"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Noh, katsotaan nyt mihin tämä kaikki johtaa. Tavallaan oma mokani, kun en pidemmin kirjoittanut. Vahinko sattui(omasta mielestäni) eikä sille voi mitään. No eipä kaikki voi mennä jatkotarinassa miten itse haluaa. Mutta ollaankos taas kavereita ja mennään yhdessä ampumaan vääräuskoisia? :P
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Nyt kyllä viilasit minusta pilkkua, nuo tuollaiset (melta ainakin) olivat niin pikkujuttuja, ettei tavallinen tallukka edes niitä huomaisi.

Mutta joo, olkoon nyt. Mennään vain, päästä saa kymmenen pistettä.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kylläpä Tapsa repäisit! :D alku tuntui jo samalta mitä minäkin olin odotellut, mutta sitten homma alkoi riistymään omista näkemyksistäni järjettömästi. Homma meni siis aivan kirjaimellisesti 'metikköön'. ;) Nyt toisaalta katosi minun ajatukseni palkkasoturiarmeijasta, mutta toisaalta, hyvä vain ehkä että saadaan jotain yllärikäänteitä. Vaikka tämä olikin aivan hervoton ylläri, kieltämättä. ;) Oli aika jännää lukea, että mitä muut kirjoittavat minun luomastani tekstistä. Tottakai näkemys oli hieman minua erilaisempi, mutta sehän ei ole edes paha asia. Näkemyksiä on aina erilaisia, ja tämähän oli juuri tämän tarkoitus. Nyt kiinostaa mitä VD keksii seuraavaksi... ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Rune kirjoitti:Nyt kiinostaa mitä VD keksii seuraavaksi... ;)
No ei ainakaan tarvitse turhaan pelätä, tämä on hiukan rauhallisempi. :D ( Ja hei mitä eikö Belakor ole rauhallinenn :D, no ei vaineskaan. )
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Ghe'dahlg kirjoitti:Noh, katsotaan nyt mihin tämä kaikki johtaa.
Siihen, että mukaan tulee Illuminati ja Harlekiineja. Ihan sama mitä te kirjoitatte, jotenkin ujutan ne sekaan :). Ehkä Sensei-ritareita myös. Ja Squatteja - ilman muuta Squatteja! ;)
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Nyt alkoi pelottamaan! Hyvät tarinat. Odotan innolla lisää.
"Hän ei ole lempeä mies ja hän suhtautuu hyvin vakavasti perintökalleuksiin" -sa
Myönnetään, minulla on kiero mielikuvitus, mutta tuo sai minut hymyilemään.
Viimeksi muokannut Froggy, Ke 26.05.2004 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

tästä syntyy vielä tosi tosi iso soppa. (alkaa hämmentämään)
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Grond kirjoitti:
Siihen, että mukaan tulee Illuminati ja Harlekiineja. Ihan sama mitä te kirjoitatte, jotenkin ujutan ne sekaan :). Ehkä Sensei-ritareita myös. Ja Squatteja - ilman muuta Squatteja! ;)
Hey, unohdit ihan kokonaan The Old Slannin! Vaadin että the old slann on mukana kuvioissa!
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

JarLoz kirjoitti:
Grond kirjoitti:
Hey, unohdit ihan kokonaan The Old Slannin! Vaadin että the old slann on mukana kuvioissa!
Ja Gargantteja! Kaikkihan gargantteja haluaa :D
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

No huh huh.. Olipas Terminatorilla ja Ghe'dahlgilla siinä keskustelu.

Terminatorille: Itsekin kyllä ajattelin, että melta on juuri ase, mutta räjähde sopi ehkä kuvaan paremmin. Rynnäkkösotilaiden "muuttuminen" veteraaneiksi pisti enemmän silmään, mutta ei vaikuttanut mitenkään merkittävästi tarinaan. (omassa ne on taas rynnäkkösotilaita)

Ghe'dahlgille: Ainakin itse tiesin, että tällaista tulee tarinassa pakostakin tapahtumaan kun toinen ajattelee asian aivan eri tavalla kuin toinen. Se todellakin saattaa vähän harmittaa ja itseäkin varmasti ottaa päähän jos joku tavallaan muuttaa ajatuksiani.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Minulla oli alitajunnassa selvillä, että nämä olivat storm troopereita. Mutta jos olisin kirjoittanut "rynnäkkösoturi" aina kun kirjoitin "veteraani" tekstistä olisi tullut oudon näköistä. Helppolukuisuuden takia vaihdoin sen, en ajatellut, että tuo häiritsee niin kovasti.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Tämä läheneen jo ennätystä! Nyt sain vihdoin luettua nämä kaksi ensimmäistä ja tässä, hyvät kirjailijat, Grom Hardhammerin palaute:

