Tyranidien biomorpheista
Tyranidien biomorpheista
Onko biomorphien käytössä mitään rajaa? Jokaiselle tyranidille, jolla on mutable genus special rulena, voi laittaa siis tietyn maximi määrän biomorpheja, mutta saako samaa biomorphia laittaa useampaa esim. antamalla hive tyrantille 2 toxic sacsia kohottamalla sen strenghtiä kahdella. Jos ei nii, miten hive tyrantin maximi biomorph määrän (eli 8) saa edes täytettyä, jos eri mahdollisuuksiakaan ei ole kuin 5 (eli WS, BS, S, I ja Sv)?
Alea iacta est.
-Julius Caesar
-Julius Caesar
-
Brightstar
Yhtä samallaista stattia nostattavaa biomorphia ei saa antaa kahta kertaa eli siinnä olit oikeassa. Ja miten saat täytettyä kaikki 8 Biomorphia on helppoa koska muutkin valinnat lasketaan siihen biomorph rajaan esim. jos sinulla on tyrantti millä on +1 WS, S, I, 2x Scything talonia, 2+ save ja siivet niin olet käyttänyt 7 biomorphia.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Tyypillisen hivetyrantin varustushan on ws, bs, ini, str, save, scytal, venom cannon, implant attack ja siivet (9, rajoitus 8) ja tyypillinen fex on ws, bs, ini, str, save, scytal, venom cannon (7, rajoitus 6)...
Aseet ja psyykkiskillit eivät sisälly tyrantin/fexin/warrujen biomorphrajoitukseen. (eivät vaikuta specieen)
Codexissakin on esimerkki 5 + aseet fexistä
Kaikki muu lasketaan.
Sekä gaunteilla ja muilla pienillä myös aseet kuuluvat rajoitukseen (vaikuttavat specieen)
Aseet ja psyykkiskillit eivät sisälly tyrantin/fexin/warrujen biomorphrajoitukseen. (eivät vaikuta specieen)
Codexissakin on esimerkki 5 + aseet fexistä
Kaikki muu lasketaan.
Sekä gaunteilla ja muilla pienillä myös aseet kuuluvat rajoitukseen (vaikuttavat specieen)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Kuten Deetwo sanoikin.
Biomorfeihin luetaan Biomorph Table-parannukset ja Biomorph Enhancementit, eli Wings, ImpAtt, FlsHks ja BioP unohtuivat. Siinä kaikkiaan 9 Biomorfia, jos kohta käytännössä esimerkiksi Winged ei tarvitse FlsHks:ia, ja BioP on yleensä tarpeeton.
Bioaseilla on omat rajoituksensa, jotka eivät liity Biomorfeihin millään lailla.
Hive Mind Powerit ovat jälleen oma juttunsa, joiden raja normaaleilla Tyranteilla on 2 valinnaista, ja Mutable Genuksille ei mainintaa ( henkkoht mielipide: raja normaalin mukaan).
Biomorfeihin luetaan Biomorph Table-parannukset ja Biomorph Enhancementit, eli Wings, ImpAtt, FlsHks ja BioP unohtuivat. Siinä kaikkiaan 9 Biomorfia, jos kohta käytännössä esimerkiksi Winged ei tarvitse FlsHks:ia, ja BioP on yleensä tarpeeton.
Bioaseilla on omat rajoituksensa, jotka eivät liity Biomorfeihin millään lailla.
Hive Mind Powerit ovat jälleen oma juttunsa, joiden raja normaaleilla Tyranteilla on 2 valinnaista, ja Mutable Genuksille ei mainintaa ( henkkoht mielipide: raja normaalin mukaan).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.