"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB:slayereistä...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Jyrzzä

FB:slayereistä...

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

eli mitä sanotte:onko järkeä pistää troll-ja giantslayereiden aseisiin verta?ovathan ne hiukan sotaisempia kuin muut kääpiöt ja en mä muihin pistäkään esim.warrioreitten aseisiin en pistä verta
kiitos jo etukäteen

-LoW
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

täh?!? siis tämmönen kysymys? Laita miten itseäsi huvittaa, voit maalata kaikki kääpiöt vaikka sinisiksi jos huvittaa. On siinä ideaa jos tykkää verestä/niist tulee sillei paremman näköisiä jne.

Mutta ennenkaikkea päätä itse!!!
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

juu kiitti mä vaa aattelin et onks jollaki kokemusta et minkälainen siit tulee
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Jos verta maalaat niin muista että veren väri vaihtuu sen kuivuttua. Eli siis melko tummaa punaista ehkä mukaan sekoitettuna ruskeaa. Tai sitten vain vuodatat omaa vertasi terien päälle.
bekkoh

Viesti Kirjoittaja bekkoh »

Tee miten haluat... :) Kokeile yhteen miltä näyttää, sitten mieti haluatko kaikista samanlaisia :)

tuossa on yksi missä on verinen ase tehty:

Kuva muutettu linkiksi by Grond.

ModEdit: Laita ensi kerralla mielummin linkki kuvaan äläkä liitä kookasta kuvaa viestiisi! Modeemikäyttäjät huutavat kiitosta jos joutuvat turhaan latailemaan noita. /Grond
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Eiköhän tämänkin juupas-eipäs -aiheen mahdollisuudet ala olla kulutettu loppuun. Kokeileminen tuskin maksaa hirveästi (korkeintaan kirveenterien uudelleenmaalaukseen käytetyn ajan ja maalin), joten hieman omaa harkintaa peliin.
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”