ne juostaan yli, siinä ei auta mitkään amuletit
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Se myös parantelee ihan kivasti arkkimaagia, jos on sattunut käymään pikku miscast, tai jos vihamieliset scoutit ovat käyneet päälle, tappamisen toivossa.
Itse pidän amulettia arkkimaagilla lähes poikkeuksetta, jos sellaisen vain peliin otan.
Ei minulla kyllä ole mitään kokemusta Dragon Lordin kanssa moisesta esineestä, koska en ole ikinä Dragonia oikein uskaltanut koittaa.
Itse pidän amulettia arkkimaagilla lähes poikkeuksetta, jos sellaisen vain peliin otan.
Ei minulla kyllä ole mitään kokemusta Dragon Lordin kanssa moisesta esineestä, koska en ole ikinä Dragonia oikein uskaltanut koittaa.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
-
Oberon
Jep, peräti yhden kierroksen verran, tai siis vain kerran sain siihen woundin sisään, toisella yrittämällä se jo kuolikin. Mutta on se hyödyllinen, tai ainakin vastustajan kannalta ärsyttäväVD kirjoitti:Niin, olisi parempi jos voitaisiin ylittää maksimi wundi määrä, kuten black coachi voi. Mutta kyllä tuo toimii. Minulla ainakin se pidensi Glade guardianin elämää kun örkki shamaani heitteli taikoja päion näköä.