Pulloharjapuun hinta
-
SupraJohde
Juu no ostin sitten sellasen 1.10e maksavan pulloharjan leikkasin sen pään ja toisesta päästä myös palasen kun se rautalanka taittui sieltä päästä, leikkasin harjakset kuusen muotoisesti, spreiasin mustalla ja sitten spreiasin vihreällä ja nopeasti ennen kuin spray kuivui pyöräytin koko höskän flokissa ja *Dadaa* tuli ihan älyttömän hieno!! sen jälkeen tökkäsin sen isoon pyöreään alustaan, jota esim nurglingit käyttävät (en muista alustan nimeä) ja sitten laitoin siihen hiekan (joka ei ole vielä maalattu kunnolla) ja lakkasin sen kokonaan, ettei flokki tipu.
Kuva on kyllä vähän epäselvä mutta kai siitä nyt saa oleellisen selville.

Kuva on kyllä vähän epäselvä mutta kai siitä nyt saa oleellisen selville.

-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Aah. itsekin kokeilin tänään, mutta maksoin pulloharjastani 1,20. Laitoin "oksiin" erikeepperin ja dark angels greenin seosta, mutta tuo spray kuulostaa huomattavasti nopeammalta ratkaisulta. Täytyypä aloittaa massatuotanto, vielä kun jostain löytäisi halvalla pulloharjoja. Leikkelemällä tosiaan näistä saa minkä näköisiä haluaa, joten suosittelen. Oksat lävähtävät aika tanakasti takaisin jos niitä yrittää taivutella, kannattaa kuitenkin kokeilla.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-
SupraJohde
Joo joo, pyörittelin kokopuuta sellasessa pakastusrasiassa (vrt. voirasia) ilman alustaa, sen kiinnirin vasta myöhemmin ettei siihenkin menisi flokkia, sen jälkeen tein alsutan ja lakkasin puun ettei flokki ala irtoamaan, sitä spreita kannattaa laittaa sitten aika paljon ettei flokki ala irtoamaan ja sitä saa tarttumaan siihen.Antelius kirjoitti:Siis häh?
Pistitkö koko puun flokkiin? Kun ymmärsin ensin että laitoit vain alustaan??
-
SupraJohde
Siis puunrunko on se pulloharjan "sydän" eli 2 yhteen kiedottua rautalankaa jotka alhaalta laitoin siloitteella umpeen sillä sellainen kierteinen runko olisi vähän hassu kuusessa vaikkakkaan se ei siinä näy melkein ollenkaan koska pituudeltaan se on noin 1-2cm ennekuin oksat alkavat.Skarsnak the Mass kirjoitti:Miten Suprajohde teit rungon puuhusi. Itse suunnittelin laittavani maalarinteippi systeemillä, GW:n jungle tree tyyliin.
Noniin. Eli pääsi tuo pulloharjapuu tännekin:
http://www.sotavasara.net/articles.php? ... ry&show=45
http://www.sotavasara.net/articles.php? ... ry&show=45
54y-n0_t0-g04753d