Rune: Aloitit tarinan oikein mainiolla tavalla. Ei mitään kauheaa hässäkkää alkuun vaan hyviä vaihtoehtoja ja valmistelua seuraavalle kirjoittajalle. Oli myös hyvä että toit mukaan mielenkiintoisia persoonia kuten Kurt ja Davet. Itse kuvailu ja kerronta oli jälleen huippuluokkaa. Huomasin myös, että olit huomioinut pätkässä tämän "jatkiksen" kirjoittajia. Mainitsit Grom Rautavasaran (se nosti tarinan tasoa huimasti ;)), Grandbelosin, Far-Northin (jonka voi tarinoiden muodossa yhdistää parhaiten pamp-puun) ja Davetin (eikös tämä ollut joku Acoparaptorin tuotos?). Tiedän että aloitusosa ei ole lainkaan helppo ja hoidit hommasi hienosti. Enpä usko että moni - jos kukaan - olisi hommaa paremmin hoitanut! :)

Tapsa: No niinh, tätä Rune ei varmasti ollut ajatellut! Aloitit tarinan tyyliin, miten itsekin olisin luultavasti jatkanut. Eli rauhassa ja mallikkaasti. Suurmiekat olivat hyvä veto. Lähdit myös hienosti jatkamaan Runen johdattelemaa tietä kohti Mordheimia (itsekin olisin valinnut tämän), mutta myrskyn alkaessa vauhti kiihtyi kovemmaksi kuin Monzassa. Alkoipa muuten tapahtua! Ensi metsässä, sitten laivassa ja sitten Lustriassa. Miten ihmeessä keksit heittää ne Lustriaan?! :D Mutta mikäpä siinä. Kuvailu ja kerronta taattua Tapsa-laatua eli todella hyvää. Oikein hieno jatko hienolle alulle.

Hmm... seuraavana VD. VD on minulle melko uusi tuttavuus. Eivätkös Nulnin tykit olleet hänen tuotostaan. Muistaakseni ihan kelpo kirjoitelmia. Tapsa jätti aika paljon valinnanvaraa. Saas nähdä miten päädyt tuosta jatkamaan VD. Luotan kuitenkin siihen, ettei homma karkaa käsistä.

Grom Hardhammer on puhunut... to be continued....

GromEdit: Koska seuraavan kerran arvostelen varmaan Andromeduksen kirjoitettua, niin muistutanpahan vain. Andromedusta on näkynyt huolestuttavan vähän täällä. Toivottavasti herra on pistänyt merkille koska on hänen vuoronsa tai pitää ruveta järjestystä vaihtamaan. Itse en tunne Androa (vaikka Savonlinnassa asunkin), joten pyytäisin huussia informoimaan asiasta.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Ehkä Tapsa ei tiennyt paljoa tuota Mordheimin fluffi-pohjaista taustaa, ja siirsi homman ihan toisaalle ;) tai jotain.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Tällähän hän epätoivoisena hakee tietoa. ;)
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Voi pientä... :D Äh, olisit vain siirtynyt sinne Mordheimiin. Nyt meni periaatteessa kaikki minun 'todella suurella vaivalla työstetyt jatkomahdollisuuteni, joiden eteen olen verta itkenyt ja raastanut ihmisiä riekaleiksi saadakseni kaiken tehtyä' hukkaan kun nuo lähtivät sinne Lustriaan, enää minun valmistelujani on mahdotonta käyttää hyväksi. Mutta toisaalta, eipä väliä hirveästi. En minä paljoa niiden eteen itkenytkään. ;) Ei kai Morddis ollut vain vähän liian vaikea aihe Tapsalle, hm? ;)
#Ostium

Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Mihin aikaan tarina muuten on sijoitettu? Mordheimiahan ei enää ole "nykyisin".
Rune
Peliporukkavalvoja

Hm? Minnekkäs se on hävinnyt? Poltettu maan tasalle Sigmarin toimesta? Tuota en tiennytkään... Tiesin kyllä että se on aika rauhoittunut nykyisin, mutta...
#Ostium

VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Rune kirjoitti:Hm? Minnekkäs se on hävinnyt? Poltettu maan tasalle Sigmarin toimesta? Tuota en tiennytkään... Tiesin kyllä että se on aika rauhoittunut nykyisin, mutta...
Se on pamahtanut meteoriitn toimesta jo 500 vuotta sitten :D
Ja nytpä saatte odottaaa vielä 2 päivää kunnes näette jatkoa :)
Mutta minäpä tiedän jo miten FB tarina jatkuu ;)
Voi tulla Androlle mielenkiintoisia päätöksiä.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Grom Hardhammer kirjoitti:Tällähän hän epätoivoisena hakee tietoa. ;)
Joo, tottakai... Enhän mä tiedä mitään Mordheimistä ;)

EDIT: SATA PÄIVÄÄ SOTUSSA!!!!!! Mikäli oikein laskin...
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Himskatti, miksi ei oo vielä tullut tuota jatkoa, tahtoo vieläkin lukea! ( En tahdo siis lukea vaan.. äh. selatkaa tätä aihetta niin tajuatte mitä höpötän! )
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”