Liskomies asiaa
Liskomies asiaa
Muutekseen, tuossa ostin sen salamanterin, niin sillä on vain kolme jalkaa ja paikka neljännelle.
Pää pitää liimata kuten jalkakin, mutta kuuluisko siihen tulla jalka mukaan? vai pitääkö se tehdä itse?
Pää pitää liimata kuten jalkakin, mutta kuuluisko siihen tulla jalka mukaan? vai pitääkö se tehdä itse?
-
The Scientist
Samalla tavalla kuin yksijalkainen lokki?Etana kirjoitti:miten kolmijalkane koira liikkuu?
tai no, oikeassa elämässä linkkais eteepäi kaikessa rauhassa, mut entäs WHFB maailmassa?
kyl tuo green stuff koipi vähä arveluttaa itteeniki mutta joo...
edit\\ Ai niin, tässä ketjussa oli joku asiakin!
GW:lle on viimeaikoina sattunut harmittavan paljon tällaista. Kerran minulta puuttui Clanrat boksisa baset, viimeksi Wolf Chariotista renkaat, joku muukin valitteli sotussa muistaakseni jotain stonarin vääriä osia. Valittamaan vaan, vaikkei sitä mitenkään pystykään todistamaan, paketti kun on pakko avata, ennenkuin jotain huomaa puuttuvan.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Noh meinasin just sanoa siitä jossain tosi-tv roskassa nähdystä kaksijalkaisesta koirasta mutta hyppäsit suoraa yksijalkaiseen..Rune kirjoitti:Samalla tavalla kuin yksijalkainen lokki?Etana kirjoitti:miten kolmijalkane koira liikkuu?
tai no, oikeassa elämässä linkkais eteepäi kaikessa rauhassa, mut entäs WHFB maailmassa?
kyl tuo green stuff koipi vähä arveluttaa itteeniki mutta joo...Uskokaa pois, niitäkin on nähty.
edit\\ Ai niin, tässä ketjussa oli joku asiakin!Minä ainakin kävisin vaihtamassa figua.
Eye is green.
-
TranssiApina