Länsiväylässä warhammer juttu
Länsiväylässä warhammer juttu
Länsiväylä lehti järjesti kirjoituskilpailun ja joku kirjotti WarHammereista. Ja se voitti ja on nyt lehdessä kattokaa jos kiinnostaa.
- Teonanacatl
-
SupraJohde
-
Dean Andersson
Ei ole, se on lehti joka ilmestyy Espoossa, Kauniaisissa ja Kirkkonummella.Maedhros kirjoitti:Eikös Länsiväylällä ole jonkinsortin Webbijulkaisu? Ainakin johonkin samankaltaiseen olen törmännyt joskus aiemmin.VC kirjoitti:Valitettavasti ei ole linkkiä eikä tule linkkiä, koska kyseessä oon ihan paperille painettu lehti, josta ei ole webbi julkaisua.
http://www.lansivayla.fi
Kirjoitti Länsiväylä-lehden numerossa 41 Revontulen koulun 6 C luokka.Warhammerit ovat muovisia tai metallisia miniatyyrifiguureita, joilla pelataan. Ne eivät ole leluja. Ne ovat aika kalliita
Ihan jees kirjoitus tuo artikkeli, puhuttiin perusasioita ja ymmärrettävään tyyliin (ainakin 4 vuotta pelanneen korvissa
Kyllä tykkäsin kirjoituksesta, onko jutun kirjoittajia liittyneenä sotavasaraan?
Kiva kun täälä siitä kirjoitetaan! MEIDÄN LUOKKAMME!!! teki siis sen jutun ja täällä pyydeltiin jopa kuvia siihen! Jutun kirjoittajista kaksi on sotavasarassa! A ja sir shadow! Itse en "mahtunut" kirjoittamaan artikkelia. Voih...
Ei, se oli ylä - ja ala-asteikäisille!!! Toisena voittajana oli leppävaaran koulun 8:nnen luokan toimittajakurssin työ!Se oli ala-aste ikäisille
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
- Teonanacatl
-
sir shadow